Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Spannend! Je nod is volgende week toch?
    Bij mij is niet tempen en ovu-testen zelfbescherming.. Ben bang dat ik compleet doorsla ;)
    Denk dat of mijn ei volgende week komt of al geweest is of dat ik over 2 weken ongesteld word (kans op meteen zwanger acht ik heel klein :p)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bloedverlies kan he bij een eisprong wensje!! Nou duimen voor een innestelling!

3. Elissa

Elissa Lid

2 dec 2013
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    dag klarinet,

Ik heb een bbz gehad, waarbij mijn rechter eileider is verwijdert. Na 8 maanden weer zwanger geworden. Een kloppend hartje gezien en op de echo zagen ze dat het eitje door mn rechtereierstok is gekomen, en zo snel al is opgevangen door mn linker eileider. Ik vond in de periode tussen de bbz en mn huidige zwangerschap rust, omdat mn lichaam wel zwanger kon worden. Ik hoop dat jij daar ook wat uit kan halen. Sterkte voor iedereen ..

4. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Mooie banner moonlight! :D

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Nope helemaal niets..
    Trouwens geen testen of temp gedaan..
    Maar voor m'n ei he, zou de test dan zo duidelijk kunnen zijn??

Weet iemand trouwens hoe het kan dat mijn urine in de middag "beter" is dan in de ochtend? Wat voor verklaring kan dat hebben?

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Vaag he! Dat had ik 2 weken geleden ook..

7. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Mandy ik denk dat daar geen verklaring voor is.. Volgens mij testen sommige nou eenmaal beter in de middag :( Ik heb in ieder geval geen idee..
    Jaa tis heel vreemd maar goed Miss van men ei.. Of Miss een vroege innesteling? :)
    Ga in ieder geval maar nergens vanuit haha

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Weet ik niet, ik had dat ook. Overigens staat op veel gebruiksaanwijzingen dat het niet perse meer met ochtendurine hoeft.. (en ik ga vaak 's nachts ook plassen dus tja wat is dan ochtendurine? om 3.00 of 7.00?)

Had je nu het idee dat je ei hebt gehad dat je een test hebt gedaan?
    Ik ben ook wel benieuwd of een test nou wel of niet reageert op een ei (ook daar lees je veel verschillende dingen over...)

9. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ja lianne mijn NOD is volgende week, volgens mij zelf ben ik nu 5 DPO en volgens ff 4 DPO..:)

10. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik denk zelf niet dat deze test op m'n ei reageert maar echt op een "zwangerschap" m'n vriendje en vriend van m'n vriendinnetje zagen hem ook gelijk en geloof me .. Die mannen zien lichte streepjes njet..

En ik had een test gedaan omdat t me allemaal zoooo lang duurt haha

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik denk het ook niet hoor (van de eisprong). Ze reageren volgens mij op hcg :) en je leest zoveel rare dingen op internet :D wanneer ga je weer proberen te testen?

Net weer even getest en het streepje is bijna weg gelukkig!!! En kwam pas na dik 7 minuten! En overduidelijk verschil met mn knaltesten toen ik nog wel zwanger was ;)

Ik ben blij :D

12. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Wat fijn meis!! Daar mag je zeker blij mee zijn!

Ga straks nog een keer plassen.. En als m'n urine goed is doe ik een test en anders niet.. Vind t lastig .. Wil gewoon duidelijkheid..

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Spannend, spannend, spannend...! *duimt* :)

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja, kan me helemaal voorstellen. Is niet niks zo'n rare ontregelde cyclus.. :(

Zou handig zijn als je gewoon een smsje krijgt: "bevruchting geslaagd" of "helaas volgende maand beter" :p

15. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Lijkt me heeeerlijk!!

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Fijn lianne dat het hcg bijna weg is!! Weet nog zo hoe blij ik daar om was

17. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    bij mij was het na 46 dagen

18. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Dat smsje zou ik ook wel heel graag willen ! Haha

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ik niet hoor. Engelengeduld. Hahaha echt niet :D

20. Logan

Logan Niet meer actief

Heb je weer getest? Ben benieuwd. Eisprong streepjes komen niet veel voor en zijn ook veel lichter :)

Deel Deze Pagina