Heey meiden. Vanmiddag weer geprobeerd ondanks dat m'n urine niet zo best was... Weer een streepje alleen niet zo donker als die van gister hopelijk komt t door m'n urine.... Denk dat ik nu even een dagje "rust" neem qua testen.. Voornemen is goed he haha
Spannend Mandy! En Moonlight met CB getest zag ik, mooi! Duim voor jullie beiden. Ik ga vanavond mijn gedachten even verzetten, lekker even uit. Andere dames nog plannen?
Ben gister op stap geweest, een uitsmijter vroeg nog mijn leeftijd (ben 30!!) haha was een leuke afleiding maar vandaag dus maar even rustig aan veel plezier butterflynova! Spannend Mandy! Hoop dat ze gaan oplopen!
Hier ook een gezellig avondje gehad met vriendinnen Nu een lekker relaxte zondag, beetje in huis rommelen en verder vooral niks haha Men temp is weer iets gedaald maar nog steeds hoog, verder voel ik niks wel sinds eergister een 'zwaar' gevoel in men onderbuik.. moet zeggen dat ik me er aardig rustig onder voel dus houden zo haha Hebben jullie leuke plannen voor vandaag? Mandy heb jij nog getest..? ik duim nog steeds voor je! Moonlight hoe voel jij je.. is het besef al helemaal gekomen? Kan je een beetje blij zijn of voelt het vooral heel spannend?
Begin het wel te beseffen en in ieder geval te merken aan me lichaam haha. Me (.) (.) doen erg zeer hahaha, verder veel last van boeren en van me darmen. Dinsdag had ik een afspraak in het ziekenhuis ivm de langere cyclussen, last ik maar gewoon staan
♡ZWANGER♡ 2014 uit! (na een miskraam) NOD September Wensje88 - 19 september Daantjuh85 - 24 september LianneE - 26 september Oktober ButterflyNova - 3 oktober Logan - 7 oktober Onbekend Mandy3 Bakegirl ♡ZWANGER♡ XmoonlightX - mei 2015 - J/M/verassing. AFSPRAKEN XmoonlightX - gynaecoloog - 16 september Mandy3 - 13 november Logan - gynaecoloog - begin december Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen.
Haha nou gelukkig laat je lichaam het lekker merken, dan kan je er niet om heen hihi Heb je het al aan mensen verteld of ga je het stil houden voorlopig? Ik heb weer even de lijst naar voren gehaald, vind de kleurtjes zo leuk hihi. Bakegirl ik heb je er op gezet.. Anne balen van je test.. miss geen echte eisprong gehad op dat moment, maar iets later? Temp je ook? anders over een paar dagen weer testen? SanneS staat nog op het lijstje, maar is niet meer actief... (staat onder haar naam in het begin van dit topic) maar zullen we afspreken dat alleen een beetje actieve mensen in dit topic op het lijstje komen.. anders is het straks niet meer bij te houden en vind het eigenlijk wel heel leuk om echt op iedereen te kunnen reageren en van iedereen echt te weten hoe het gaat.. maar weet niet hoe jullie daarover denken?
Spannend Anne, morgen of overmorgen nog een keer proberen? Het kan zijn dat de bevruchting zelf net wat later is geweest. Ik ken mensen die volgens de uitgerekende datum bevrucht zijn toen vriendlief 100 kilometer verderop zat Voor jou ook spannend Wensje! Zou mooi zijn als er deze week weer positieve testjes zijn Hier ook een rustige zondag, net al wezen hardlopen.
Helemaal prima! Dan heeft sanne haar hele account verwijderd, dus die kan er zeker uit. Nee we willen het voorlopig nog even stil houden
Gewoon een ledenstop? Clubje is gezellig zo toch? Of in elk geval de vaste kletsers erop. Vind leuk om bij te houden en die NOD langzaam zien verdwijnen. Kleurtjes zijn leuk he? Houd van lijstjes in elkaar freubelen haha. Ik heb het huis even onder handen genomen vanmorgen, even flink opruimen enzo. Laatste week vakantie is begonnen helaas. Anne, wat apart. Heb je altijd een lange lf? Temp je ook? Moonlight hihi heerlijk die borsten, die mis ik altijd. Lekker vol en stevig
Nee ik temp niet. Ik had afgelopen keer sowieso gekke uitslagen. Positieve ovulatietest op 23 en 24 augustus en dus op 28 augustus. Ik kijk het nog maar even aan ja.
Voor mijn mk altijd precies cyclussen van 28 dagen Logan. Misschien is mijn lijf nog wat van slag. 13-8 eerste menstruatie na mk.
Ik heb het lijstje trouwens ook in de club geplakt maar daar mochten geen kleurtjes enzo We zitten nu nog wel veel hier maar goed de club kan altijd later nog van pas komen
Oja die club haha sorry ik vergeet dat steeds. Als ik iets belangrijks mis stuur me ff een linkje Hmm Anne tja misschien toch wat slag nog.
Haha, nee nog niks spannends Maar misschien later, als je bijv een echo foto wil delen (ik ga gewoon uit van het positieve dat iedereen dat heeeel snel kan!! Ik duim Anne, hou ons op de hoogte.