Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Jij hebt ook al een fikse voorgeschiedenis Logan als ik je handtekening zie. Lijkt mij heel zwaar.

Ga mij eens verdiepen in die temperatuurkaartjes. Nog nooit getempt. Lijkt mij interessant om te vergelijken met het verloop van de ovulatietesten.

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

#442 LianneE, 16 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2014
    Goedemorgen!

We blijven gewoon kletsen toch als niet iedereen 3 maanden haalt? Verzinnen we wel wat nieuws. Voor de lente, een winterbaby etc ;) :D maar goed ik ga ban t positieve uit: het gaat ons lukken :)
    Anne ik heb je ook even toegevoegd in de club, sommige dingen staan daar en dan kan je het ook zien als je wil :)

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Goedemorgen@! Wat/waar is de club? Zo lastig om het allemaal bij te houden soms:p

4. Logan

Logan Niet meer actief

Klopt Anne, geduld is ook helemaal op nu.

LianneE, haha ja zeker genoeg te verzinnen. :)

Itakepictures, zal ik jou ook op de lijst zetten? De club regelt Lianne.

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Bij de clubs (bovenin je scherm naast forum) maar ik nodig je even uit dan kan je erbij :)

ik verander mijn NOD ook naar onbekend, ik verwacht de NOD ergens tussen 25-9 en 2-10 haha! ik moet 2-10 ook naar de gyn voor de controle afspraak na curretage.

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

♡Zwanger♡ 2014 uit! (na een miskraam)

NOD In September

> Anne020 - 11 september
    > Wensje88 - 19 september
    > Liana84 - 21 september
    > Daantjuh85 - 24 september

NOD In Oktober

> ButterflyNova - 3 oktober
    > Logan - 7 oktober

NOD Onbekend

> Mandy3
    > Bakegirl

> LianneE

♡ ZWANGER ♡

> XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀?

AFSPRAKEN

> XmoonlightX - gynaecoloog - 16 september
    > Mandy3 - 13 november
    > Logan - gynaecoloog - begin december

> LianneE - gyn - controle na curretage

Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.

7. Blloempje

Blloempje Actief lid

2 apr 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
  8. Logan

Logan Niet meer actief

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mijn scherm resolutie is niet goed genoeg dus kan niet echt inzoomen :(

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hallo ,

mag ik hier misschien ook meeschrijven?
    ik heb begin februari een vroege miskraam gehad ( op 5 a 6 weken) en tot op heden nog niet terug zwanger geraakt :( .
    zoals iedereen hier willen we het ook zoooo graag , we gaan nog zelf proberen tot december en als het dan niet lukt gaan we hulp zoeken ... :(

veel succes en sterkte hier iedereen.

en op de test die hier voorbij komt kan ik niet echt veel zien , maar ben ook niet echt een goede tuurder , hoop dat het positief is en binnen enkele dagen donkerder is ! ik duim !

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Welkom BabyLove!! natuurlijk mag je aanhaken. Gezellig clubje hier en fijn om met lotgenoten te praten :D

we hebben ook een club voor de dingen die niet iedereen hoeft mee te lezen. Als je wil kan ik je uitnodigen?

Geef je ook je NOD enzo door :)?

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Welkom babylove!!

Ik zie wel wat blloempje

Ik heb net nog de laatste test gedaan , omdat ik straks naar de gyn moet, nou hij knalt hoor :)

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Succes Moonlight!

14. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Succes bij de gyn moonlight!

Welkom babylove :)

Ahh nog een paar dagen en dan men NOD :)

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja je mag me altijd uitnodigen voor het clubje
    mijn nod zou 26 september zijn ongeveer kan ook iets later zijn want denk dat men ei iets later is geweest dit keer.

succes moonlight !
    en wensje spannend nog enkele dagen geduld :)

ik lees hier over tarwekiemolie enzo , waarvoor dient dat ? en waar kan je dat halen?

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik zie helaas geen tweede streepje, heb je foto's ook even in negatief (bewerkt) bekeken en daar helaas ook maar één streepje.

Babylove welkom, is de mk spontaan op gang gekomen in februari? Wat vervelend dat je nog niet zwanger bent. Ik denk dat je handtekening niet helemaal klopt? Dec 2014 is immers nog niet geweest. Ben je na de MK weer anticonceptie gaan gebruiken?

Voel me vandaag helemaal niet fit, hopelijk word ik niet ziek. Kunnen we deze week niet gebruiken :$

Moonlight, succes bij de gyn! Hopelijk ziet ze een hele mooie beeb zitten. Ik duim voor je!!

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi butterflynova ,
    bedankt voor het opmerken van het foutje in men handtekening ;) moest natuurlijk 2013 zijn was me nog niet opgevallen haha ! heb het even aangepast.
    ja de miskraam is spontaan op gang gekomen , wist eigenlijk al vanaf men positieve test dat het niet goed zat vanwege redelijk veel bloedverlies :( . ik heb toen weken wel bloed geen bloed wel bloed gehad , de huisarts raadde me toen aan om gewoon een maandje terug de pil te nemen om alles terug op orde te krijgen want men lichaam was helemaal van slag en ik kreeg gwoon geen normale cyclus meer op gang. na twee maandjes pil was men cyclus weer gewoon terug normaal maar zwanger worden ... nee dat lukt niet meer zo vlotjes ... :(
    hopelijk voel je je snel beter meis! xxx

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    He wat vervelend, wellicht heeft die anticonceptie er na de mk nog voor gezorgd dat je lichaam weer in balans moet komen. Kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij hoeveel zo'n korte zwangerschap in je lichaam kan veranderen. Zo frustrerend!

Gebruik je ovulatietesten? Ik denk dat ik deze maand alleen even rond de 14e/15e dag ga testen om zeker te weten dat mijn eisprong is geweest.

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja het zet even heel je lichaam overhoop was er eigenlijk tegen om terug even de pil te nemen maar ben toch achteraf gezien blij dat ik dat even gedaan heb .

ik heb dat wel eens gebruikt ovulatietesten, maar gewoon om men gevoel te bevestigen dan. ik voel namelijk heel goed wanneer men eisprong eraan komt. heb dan echt ovulatiepijn onderin men buik.
    en ook veel rekbaar slijm enkele dagen ervoor...
    heb jij zo niets van tekenen die wijzen op eisprong ? jij hebt wel redelijk korte cyclussen precies he ? x

20. Logan

Logan Niet meer actief

Welkom babylove! Ik zal je op het lijstje zetten. Tarwekiemolie is goed de verdikking van het baarmoederslijmvlies. Al geloof ik er niet zo in, ik heb het ook lang gebruikt zonder resultaat.

Succes moonlight! Ben erg benieuwd.

Niet fijn ButterflyNova! Hopelijk word je niet ziek.

Deel Deze Pagina