Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Marjo, je kunt het naïef noemen, maar ook positief: je houdt goede moed!

Logan, het is nog niet heel veel bloedverlies en vooral ook bruin. Maar zo begint mijn menstruatie eigenlijk altijd. Heb ook niet echt buikkrampen, meer een weeïg gevoel. Ga er in elk geval maar gewoon vanuit dat het mijn ongesteldheid is.

Het is echt weer super lekker weer. Ga ff gezellig met een vriendin terrassen, even wat afleiding:)

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Marjo, van harte welkom! Ik zou je ook toegang geven tot de besloten club (die hebben we vooral voor alle mooi echo's straks :)). Volgens mij was er nog iemand die ik nog niet had uitgenodigd (even keer rustig terugbladeren). Wat verdrietig zeg met 14 weken :(

Wensje! Superspannend!! hoe ons op de hoogte! :D

Mandy ik hoop dat het je ei was en er weer wat gebeurd!!

Liana balen :( geen zorgen, ik had ook een cyclus van rond de 24-25 en ben daar ook zwanger mee geraakt! met alleen foliumzuur. Volgens de vk is schommelen tussen de 21-28 nog steeds regelmatig en normaal.

Ik heb overigens besloten in ieder geval de komende maanden de ovu-testen buiten de deur te houden. Het is nu even onduidelijk voor me na de MA/curretage wat er gebeurt maar hopelijk na 1e ongi weer beter :)

Ik denk er zo min mogelijk over na over hoe ver ik zou zijn, heb de zw-apps verbannen naar het hoekje van het mapje op mijn iphone (en de ovulatie apps weer bovenaan gezet) en ik probeer mezelf voor te houden: ik was nooit zover gekomen want dit kindje was niet levensvatbaar. is ook verdrietig maar het helpt voor mij om het rationeel te bekijken.

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik probeer net als jou rationeel naar de Dingen te kijken.. Heb de papa inderdaad ook in een mapje gezet.. Had al wat spulletjes en heb die in een doos gedaan.
    Verder vind ik t vooral moeilijk als ik weer nieuwe zwangere om me heen krijg.. Met een uitgerekende datum. Dan ga ik altijd terugrekenen en bedenken dat ik 3 jan uitgerekend zou zijn..

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik had de dag voor de slechte echo de intake bij de vk + bloedprikken (wie verzint die volgorde...?!) en had allerlei folders, formulier voor de 20 weken echo en combinatietest etc. Ik heb het allemaal in een plastic zak geduwd en weggestopt met het MvM kleedje. Tot ooit :x

Onze tijd komt nog dames..! Het liefst voor eind dit jaar :p
    Ik vind het in ieder geval fijn om met jullie te kletsen omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten :)

5. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    aaahhhh, ik ben het nu echt even helemaal zat. bbbllllllllleeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh. en weer verder met de marathon werken.

6. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    sorry, jullie hoeven hier niet op te reageren, moest er gewoon even uit. lucht wel eens op

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Klagen mag! Wat ben je zat? Iets specifieks of alles?

Ik moet ook nog veel doen hier maar zit hier verlangend naar het mooie weer buiten te kijken :S

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Maakt toch niet uit meis! Hier kun je dat delen <3

Werkse!!

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lianne, heb meestal cyclussen rond de 31 dagen. Maar ben ook pas in maart gestopt met de pil en tussendoor de MA, dus het kan best zijn dat dat aan het veranderen is. Ik heb net de zwanger worden multi meuk gekocht van de Etos. Was 2 halen 1 betalen, altijd leuk. Wilde eerst teunisbloemolie en tarwekiemolie slikken, maar ik heb daar eigenlijk ook helemaal geen zin in. Was al wel aan de tarwekiemolie maar die laat ik nu ook maar even. Heb toch ook al wel gelezen dat bij sommigen de cyclus erdoor in de war geschopt is. Alleen die Etos capsules ga ik nu gebruiken. Ben de eerste keer tenslotte met alleen foliumzuur snel zwanger geraakt.

Ik vind het ook wel raar dat je een intake bij de vk krijgt nog voor de eerste echo:(

Bakegirl, je mag best even klagen hoor! En zeker als dat even oplucht!;)

Menstruatie is hier nu wel echt doorgebroken zoals ik vanochtend al wel had gedacht. Ik probeer het ook maar een beetje nuchter en rationeel te bekijken. Kan er nu toch niks meer aan veranderen. Op naar de volgende ronde met hopelijk meer geluk.

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik snap je wel hoor, ik was de eerste keer na de pil na 28 dagen ongesteld en ik dacht ha mooi een perfecte cyclus. Ik was helemaal daarvan uit gegaan en was ook boos dat ik toen na 24 dagen ongesteld werd. Had toen trouwens gewoon compleet m'n ei gemist qua klussen dus tja logisch dat ik toen niet zwanger was :p
    Er zijn volgens mij weinig mensen die elke maand precies op de klok gelijk ongesteld worden en die er zijn zijn het pas na bijv een lange tijd met de pil gestopt te zijn.

Ja raar he die intake eerst! Eigenlijk was mijn echo pas 1-9 maar had m een week vervroegd zodat mijn vriend mee kon. En ik was echt heel blij dat hij erbij was met slecht nieuws! Volgende keer gaat er pas een naald in mijn arm na een goede echo. En de intake mogen ze ook skippen :p (die vk zei ook nog jaa je bent zoooo misselijk en je hebt geen bloedverlies dus het zal wel goed zijn morgen, ik was boos op haar toen haha!)

11. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Menstruatie goed op gang nu. Door naar een positieve test in oktober ;)

12. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    En welkom Marjo :)

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wensje ik zie een licht streepje, spannend! Ik duim voor je!

Liana en Anne, wat balen! Dikke knuffel voor jullie.

Marjo38, welkom. Heftig verhaal!

Ik heb vandaag heerlijk van het zomerse weer genoten. Kan geen kwaad al die vitamine D ;)

Wat ik me afvraag, wat voor werk / studie doen jullie en hoeveel uur per week? Mag ook in de club vertelt worden.

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zat ook altijd te rekenen, 19 nov zou ik uitgerekend zijn geweest :(
    Deze datum zou ook altijd in mijn gedachten blijven.

15. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik ben oncologie-hematologieverpleegkundige. Werk fulltime. Vind het geweldig werk :)

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lianne, ja echt heel raar ja. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent dat je vriend mee was met de echo, helemaal met slecht nieuws. Zou er ook niet aan moeten denken om dat slechte nieuws in mijn eentje te moeten horen.
    We zullen ook wel zien wat mijn cyclus deze maand doet, hoop dat het een beetje gunstig is.

Anne, ik doe met je mee met de volgende ronde. Ben vandaag ongesteld geworden. Hopelijk in oktober meer geluk voor ons.

*heb het stukje over werk ffies naar de club verplaatst*

17. Logan

Logan Niet meer actief

Marjo, ach beter naïef en positief toch? Dat is volgens mij beter dan bij de pakken neer zitten.

Liana, jammer.. Maar veel plezier vanavond.

Bakegirl, gewoon klagen hoor. Dat mag :) lucht altijd heerlijk op.

Anne, balen!! Maar wij gaan voor oktober:)

Moonlight is naar he, zo'n datum. 15 april was ik uitgerekend en dat blijft een rare datum. Van de vorige keer 3 december, en ik hoop echt dat ik voor die tijd zwanger ben weer.

Vreemd he, zo'n intake voor de echo. Hier is dat gelukkig niet, al moet ik vanaf nu naar de gyn ipv verloskundige. Als alle risico eraf is mag ik gelukkig wel naar verlos.
    Ik ben kapster en werk drie dagen.

18. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ja ben ik ook benieuwd naar! Mijne staat in de club hoor :)

19. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt dames, klagen mag inderdaad af en toe. iets op mijn werk was gewoon even de druppel. zelf 2 weken op vakantie gaan nadat de scholen waar we op werken nog maar net 1 week begonnen zijn (en zij dus praktisch 6 weken vrij is geweest, want ze werkt alleen maar op scholen) en dan moeilijk doen dat ik 2 daagjes vrij ben (heb hele zomer gewoon gewerkt, iets minder uren maar toch)

morgenochtend voorzichtig een testje gaan doen. verwacht er maar niet te veel van. en anders na het weekendje weg naar de huisarts?? zit dan over de 60 dagen

20. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    He bah meis!!

Spannend! Ik duim voor je :)

Zou dat zeker doen, ik ben blij als morgen de gyn gebeld!

Deel Deze Pagina