Wensje heb je nog nieuwe test gedaan? En Bakegirl jij? Mandy succes met de gyn bellen, hou je ons op de hoogte? zo maar eens aan het werk en af en toe verlangend naar het mooie weer buiten kijken
Ik zie wat! Ik snap wat je bedoelt haha! Ze moeten echt knallen om ze goed op de foto te krijgen je NOD is in het weekend toch?
Hier nog eeniets duidelijkere foto.. maar goed foto's maken is iig drama hier thuis zie ik hem zonder te turen maar goed zoals ik al zei ik ben niet overtuigd..
Ik zie toch ook echt wat en ik ben een hele slechte tuurder. Spannend hoor! Ik duim voor je. Vanochtend heb ik ook een eerste test gedaan. Heel fout natuurlijk, want mijn NOD is op z'n vroegst pas volgende week maandag (ik denk eerlijk gezegd dat het pas woensdag is). Omo wit uiteraard. Zucht. Domoor ik . Ik kon me even niet beheersen.
Wensje, we hadden 1 posi test afgesproken per week toch in het clubje. Moonlight is volgens mij al bijna een week geleden dus heel goed dat jij het overneemt ik duim door!! Marjo, herkenbaar hoor.. je wil het ZO graag dat je niet kan beheersen en toch stiekem hoopt dat.. Als mijn ongi uitblijft mag ik pas 1-10 testen (2-10 controle bij de gyn). zo, nu staat het hier en moet ik me er aan houden
Mag ik even klagen ? Mijn vriend is vandaag jarig en ik realiseer me dat ik op zijn verjaardag precies 12 weken zou zijn geweest. bleh stom snif :'(
Ja het had zo leuk kunnen zijn.. precies vandaag 12 weken. pff nou ja hopen dat de cyclus op gang komt. dan kan ik voor mijn gevoel echt 'door'.
ahh lianne dat zijn van die confronterende mijlpalen, en dan ook nog op een speciale dag.. getver niet leuk Dikke knuffel!!
pfff dames iemand stelde hier voor om gewoon smsjes te ontvangen met bevruchting geslaagd, u bent zwanger uitgerekende datum 1 juni 2014.. wat wil ik nu graag gewoon zon sms krijgen, dan is het maar duidelijk!
Thanks meiden!! Haha ja Wensje dat was ik ik ben voor: - Smsjes met bevruchting/ innesteling geslaagd ja of nee - Luikjes in je buik waardoor je kan zien of je ei onderweg is of al geweest