Zo, er wordt flink gekletst hier, maar ik ben weer bijgelezen. Wensje, ik denk dat je inderdaad nog wat geduld moet hebben (hoor mij nou... Miss ongeduld zelve). Misschien morgen, of zelfs pas zondag, nog een testje doen. Ik moet van mezelf ook wachten tot (minimaal) zondag. Vroeg en snel achter elkaar testen levert (helaas) meestal een teleurstelling op. Ik duim voor je dat je binnenkort een super knaltest hebt en je twijfel dan meteen is weggenomen.
Balen zeg... ik verwacht nog geen ongi deze week (dag 22 na curretage) maar ik dacht ik kijk even of mijn test eindelijk omo-wit blijft. Nee hoor niks daarvan er kwam gewoon weer een licht streepje met mijn 2e plas van de dag (en ook eerder dan de vorige keer maar ik heb niet getimed deze keer dus ik weet niet 100% zeker of dat klopt). Wel vervelend dat het voor jou zo vaag is (jij zit zo te zien 5 weken na je curretage?). Heb je al een controle afspraak gehad bij de gyn? Het gaat inmiddels wel weer hoor, de mensen die al zwanger waren voor het mis ging bij mij kan ik prima aan maar als er opeens een onverwachte 'nieuwe' bijkomt is dat even schrikken. Wensje je houdt het wel spannend. Een streep is een streep en zolang ie blijft staan, je temp goed is en je geen bloed ziet blijven we positief toch Klinkt leuk Liana, ben benieuwd!
Fijn dat het weer beter gaat Lianne! Ik heb dat ook dat ik niet zoveel moeite heb met mensen die al zwanger waren, maar de nieuwe zwangeren raken me dan inderdaad ook heel erg. Nou goed, eens komt die positieve test er ook voor ons allen! 😊
Klopt 5 weken nu controle afspraak heb ik al gehad, geen echo toen gehad wel een uitstrijkje (liep al onder controle) volgende week heb ik een belafspraak en als ik dan nog niet ongesteld ben vraag ik of ik toch een echo kan krijgen om te zien hoe het er voor staat. Had je al eerder hele witte testen gehad?? En heb je foto's?
Spannend allemaal bllloempje! Ik heb 5 weken moeten wachten op mijn eerste menstruatie. Is echt spannend die tijd vond ik. Gelukkig kwam de boel goed op gang. Hopelijk is dit voor jou ook snel zo! Lianne idd, we slepen elkaar er doorheen. Fijn clubje dit!😊
Ohh, ja bij mij zei de verpleegkundige dat ik daar om moest vragen bij de controle haha dus ik ga dat zeker doen. Nee de testen zijn nog niet wit geweest. Wilde gewoon een witte test want STEL dat ik wel in 1x weer zwanger ben wil je zeker weten dat het zo is. Ik denk dat de kans heel klein is en ik ga gewoon uit van ongi maar toch.. Ik heb nu geen foto bij mij maar kan wel even een collega maken thuis haha!
Hier "gelukkig" wel al een witte test gehad, nu ook een beetje bruinverlies dus denk toch dat ik ongesteld wordt, wel heel gek met al die klachten. Zo dacht ik ook hoor snel witte testen: resultaat vanaf de miskraam bijna iedere dag getest
Ik ben ook nog nooit zo blij geweest met een witte test. Nu hopen we dat op de eerstvolgende test twee mooie streepjes verschijnen😁
Hoe snel had jij een witte test Blloempje? (ik las trouwens net je post in het miskraam topic wat naar zeg dat je opeens met spoed gecurreteerd moest ) Maar inderdaad, je zit te hopen op 1 streepje en dan krijg je er 2 terwijl je normaal andersom zit te denken...! Mijn ervaring is dat ik de meeste klachten had in de maanden dat ik gewoon ongi werd en geen klachten toen ik zwanger bleek. Je lichaam kan rare dingen doen, helaas.. :x
Na twee weken ongeveer, tot de derde week een tuurstreep en daarna was het wel over. Nu sinds een week weer tuurstreepjes, en sinds twee dagen weer wit. Om gek van te worden. De aders over mijn borsten zijn echt niet normaal ze lopen zelfs over me tepels . Ik zou blij zijn als ik gewoon weet waar ik aan toe ben. Gek is dat dan he, en ook confronterend als je dan nog positief test terwijl je eigenlijk niet meer zwanger bent, krijg je steeds een deksel op je neus, ook als je weer wit test trouwens. Ja dat was behoorlijk schrikken en heb het lichamelijk ook wel erg zwaar gehad. Nooit verwacht dat een miskraam zoveel impact op je kan hebben...
Hm dat is wel raar, misschien is er wel wat geweest maar heeft het niet goed genesteld? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ik wil gewoon een witte test om zeker te weten dat mijn hcg weg is. het is vandaag 3 weken geleden dat ik gecurreteerd ben het stomme is, ik hoef niet eens te turen :S het is gewoon een streepje zoals die was op mijn NOD met mijn zwangerschap, niet knallend maar ook in de schemering om 7.00 te zien, met ochtend/avond urine ook. het lijkt wel een soort soap, de test-wil-niet-wit-soap :S ben je lichamelijk nu wel weer oke? Ik had ook nooit verwacht dat dit zo'n impact zou hebben.
Als ik straks weer weken moet dan heb ik de hele avond nodig om bij te lezen hahaha. Ik ga de lijst weer eens even naar voren halen. Anne, jij was ook ongesteld toch? Heb je een nieuwe NOD al? Of heb ik ergens iets niet gelezen? Vreemd bloempje, misschien toch ergens een verkeerde innestelling?
♡Zwanger♡ 2014 uit! (na een miskraam) NOD In September > Anne020 - 11 september overtijd > Wensje88 - 19 september > Liana84 - 21 september > Daantjuh85 - 24 september > Marjo38 - 24 september > Babylove 85 - 26 september > Mandy3 - 28 september NOD In Oktober > ButterflyNova - 3 oktober > Gerindarupsje1 - 7 oktober > Logan - 7 oktober NOD Onbekend > Bakegirl > LianneE ♡ ZWANGER ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? AFSPRAKEN > Mandy3 - gynaecoloog vanwege cyclus & positieve testen - 25 september > XmoonlightX - echo - 8 oktober > Mandy3 - 13 november > Logan - gynaecoloog - begin december > LianneE - gynaecoloog (controle na curretage) - datum? Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
Haha wensje wat handig van je nou dan morgen een duidelijk streepje voor jou ! Logan bij mij mag je 25 sept, gynaecoloog zetten. Is dus ivm cyclus en pos. testen na m'n miskraam.
Wat raar meis nog zon duidelijke test! Heb je nog wel een echo gehad om te kijken of alles schoon is? (Sorry als ik er overheen geleden heb)!
Geeft niet, zoveel berichten hier! Nee, nog niet , mijn controle-afspraak is 2 oktober pas. Ik had na de curretage zeer weinig tot geen bloedverlies wat er volgens het zkh op duidde dat het juist schoon was. Ze zijn niet mega duidelijk en echt wel aan de lichte kant (in ieder geval niet meer zo knal als eerst) maar toch, wil het WIT! Ik zal van het weekend wel even wat foto's posten.