Jaa geen idee.. Misschien maar wil geen valse hoop hebben dus ik ga er vanuit dat ik ongesteld word.. Blegh niet leuk
Ja, dat snap ik heel goed. Dan is de klap nog groter dan dat ie al is. Helaas kun je niks anders dan afwachten. Zo frustrerend!
Heb wel alles gelezen, wel veel vergeten haha. Wat gaat dit snel Lianne, je testen zien er netjes uit hoor! Drie weken is ook best aardig. Alle gyns zeggen wat anders maar de mijne zei 6 weken gemiddeld. Wensje, balen van die test had het zo gehoopt voor je. Liana, vet schattig die armbandjes. Sporten vandaag. De rest weet ik zo niet meer, had een drukke dag gister. Als ik straks weer moet werken pff niet hij te houden dit hihi. Willen jullie eens kijken in mijn kaartje? Zou ik mijn ei sprong gehad hebben?
hihi gaat idd snel he Logan Wensje en Moonlight kunnen je vast helpen met je temperatuurkaartje. Ik heb er helemaal geen kaas van gegeten, dus aan mij heb je niet veel helaas (zeg maar gerust niks) Werkze vandaag! Ik ga zo maar eens naar de sport. De hele dag buiten vandaag, dus het zou leuk zijn als het weer goed blijft.
Logen op CD 11 zou kunnen.. maar dan moet hij morgen nog meer gaan stijgen zodat hij boven de coverline komt.. ik zou er iig niet vanuit gaan en gewoon door klussen
Nog nooit langer dan 11 dagen .. en volgens ff zit ik nu op 11 DPO.. dus vandaag men nod. temp hoog en echt men borsten voelen precies zo als toen ik zwanger was.. dikke blauwe aders.. pff Maar het streepje is gewoon (bijna) weg.. dus of een vals positieve test.. (indroger wat dan ook.. ) en er is dus nog niks duidelijk.. of een streepje maar toch niet goed gegaan.. dan is het over en uit
Liana, maandag weer. Heb nu nog vakantie. Staat er wat ongelukkig Wensje, ik ga ook lekker door hoor haha. Maar vind het wat vroeg. Niet dat het erg is
Ik wil geen spelbreker zijn maar af en toe daalt mijn temp pas op cd 1 of cd 2. Temperatuur is niet waterdicht helaas...
Ach weetje ooit komt mijn tijd vast ook wel weer ik moet gewoon eens niet zo ongeduldig zijn en men hele hoofd op hol laten brengen Door zwanger willen worden
Das makkelijker gezegd dan gedaan! Je wilt gewoon graag zwanger worden en dan duurt het al snel te lang allemaal. Ik blijf nog voor je duimen! Logan, nog ff genieten van je laatste vrije daagjes dus😊
@ Logan. Ja! Ongesteld. Geen idee wanneer mijn NOD is. Mijn cyclus is nog een beetje all over the place. @ Wensje. Balen Wensje, maar wie weet... Vandaag een relax dagje en morgen knallen bij de dam tot damloop! Fijn weekend iedereen
Het is heel herkenbaar hoor wensje! Ik wil ook zo graag weer hopelijk zijn we het ook snel weer. thanks Liana! Anne, wow knap hoor. Loopze!