Donderdag mag ik gelukkig naar de gynaecoloog.. Ben zelf ook een schijters mbt ziekenhuizen dus ben blij dat ik gewoon bij een gynaecologen praktijk langs kan gaan.. Veel relaxter idee voor mij en voelt niet zo medisch.. En respect voor je geduld hoor!!
Gefeliciteerd Daantje! Yeeeeee. Welkom Cosy Ik loop ff met de hond dan zal ik uitgebreide reageren en ff de lijst erbij pakken.
♡Zwanger♡ 2014 uit! (na een miskraam) NOD In September > Marjo38 - 24 september > Babylove 85 - 26 september > Linky - 26 september > Mandy3 - 28 september NOD In Oktober > Cosy - 3 oktober > ButterflyNova - 3 oktober > Gerindarupsje1 - 7 oktober > Logan - 7 oktober > Liana84 - 18 oktober > Wensje88 - 23 oktober NOD Onbekend > Bakegirl > LianneE > Anne020 ♡ ZWANGER ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? > Daantjuh85 - datum - ♂♀? AFSPRAKEN > Mandy3 - gynaecoloog vanwege cyclus & positieve testen - 25 september > Liana84 - POP poli - 25 september > LianneE - gynaecoloog (controle na curretage) - 2 oktober > XmoonlightX - echo - 8 oktober > Mandy3 - 13 november > Logan - gynaecoloog - begin december Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Yeee we zijn een clubje haha cool. Daantjuh85; gefeliciteerd!! En dat op je uitgerekende datum. Hopelijk over negen maanden een beebje. Super ButterflyNova; Ja. Vruchtbaar slijm zorgt dat de zwemmers goed omhoog komen en als je ei geweest is, is dat slijm niet meer nodig. Welkom Cosy! Hopelijk ben je ook snel zwanger. Ik heb je NOD op 1 oktober in het lijstje gezet, uitgaande van je banner. Anders roept u maar of pas je het zelf aan, dat kan ook. edit; ik zie al dat je 3 oktober hebt. Wat naar zeg, in best korte tijd twee missed abortions. Hebben jullie onderzoek laten doen?
Zo ik heb het topic ook weer gevonden Daantjuh wat bijzonder, gefeliciteerd! Pff ik kan het moeilijk loslaten de laatste dagen, vraag me steeds af of en wanneer het weer gaat lukken en vind al die zwangeren om me heen geen pretje. Dat gevoel van die positieve test was zo bijzonder en ik ben bang dat ik dat nooit meer ga mee maken.
Het is ook gewoon een heel fijn clubje dus je zit hier goed Itakepictures: ik herken je gevoel. had ook even een aantal rotdagen.. ik vond het zwanger zijn zo bijzonder en inderdaad als de dood dat het eeuwen duurt en dan weer misgaat. heb m'n vriend er goed mee vermoeid (die is toch een stuk nuchterder). ben ook wel wisselend, het ene moment kan ik het prima rationaliseren en denk ik mijn tijd komt wel weer maar het andere moment... pfff. eerst wilde ik een negatieve test, nu wil ik zsm cyclus en als ik die weer heb begint eerst het gestress over een ei dat komt of als geweest is en dan het wachtbankje-stress.. en ik mag van mezelf eigenlijk nog niet eens zeuren, ik ben nog helemaal niet zo lang bezig (zeker niet sinds de MA) adem in.. adem uit..
Mijn banner is van the bump en daar tellen ze de laatste dag altijd als 0 dus over 10 dagen heb ik mijn nod. Vanwege mijn ovulatietestjes (toen ze nat waren leken er twee op elkaar) houd ik ipv 2 3 oktober aan. Anyway, dank voor het aanpassen op de lijst Onderzoek hebben we niet laten doen, daar waren we mentaal niet klaar voor. Als het nu de derde keer weer fout gaat wellicht wel. Maar het gaat nu gewoon niet fout want drie keer is scheepsrecht Jij hebt trouwens ook een flink lijstje in je handtekening zijn jullie al sinds 2010 bezig? @ itakepictures, zat jij ook bij de 1-15 januari mama's? je naam komt me zo bekend voor Ik herken je gevoel zeker, de ene dag trek ik het beter als de andere. @Mandy, daar zou ik me ook prettiger bij voelen, fijn zon tussen stap tussen de vk en een gyn in het zkh. weet je al wat de afspraak inhoud?
Ik denk dat iedereen wel van die dagen heeft. Ik heb ze vaak met vlagen.. Echt periodes dat ik er niet veel mee bezig ben en van die gestreste en verdrietige dagen. Op het moment ben ik ook heel luchtig eigenlijk.. Bijna bizar Misschien omdat ik toch stiekem aftel tot december.. (Gynaecoloog)
Ah vandaar.. nou ja maakt ook niet uit, je staat erop haha. Snap het hoor, wij hebben ook pas onderzoek gedaan na de derde keer. De eerste miskraam was de reden van onze kinderwens, toen zijn we gestopt met de pil en meer zo kijken wel hoe het gaat. Juni 2012 zijn we echt er voor gegaan, vanaf daar tel ik de rondes ook.
@Cosy: wat heftig zeg, al twee miskramen! Hopelijk snel weer raak bij jullie! @Itakepictures: ontzettend herkenbaar hoor! Wij krijgen ook vast wel weer eens een positieve test. Maar tot die tijd is het helaas allemaal onzeker. Gelukkig hebben we elkaar hier. Knuffel! Mijn NOD klopt niet, staat op 31 oktober, maar moet 18 oktober zijn. Mijn afspraak van 25 september op de POP poli mag ook hier op de lijst. Wil er ook zelf wel een keer mee prutsen hoor, anders zet ik anderen ook maar steeds aan het werk Ik heb sinds gisteren avond ook weer even een dip. Wil dat eigenlijk niet al teveel toelaten, maar ik weet dat wegstoppen ook niet goed is. Net ook op kraamvisite geweest bij mijn beste vriendin. Vond het natuurlijk heel fijn, maar het doet toch meer met me dan ik had verwacht. De kraamzorg was er en de vk kwam ook nog langs. Vind dat allemaal wel confronterend. Maar goed, niks aan te doen. Dat gevoel gaat vast ook wel weer voorbij.
Oeps sorry!! De verkeerde NOD is mijn schuld ik dacht ook al even goh dat duurt lang maar vervolgens niet verder gedacht hihi. Knuffel Liana, het is ook moeilijk om dat te zien.. je wil het zelf ook zo graag.. Gelukkig hebben we dit clubje dan hoef ik niet de hele tijd aan mijn vriend's hoofd te zeuren haha!
hihi, maakt niet uit hoor. Dat is het ja, je wilt het zelf ook zo graag. Dan heb ik zo'n klein hummeltje in mijn armen en dat doet dan toch op een of andere manier wel pijn. Neemt niet weg dat ik hartstikke blij ben voor mijn vriendin natuurlijk. Moest er ook ineens weer aan denken dat ik vandaag precies 19 weken zwanger zou zijn geweest. Laten we het er maar op houden dat die dips erbij horen en dat dat ook wel weer beter wordt. Haha, fijn he dit clubje. Mannen gaan er toch anders mee om. Mijn vriend zei dat hij het vooral voor mij heel vervelend vindt, maar dat ie er zelf niet zo mee zit. Hij vindt het wel jammer, maar zegt dat onze tijd wel komt. Ook zei ie dat het nog geen kindje was en dat ie er daarom ook nog vrij weinig bij voelde. Wel eerlijk van 'm. Omdat hij het zo anders ervaart, wil ik ook niet steeds aan zijn kop zeuren erover. Zo zit ik sowieso niet in elkaar.
Ja precies... tis alsof ik de mijne hoor praten. Ik probeer het zeuren ook tot een minimum te beperken maar als ik me rot voel ziet ie dat toch wel (gelukkig). Al kunnen vrouwen ook behoorlijk ongevoelig zijn. Zo dacht degene die me donderdag vertelde zwanger te zijn zaterdag wel dat ik er aan toe was om een klaagzang over zwangerschapsdementie aan te horen.. ehm nee, ruilen? Net als die mensen die al kinderen hebben en dan zeggen: "weet je wat ik OOK een keer had, dat ik een paar dagen later ongesteld werd dan normaal en dat was dan waarschijnlijk OOK een miskraam". Ehm nee goed bedoelt maar dat is echt NIET hetzelfde.