Heb het gewijzigd Liana! Staat nog op de vorige pagina. Lijkt me heel dubbel zo'n kraambezoek! Wat vond ze van de armbandjes? Mannen hebben ander gevoel he? Tja..
Klopt Lianne, vrouwen kunnen ook aardig tactloosch zijn. Had het gezien Logan, tnx😊 Mijn vriendin vond de armbandjes heel mooi! Weer eens wat anders dan kleertjes.
Oh lord dat is echt niet hetzelfde Ik ga zelf vooral tandenknarsen van mensen die in de eerste ronde zwanger worden en dan er vanuit gaan dat dat bij iedereen zo verloopt. Mannen zijn anders, ik vind het wel fijn eigenlijk, hij is veel positiever dan ik ben en dat sleept me ook wel door de zwaarste dagen heen. Kraambezoek is heel dubbel want je gunt het die ander echt heel erg maar jezelf ook zo en je wordt dan toch geconfronteerd met je eigen mislukking. @Logan, ik kan het zo snel niet vinden maar is er iets uit die onderzoeken gekomen? Omdat je in december weer naar de gyn gaat? Ronde 26, jee daar is serieus uithoudingsvermogen voor nodig! Ik vind een jaar al lang maar realiseer mezelf wel dat ik geluk heb dat ik überhaupt zo snel zwanger raak en dat dat deel dus wel goed werkt. Al liepen de zwangerschappen op niets uit, probeer ik er toch maar iets positiefs in te zien.
Ja klopt inderdaad.. van elkaar de put in praten word je ook niet wijzer Ja, die overal lopen te roepen dat het 1x raak was en alles goed is gegaan.. *zucht* mensen weten vaak volgens mij niet zo goed wat ze moeten zeggen, dus roepen ze maar wat
Ja ze gaat kijken of m'n baarmoederslijmvlies dikker os geworden ten opzichte van 2 mnd terug.. Ben sinds m'n mk niet meer ongesteld geworden. Verder zal ze m'n eitjes ook even bekijken. En dan een plan maken.. Want moet toch echt een keer ongesteld gaan worden...
Nee, alle onderzoeken waren geweldig. Wij hebben 80-90% kans zelf zwanger te worden en dat is heel erg hoog voor stellen die bij de gynaecoloog terecht komen. En dat is zo dubbel, je bent blij niks te mankeren maar waarom dan zo lang wachten en drie miskramen? En meid, je hoeft niet jezelf gelukkig te prijzen joh. ik snap wat je bedoelt hoor! Maar jouw situatie is ook niet om jaloers van te worden zeg maar.. Niks goedbedoeld, kan zo kwaad worden om dat soort gelu/l. Je leest het hier zo vaak he.. Oo dag te laat en klonters, poeh miskraam. Grmbl. Zo, dat lucht op hahaha.
Mensen die denken dat het er vanzelf in waait mogen van mij echt een stomp in hun gezicht krijgen. Pff.. Net als de mensen die vragen 'en wanneer bij jullie' Grr.. Nou dames, ik ga mijn vent ophalen. Wish me pleasure Tot morgen!
We duimen voor heel verschillende dingen hier... plakkers voor Moonlight en Daantjuh, een posi-test voor veel anderen, goede zwemmers voor ButterflyNova, eitjes/cyclus voor Mandy en uhmm vergeet ik nog wat? Oh ja een WOD voor mij (of een NOD ook goed )
Ja en dan laten ze een foto op zien waar gewoon niks op te zien is, maaaaar in het echt is het zowat een knaller
Amen!! Inderdaad!! De 'klonters' zijn gewoon het afgesloten slijmvlies van je menstruatie. Ik kan me ook vermaken met de topics waarbij mensen gewoon ongesteld zijn en dan blijven volhouden dat het toch een zwangerschap want bij 0,000001% van de gevallen word je ook gewoon ongesteld blablabla! En inderdaad omo-witte testen met een streep... na 3 dagen laten liggen ButterflyNova: have fun
Ik hoop het!! zal je altijd zien he.. donderdag naar de gyn en dan denkt je lichaam: oh ja laat ik weer eens wat doen heb je nog getest?
Eergister nog en toen nog steeds een streepje.. Haha ja hopelijk!! Vorige keer hoopte ik er ook zo op! Maar ga weer positieve dingen denken he.. Vorige keer dat ik zwanger was had ik ook roze verlies rond innesteling. De duidelijke zw test had ik vorige week vrijdag. Stel dat was m'n LH piek dan sprong m'n ei zaterdag of zondag.. En nu maar week verder dan js m'n lf wel heel kort! Maar goed hopelijk doet m'n lichaam nu eindelijk wat ;D
Oh wat spannend Mandy! Fijn dat je lichaam wat doet! Ik hoop natuurlijk op zwangerschap voor je, maar het is iig fijn dat er weer wat gebeurt.