En ik hoor die van mij ook praten hahaha, hij heeft precies hetzelfde: vind het vooral heel rot voor mij maar voor hem was het erg onwerkelijk en was het over voor hij zich echt aan de zwangerschap was gaan hechten. Misschien gaat het voor mannen pas leven als het zichtbaar/voelbaar is? En ik kreeg ook zo'n fijne opmerkingen van iemand met een jengelend kind 'Nou kinderen is ook niet alles hoor'. Tuuuuuuuurlijk, met een miskraam ben je beter af dan met een zeurende peuter....
He Fijn Mandy dat je lichaam weer 'wakker' word. Ik hoop op een positieve test voor je, of iig duidelijkheid!
Jeeeeemig, die had ik nog niet gehoord wat een geluk voor ons toch dat we allemaal een miskraam hebben gehad
Tsjah mensen hebben echt geen idee wat ze zeggen, of proberen je op een heel onhandige manier te troosten. Ik moet zeggen dat toen ik zelf nog geen directe kinderwens had ik bij miskramen ook een hoog 'hoort er nou eenmaal bij' gehalte voelde. Nu begrijp ik pas een beetje hoe sterk een kinderwens kan zijn en dat er geen chocola/huisdieren/mooie vakanties/troostgedachten zijn die dat op kunnen vullen. En dat een verlies, ook al was het heel pril, echt een gemis is.
Zoo meiden ik kan eindelijk zeggen officieel ongesteld.. bleggg Ik ga ff terug lezen op men laptop en dan reageren
Mijn persoonlijke favoriet is toch wel: het is beter zo, want je wilt toch een gezond kindje? En natuurlijk: het is misschien ergens wel goed want dan kun je wat afstand nemen en er minder mee obesessief mee bezig zijn. Ja want zo werkt een vrouwen brein echt Tja goedbedoelde adviezen gone wrong, we kunnen er hier vast samen een heel boek mee vullen
Nou aan mijn conditie zal t niet gaan liggen, zaterdag hardlopen, zondag hockey en vandaag sportschool maar nu wel helemaal kapot
hoi dames , die opmerkingen ken ik ook. hier ook altijd wees blij dat het zo vroeg in de zwangerschap gebeurde, en maar beter zo het zal toch niet gzond geweest zijn grrr... dat maakt het niet minder erg hoor ! ik heb net 10 minuten VERSCHRIKKELIJKE buikpijn gehad ... krampen steken , en zure oprispingen net na het eten... bleiigh , zit nu nog steeds een krop in men keel die niet weg gaat.bah bah ik hoop dat ik geen griepje krijg ofzo...
Heel frustrerend lijkt me dat, ik zou me dan wel echt machteloos voelen. Dat is trouwens ook wel een van de redenen voor ons om die extra onderzoekrn nog niet te doen, blijkbaar vinden ze bij van die onderzoeken bij 80% van de stellen niets! (Stond op de site van het AMC) en dan zou ik bewust veel spanning en stress voor mij en ons opzoeken? Nee dan proberen we het eerst zelf nog eens. Ik vind je opmerking wel goed om te lezen, ik heb de neiging om mijn eigen problemen te bagataliseren onder het mom van 'het kan altijd erger'. Maar eigenlijk is mijn situatie ook gewoon klote @butterfly: succes @wensje, jammer @mandy je maakt het wel spannend nu hihi
Ja inderdaad! Geluksvogels Maar inderdaad itakepictures ik had ook niet t idee dat zo heftig kon zijn voor ik aan zwanger worden begon. Maar ik heb de klassieke foute opmerking gelukkig nooit gebruikt naar anderen! He wat balen Wensje! Sorry ik reageer een beetje door elkaar, telefoon kan de berichtenstroom niet alitjd aan