Liana, super dubbel zon kraambezoek, natuurlijk ben je ontzettend blij voor haar, maar je wilt zelf ook zoo graag.. Dikke knuffel! Ooh Pff lianne dat is ook wel tactloos ja.. Zit je dan ook echt op te wachten Vriendlief is hier ook wel nuchter p, hij vind het super jammer maar heeft wel zoiets van onze tijd komt wel..! Cosy welkom! Jeetje is ook niet niks, hopelijk mag je snel weer zwanger worden én blijven!! Al die goed bedoelde adviezen pfoeh heb er ook al aardig wat gehoord, mensen weten ook gewoon niet hoeveel impact een miskraam heeft, ik wist het ook niet tot ik het zelf moest ervaren, en het idee van nooit meer een onbezorgde zwangerschap dat is wel echt k*t Butterfly, have funnnnn go eitje go zaadjes Mandy spannend..! Op dit moment ben je met alles blij, ik duimmmm voor een innestelling natuurlijk hihi Itakepictures Pfff wat een k*t opmerking inderdaad wat een geluk hebben wij Babylove, spannend! Ik duim voor je! Jeeeej we kletsen snel hihi, vind het heel fijn om zo alles te kunnen delen, zwanger worden is toch anders geworden door de MA en in een gewoon zwanger worden clubje voel ik me toch niet helemaal thuis en bij jullie voel ik me helemaal thuis! Vandaag drukke dag gehad, hard gewerkt en nu lekker relaxed op de bank op men gemakje reageren en nu ga ik weer alles bijhouden haha, best wel krampen nu, maar opzich ook wel blij dat ik weer duidelijkheid heb ongesteld worden moest deze ronde blijkbaar toch dus dan maar zo snel mogelijk, hoe eerder ik weer door kan met een nieuwe ronde Edit: menstruatie nu echt op gang gekomen trouwens.. Dus CD1 today..!
Ja dat heb ik ook gewone clubjes zijn inderdaad anders en lotgenoten zijn fijner! Balen hoor dat t doorzet maar snap dat duidelijkheid ook fijn is.. Op naar een mooi nieuw ei !!
Fijn mandy! Ik duim voor een innesteling! Gelukkig gebeurt er nu iets. Altijd als je bijna naar de gyn mag he haha. Wensje neeeeee Babylove, oehh spannend! Bijna NOD toch? Cosy, ik ken het hoor. Als je hier wel eens verhalen leest denk ik altijd poeh en ik maar klagen. Maar ja, ik heb daar toch ook m'n reden. Ik ben gestopt te vergelijken. Opmerkingen; tja hier al zoveel gehoord. Van dat het een gehandicapt kindje was tot hoort erbij want de zus van de kapper van de buurvrouw haar nichtje had dat ook. Gezellig hier he, ik ben aan t reageren en er komt volgens mij vanalles bij weer hahaha.
Goede avond dames, de zaadjes zijn streng toegesproken. Hopelijk helpt het haha.. nee grapje, we blijven hoop houden! Ben blij dat vriendlief weer thuis is. Heerlijk al jullie geklets, voel me ook helemaal thuis in dit clubje! Hoop dat we allemaal snel in een 'wij zijn zwanger' clubje mogen komen. Ik ga deze week ook op kraambezoek trouwens, goede vriendin van me is bevallen. Was een heftige bevalling dus heb haar even de tijd gegeven bij te komen.
Haha, hopelijk zwemmen ze de goede kant uit Butterfly. Wat vervelend dat die vriendin zo'n zware bevalling gehad heeft. Ik vond het toch wel pittig het kraambezoek, had dat niet verwacht. Donderdag waarschijnlijk weer even heen. Babylove, spannend! Ik hoop dat het een goed teken is Leuk dat er zoveel gereageerd wordt Kan het allemaal niet eens meer bijhouden, haha.
Joeppie!!!!!!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Echt wist niet dat ik zo relaxed er van zou worden😳😳 Ga ook niet naar de gyn denk ik! En dan gewoon in november! Moonlight hoe voel jij je?
Jeej wat fijn!!! Hoop inderdaad dat dit de reset is je lichaam op zat te wachten en t nu weer normaal wordt