Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Dat is minder dan 3 weken... Hoop dat zp goede servers heeft :D

2. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hahaha te gezellig:)

3. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Liana, super dubbel zon kraambezoek, natuurlijk ben je ontzettend blij voor haar, maar je wilt zelf ook zoo graag.. Dikke knuffel!

Ooh Pff lianne dat is ook wel tactloos ja.. Zit je dan ook echt op te wachten :)

Vriendlief is hier ook wel nuchter p, hij vind het super jammer maar heeft wel zoiets van onze tijd komt wel..!

Cosy welkom! Jeetje is ook niet niks, hopelijk mag je snel weer zwanger worden én blijven!! :)

Al die goed bedoelde adviezen pfoeh heb er ook al aardig wat gehoord, mensen weten ook gewoon niet hoeveel impact een miskraam heeft, ik wist het ook niet tot ik het zelf moest ervaren, en het idee van nooit meer een onbezorgde zwangerschap dat is wel echt k*t :)

Butterfly, have funnnnn ;) go eitje go zaadjes ;)

Mandy spannend..! Op dit moment ben je met alles blij, ik duimmmm voor een innestelling natuurlijk hihi :D

Itakepictures Pfff wat een k*t opmerking inderdaad wat een geluk hebben wij ;)

Babylove, spannend! Ik duim voor je!

Jeeeej we kletsen snel hihi, vind het heel fijn om zo alles te kunnen delen, zwanger worden is toch anders geworden door de MA en in een gewoon zwanger worden clubje voel ik me toch niet helemaal thuis en bij jullie voel ik me helemaal thuis! Vandaag drukke dag gehad, hard gewerkt en nu lekker relaxed op de bank op men gemakje reageren en nu ga ik weer alles bijhouden haha, best wel krampen nu, maar opzich ook wel blij dat ik weer duidelijkheid heb ongesteld worden moest deze ronde blijkbaar toch dus dan maar zo snel mogelijk, hoe eerder ik weer door kan met een nieuwe ronde :)

Edit: menstruatie nu echt op gang gekomen trouwens.. Dus CD1 today..!

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja dat heb ik ook :) gewone clubjes zijn inderdaad anders en lotgenoten zijn fijner! Balen hoor dat t doorzet maar snap dat duidelijkheid ook fijn is.. Op naar een mooi nieuw ei :)!!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Fijn mandy! Ik duim voor een innesteling! Gelukkig gebeurt er nu iets. Altijd als je bijna naar de gyn mag he haha.

Wensje neeeeee:(:(

Babylove, oehh spannend! Bijna NOD toch?

Cosy, ik ken het hoor. Als je hier wel eens verhalen leest denk ik altijd poeh en ik maar klagen. Maar ja, ik heb daar toch ook m'n reden. Ik ben gestopt te vergelijken. ;)

Opmerkingen; tja hier al zoveel gehoord. Van dat het een gehandicapt kindje was tot hoort erbij want de zus van de kapper van de buurvrouw haar nichtje had dat ook. ;)

Gezellig hier he, ik ben aan t reageren en er komt volgens mij vanalles bij weer hahaha.

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goede avond dames, de zaadjes zijn streng toegesproken. Hopelijk helpt het haha.. nee grapje, we blijven hoop houden! Ben blij dat vriendlief weer thuis is.

Heerlijk al jullie geklets, voel me ook helemaal thuis in dit clubje! Hoop dat we allemaal snel in een 'wij zijn zwanger' clubje mogen komen.

Ik ga deze week ook op kraambezoek trouwens, goede vriendin van me is bevallen. Was een heftige bevalling dus heb haar even de tijd gegeven bij te komen.

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Haha, hopelijk zwemmen ze de goede kant uit Butterfly. Wat vervelend dat die vriendin zo'n zware bevalling gehad heeft. Ik vond het toch wel pittig het kraambezoek, had dat niet verwacht. Donderdag waarschijnlijk weer even heen.

Babylove, spannend! Ik hoop dat het een goed teken is:)

Leuk dat er zoveel gereageerd wordt;) Kan het allemaal niet eens meer bijhouden, haha.

8. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Goedzo butterfly! Ik moedig ze altijd aan, maar volgende ronde ga ik ze ook streng toespreken haha ;)

9. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Meiden Jeej! Bloed!!!! Hopelijk zet t door! Wat een opluchting na 143 dagen!!!

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Joeppie!!!!!!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Echt wist niet dat ik zo relaxed er van zou worden😳😳
    Ga ook niet naar de gyn denk ik! En dan gewoon in november!

Moonlight hoe voel jij je?

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat fijn Mandy!!! Eindelijk!😊

13. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ooh mandy wat fijn voor je! Bloed geeft dit keer moed hihi :D

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Pff, ja echt!

15. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hihi hebben we fijn een gelijk lopende cyclus, op naar een goed eitje!!

16. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ja! Leuk! Hopelijk nu wel weer "normaal", zit ronde de 35 dagen..
    Morgen meteen weer tempen!

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik hoop zo met je mee dat je cyclus nu meteen goed op gang komt!

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Jeej wat fijn!!! Hoop inderdaad dat dit de reset is je lichaam op zat te wachten en t nu weer normaal wordt :)

19. Logan

Logan Niet meer actief

Yeee eindelijk :D

20. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Fijn Mandy! Hopelijk pakt je lichaam je cyclus weer op en kun je weer verder naar de volgende ronde :)

Deel Deze Pagina