Jeeeeej, eindelijk! Wat fijn, en nu maar hopen dat er hierna een beetje regelmatige cyclussen komen of nog beter dat je zwanger bent! De pijn in mijn buik die ik gisteren voelde is vandaag gelukkig weg! Wat het nu is geweest? Vanaf nu weer fijn op het wachtbankje, en ondertussen gewoon lekker voor de gezelligheid klussen Zal er maar gewoon vanuit gaan dat ik rond 3 oktober mijn menstruatie krijg, maar of mijn gevoel er ook vanuit kan blijven gaan? Je blijft toch dat sprankje hoop houden.. Wat zijn de plannen voor vandaag dames? Werken, vrij?
Zo meiden, wat een geklets voor een weekend, van 65 naar 93. Heb net alles teruggelezen, een hele klus. Zo nog even naar de club. Nieuwe meiden welkom. Ik heb een heerlijk weekend gehad, genoeg afleiding. En ik ben vanmorgen ook al naar de huisarts geweest. Ik moet donderdag ochtendurine inleveren en als daar ook negatief uit komt, krijg ik een bloedonderzoek.
Wat fijn dat je een lekker weekend weg hebt gehad en inderdaad dat teruglezen zou een goede klus zijn geweest... Gaan ze het onderzoek doen omdat je nog geen menstruatie hebt gehad? En bloedonderzoek op HGC? Sorry als je het wel verteld hebt ik ben het even kwijt. Butterflynova, ik duim hoor! waar had je de pijn? Ik voel mijn ei meestal zo rond mijn lies. en inderdaad gewoon gezellig blijven oefenen Mooie banner Daantjuh
Ja zou je ei kunnen zijn maar goed zeker weten doe je het nooit. Aan allebei de kanten...? Misschien worden het er wel 2 (grapje!). Het is zo irritant dat pijntjes vaak meerdere dingen kunnen betekenen.. Overigens schijnen zaadjes ook krachtiger te worden na een paar dagen 'onthouding' en als de man in kwestie er zin in heeft (wat neem ik aan wel zo is na een paar dagen zakenreis hihi).
Ze wil eerst nog zwangerschapstest doen met urine, maar als deze negatief is, laat ze een bloedonderzoek doen. Dit is omdat ik nu al op dag 62 zit en de enigste menstruatie tussen mk en nu heel erg licht is geweest. Ik heb geen idee wat er verder gaat gebeuren. Mijn gevoel zegt zwanger, maar ja, je lichaam kan je ook zo voor de gek houden. Ik probeer het te negeren, maar heb al 2 maanden last van bepaalde klachten, niet continue maar dat had ik bij mijn zwangerschap zelf ook niet.
Hm en ik neem aan dat je thuis-test negatief is dan? Vervelend hoor, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
Bakegirl, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Dat doet een mens goed, haha. Vervelend zeg, al die onzekerheid. Je lichaam kan je inderdaad behoorlijk voor de gek houden weet ik uit ervaring. Ik hoop natuurlijk dat dat in jouw geval niet zo is Het zou in elk geval fijn zijn als je snel meer duidelijkheid hebt! Butterfly, spannend weer dat wachtbankje! Duim met je mee op twee streepjes!
Naast het smsje of het gelukt is, een luikje in je buik ben ik ook voor een wachtbankje van 14 uur i.p.v. 14 dagen Zo ik ga maar eens wat doen
Inderdaad Lianne, helemaal mee eensch😁 Daarbij komt: Moeder natuur had het best allemaal anders kunnen regelen, 14 dagen is veul te lang😝
Hahahaa hier moest ik zo om lachen! Lijkt me heerlijk! Hier vandaag lekker vrij en ga ook niet veel doen! Even met m'n mam de stad in en thats it Vandaag weer bloed dus vandaag zet ik als dag 1 van m'n nieuwe cyclus🎉🎉🎉🎉
Ja en het zou verboden moeten worden dat de kwaaltjes van een nadere ongi lijken op die van een zwangerschap Mooi Mandy! Tijd voor een nieuwe banner nieuwe ronde nieuwe kansen
Pff 14 dagen is inderdaad veel te lang, maar las we het toch voor het zeggen hebben dan gewoon elke dag een eitje, tot er een goed is ingenesteld en dan meteen de dag erna het smsje
Haha jazeker, uiteraard al 'lekker' gemaakt toen hij er niet was via foto's en berichtjes Tja die pijntjes, het kan echt van alles zijn.. Zo irritant is dat. Inderdaad! Ik ook Spannend bakegirl! Wat zeggen de thuis testen?