Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik had drie weken nog positief getest na mijn mk

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik heb het nooit getest.. Ben na 8 wkn ongesteld geworden..

3. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 4 a 5 weken na mk nog getest, was toen negatief.

Hoe was jullie eerste menstruatie na mk? Bij mij was deze enorm licht en met 2,5 a 3 dagen eigenlijk wel over. 4e dag nog wat bij afvegen.

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ik ongeveer 2,5 week.. Toen was die heel licht en heb toen njet meer getest

5. Logan

Logan Niet meer actief

Mandy, Wat raar dat jouw cyclus zo lang is nu.. Lijkt me heel frustrerend!

Bakegirl, mijn menstruatie na de miskramen was heel heftig. Haast nog heftiger dan het bloeden van de miskraam zelf.

6. Gerindarupsje1

Gerindarupsje1 Actief lid

5 jun 2014
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moonlight: gelukkig was mijn cyclus na de miskraam redelijk snel weer normaal, waarschijnlijk ook doordat de miskraam natuurlijk op gang gekomen is. Hoe was dat bij jou? Klopt, alleen toen ik de echo kreeg waren we in de veronderstelling dat ik nog maar 6 weken zwanger was maar toen was ik al 10 weken zwanger en was het kindje ook als 2 weken gestorven. Heel onwerkelijk dus allemaal. Dat we er zo laat achter kwamen was omdat ik terwijl ik al zwanger was, gewoon nog een keer een normale menstruatie heb gehad. Ik zal het wel heel spannend vinden, mocht ik weer zwanger raken, sowiezo tot en met de 12e week, of het dan wel goed zal gaan... Wij hadden het al wel tegen onze ouders en broers/zussen verteld en op het moment dat ik wist dat het een miskraam zou worden, heb ik het ook aan anderen in mijn directe omgeving verteld. Ik vond het persoonlijk fijn om het te kunnen delen en van me af te praten. Hadden jullie het ook al verteld? En hoe heb jij dat ervaren, vanuit je omgeving? Ik lees dat jullie deze maand onderzoeken gaan krijgen, spannend. Veel sterkte gewenst en ik hoop en duim voor jullie dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben!!

7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ja klopt.. Echt te irritant, geen idee waar ik aan toe ben :(

8. Logan

Logan Niet meer actief

Huisarts al gesproken? Hier moet je naar laten kijken hoor, misschien moet je lichaam ff een zetje krijgen. Vreselijk :(

9. Blloempje

Blloempje Actief lid

2 apr 2014
    487
    17
    18
    NULL
    NULL
    Mag ik hier ook mee kletsen?

7 augustus zijn er er achter komen dat ik zwanger was van een lege vrucht zak. 2 x cytotec gehad en de avond voordat ik gecurriteerd zou worden een bloeding waarna met spoed gecurriteerd (op de 14e).

Ik heb straks controle bij de gym. Zijn hier ook dames die na de curretage steken in de onderbuik hebben gehad? Ik heb dit nu een paar dagen maar ben er niet echt gerust op.

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

gerindarupsje
    Nee wij hadden nog aan niemand verteld dat we zwanger waren. Tijdens de mk wel aan ouders en zussen verteld v beide kanten en 1 stelletje. Verder niet. Paar maanden na de mk vertellen we het steeds meer aan vrienden. Ook omdat zij erom vragen. Nu ze het weten zullen ze er niet steeds meer om vragen. En met sommige wil je je verdriet ook even delen. Heb eigenlijk geen hele nare ervaringen , iedereen vond het erg jammer
    Ik heb er vooral lichamelijk last van gehad. Geestelijk kwam pas later maar dan vooral dat ik zat te denken, oja nu zou ik zoveel weken zijn geweest.....
    Idd lopen we nu bij de gyn omdat we een jaar bezig zijn. Zij tellen vanaf de mk dus voor hen ben ik in ronde vier. Maar gelukkig wilde ze me wel verder onderzoeken. Ondanks de iets langere cyclussen gelukkig geen pcos.

11. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @mandy3 Ik zou ook ff langs de huisarts gaan en vragen om een kuurtje primolut/provera. Hierdoor krijgt je cyclus een soort reset.
    Hier kun je indd niks mee.. 130 dagen is lang hoor.

@bloempjje Ik heb ook een aantal weken een soort van druk/steken gehad in mn onderbuik. Gaat uiteindelijk weer weg. Maar ik zou het wel bij de gyn voorleggen.

12. Logan

Logan Niet meer actief

Welkom Bloempje en succes straks. Ik heb geen ervaring met curretage.

Moonlight, achterlijk he? De gyn bij mijn bbz zei dat ook. Mooi niet dat ik opnieuw ga tellen. Ander ziekenhuis onderzocht ons gewoon.

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik had het alleen mijn beste twee vriendinnen verteld. Na de MK hebben we onze moeders ingelicht. Verder houden we het een beetje stil.

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Blloempje: ik heb ook wel een steekjes/ rare pijntjes (nu bijna 2 weken geleden). is het niet een nieuw ei of zijn het ander soort steekjes?
    verder valt het me lichamelijk erg mee, geen pijn, weinig bloed (betekent dat het waarschijnlijk helemaal leeg is gehaald zei het zkh..) en kon vrij snel weer op mijn oude niveau sporten. vanmorgen weer een test gedaan, hij was wit maar toen ik uit de douche kwam stond er weer een streepje (dus na 10 min pas), gaat de goede kant op met dalend hcg.. heb het idee dat mijn cyclus weer aan het starten is maar dat is puur gevoel geen bewijs hiervoor :D

15. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mandy, ben jij al een keertje langs de ha geweest? Ik zit nu zelf op dag 49 en wordt daar al ongelukkig van. Ben zelf aan het twijfelen om naar de ha te stappen.

16. Logan

Logan Niet meer actief

Doen. Hier word je toch gestrest van?

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Zou ik ook doen ja. Als ze je kunnen helpen is dat alleen maar fijn toch?

18. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Poeh, nou, hè hè, het klinkt bijna naar maar ben blij dat ik eindelijk mijn menstruatie heb... het lijkt wel steeds langer te worden! :(

@bakegirl, mijn eerste menstruatie na de MK was normaal. Nu is hij al twee keer enorm heftig.. lijkt in ieder geval meer en heftiger dan voorheen.

19. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Ben 2x bij de gyn geweest en die raad t af .. Dus zit nu wel een Beetje in tweestrijd

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh dat is lastig dan :( is er eigenlijk een verklaring waarom het bij sommige mensen zo ontregeld raakt? Of zeggen ze daar dan niks over bij de gyn?

Deel Deze Pagina