ik ben wel heel bang hoor ,dat het weer misgaat ,maar ik heb er wel een goed gevoel bij dat had ik de vorige keer al van dag 1 niet dus toen wist ik eigenlijk al van in het begin dat het niet goed zat. ik hoop dat deze gaat blijven plakken !
Ohh ja, dan snap ik het. Bij mij is het nooit meer geworden dan 6+0 (nooit een hartje geweest). Dus bij mij is de gevoelsmatige grens wat eerder. De vk bij mij was wel heel aardig, dat ik dan eerder en vaker mocht komen (denk dat ik me gewoon ga proberen 1 a 2 wekelijks op te dringen de eerste tijd als het zo ver is.. ) koop je ook geen zekerheid voor maar goed.. Waar heb je dan je eerste echo als het niet bij de vk is ? of is t bij de gyn?
Ik krijg vanaf ongeveer 5 weken al een echo, waarschijnlijk in het begin wat vaker vanwege de eerder bbz. Dat gaf de vorige keer wel het gevoel controle te hebben zeg maar.. Bedoel, dat ging ook mis maar dan zit je tenminste niet elke dag in spanning zeg maar.
ja moonlight , dat gevoel kan je niet beschrijven he , bij mij is er nooit een echo geweest ik was nog niet zo ver in men zwschap toen. maar ik verloor ook regelmatig bloed dus dat was natuurlijk ook een reden om te denken dat het niet goed gind. ik ben nu als de dood om naar toilet te gaan en weeer een veeg bloed aan te treffen. hoe verloopt het nu bij jou? xxx jij ook nog gefeliciteerd trouwens
Ja het rare is, ik was totaal niet bang voor een MK maar superbang voor een MA en de week voor de echo kreeg ik ook een slecht gevoel. Had het aan mn schoonouders verteld en die waren meteen helemaal zo van ohh moeten we al spullen kopen (1e kleinkind..) en toen zei ik opeens heel duidelijk: nee eerst de echo. Altijd makkelijk achteraf maar ik had ook een sterk gevoel dat ik slecht nieuws zou krijgen tijdens de echo.
Ik had het in augustus ook steeds.. Toen ik bruine afscheiding had wist ik al genoeg. De vorige keer was ik heel naief denk ik, ik dacht dat gebeurt niet nog eens keer. Elke morgen werd ik wakker en dacht ik 'zie, weer een dagje verder' Toen ik bloeduitslagen kreeg ben ik zowat ingestort. Ben ook heel bang de volgende keer elke dag bang te zijn.
Jaaa, ik wil ook snel weer😊 Hier ook nooit een kloppend hartje gezien. Was paar weken eerder al gestopt met groeien. Ik had van het begin af aan ook geen goed gevoel bij de zwangerschap, heel raar was dat. Toen het bij de eerste echo idd niet goed bleek te zijn, was dat natuurlijk een hele schok. Ik had zo gehoopt dat mijn gevoel het mis zou hebben....
Ja... precies dat.. nou heeft denk ik iedereen wel de zenuwen maar dit was zo sterk. off topic: woehoe pagina 100
Ik hoop in elk geval dat een volgende zwangerschap wel goed gaat. Trek echt niet nog een keer een miskraam. 1 is al heftig genoeg.
Ik voel me nu echt zwanger.. Maar goed we zullen zien . Misschien dat ik wat gerust gesteld ben na de volgende echo
We hopen allemaal op een plakker voor jullie drieeën en dat de rest van ons maar snel maar snel mag volgen.