Ik zeg deal Toch dingen anders gedaan begrijp ik Haha geeft niets hoor die details, wie weet helpt het. Had al begrepen dat missionarishouding zorgt dat er dieper geschoten kan worden, daarom eindigen we altijd daarmee haha. Maar tot nu toe zonder resultaat. Tot welke CD heb je doorgeklust? Ik duim voor een plakker!! Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik onderbewust wel dat het mis was, alsof het allemaal niet echt was. Heel apart, ook niet te beschrijven eigenlijk. Helaas bleek mijn gevoel juist.
Hier ben ik ook wel bang voor... Dat als ik weer zwanger ben, ik toch de hele dag onrust ervaar.. Hoe voelen de zwanger dames zich hierin? Bang? Of juist zeker? Erg beneiuwd!
Morgen trouwens even een telefonisch overleg met m'n gynaecoloog! Ga er namelijk vanuit dat ik donderdag njet heen hoef!
Ok. Weet nu natuurlijk niet wanneer mijn ei komt omdat ik al dat testgedoe even los ga laten. Meestal rond dag 17. Dus rond dag 12 maar beginnen met klussen en dan om de dag. Wie weet is het dan weer raak.
Wij hebben tot de dag na de Ovitrelle spuit geklust. Op het laatst was het alleen nog maar poeder zei vriendlief .. Maar het was goed genoeg. hihi
Wat ik eigenlijk 'stom' vind is dat mensen die niet hun best doen en maar wat doen vaak ook nog vrij snel zwanger zijn en als je echt je best doet en vlak voor, tijdens en na je ei klust het vaak toch niet lukt (of het nestelt niet dat kan ook, dat schijnt ook maar een heel klein deel van de bevuchte eitjes te doen). De keer dat ik zwanger was had ik volgens de 'regels' het ook niet goed gedaan trouwens (op woe eisprong en toen op za-zo en di-wo en niet om de dag geklust, gewoon als we zin hadden.. en dat was uiteindelijk tot en met de eisprong). En ik wil het ook voor vriendlief's gevoel ook nog een beetje spontaan doen lijken anders voelt ie zo'n zaadfabriek Spannend Mandy, ben benieuwd!
Trouwens dat ik zwanger raakte heb ik "het" ook allemaal niet volgens de regels gedaan. Hadden in die periode weinig tijd enz, dus klusten als we zin hadden .. Dat was 3 dagen voor m'n ei en 1 dag erna. (Achteraf gezien, vanwege m'n temp) dus zegt allemaal niets
Net wat je zegt Lianne, zaadfabriek. Alsof mijn vriend daar alleen maar goed voor is ofzo. Nou is het bij ons wel zo dat het pas sinds korte tijd goed gaat wat intiem zijn betreft. Heb niet zo'n leuk verleden zegmaar. Dus denk dat ie ook wel blij is dat het wat vaker kan nu haha.
Idd. Zo is mij zusje ook binnen 4 maanden zwanger geraakt. Gewoon doen wanneer de zin er is en er niet teveel mee bezig zijn. Ik heb al tegen dr gezegd dat ze mij dat ook maar eens moet leren
Oh dat is dan zeker fijn ja kan me voorstellen... het is volgens mij ook belangrijk dat het leuk is tussen de lakens Maar ja ook mannen hebben wel eens 'geen zin' zeker als ze het idee hebben een soort fokstier te zijn vinden ze dat niet leuk (zo erg is het niet hoor bij ons).
godzijdank vind ik het steeds leuker tussen de lakens Anders was het echt niet te doen joh. Moet af en toe wel echt een drempel over, maar als die eenmaal over is, is het goed gelukkig.
wij hebben doorgeklust tot dag 20 ongeveer van deze cyclus heb rond de 16de a 17 de dag van de cyclus men ei gehad rond men ei wel elke dag geprobeerd om te klussen ervoor om de dag en die dagen erna ook nog bijna elke dag vriend is trouwens helemaal in de wolken nu . ik wil jullie echt blijven steunen en ik blijf hier ook mee duimen voor iedereen! want we verdienen het allemaal om nog eens zwanger te raken ! en er is hier in ieder geval een positieve vibe vind ik dus ... het komt vast goed! binnen korte tijd zitten we allemaal in ons eigen IK BEN ZWANGER clubje