Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Dan verhuizen we de hele club toch? Vind het wel gezellig haha!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

ik wou net zeggen, heb met dit clubje meer een band dan met het zwanger zijn clubje :D

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Er staat bij het miskramen stuk ook zo'n topic van mensen die in okt 2012 een mk hebben gehad en nu allemaal of zwanger zijn of een kindje hebben. Nou zoiets zie ik voor me ;)

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Even bijgelezen.
    Ik vind het hier schrijven, al doe ik het pas een dag haha, erg fijn :)
    Gaat lekker zeg met die zwangerschapstesten! Ik wil ook :)

@Logan, goed idee om gewoon niet meer te vergelijken.
    Die gedachte heb ik dus ook regelmatig…

@butterfly, goedzo! Nu hopen dat ze hun weg naar het eitje vinden
    @Mandy, fijn die duidelijkheid nar al die dagen!

@kloppend hartje, hier ook niet gezien omdat ik zo eigenwijs was om de tweede keer geen vroege echo te willen hebben. Stiekem ben ik achteraf echt zo dankbaar voor die keuze, als ik dat hartje had gezien en twee weken later niet meer, dan was het nog veel harder aangekomen.

@gevoel. Opvallend dat zo veel meiden hier het gevoel hadden dat het toch niet helemaal goed zat. Magisch dat onderbewustzijn he? Ik had dat dus ook de eerste keer vanaf 6 weken en de tweede keer vanaf 8 weken. Echt bizar dat dat gevoel dus twee keer vlak nadat het kindje stopte met groeien in me opkwam.

@zwanger clubje, ik moet eerlijk toegeven dat twee keer er niet meer bijhoren en buiten de boot vallen in een zwanger zijn clubje niet zo leuk is ;) dus ik vind het veiliger om hier te blijven kletsen :)

@hier, oehhh ik voel vandaag (4dpo) allerlei kriebels in mijn buik. Het is echt goed dat we een midweekje weggaan, heb ik afleiding en kan ik hopelijk het hoofd koel houden.

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja rot is dat he.. vond ik ook :( vooral als iedereen dan de 12 weken voorbij is en je op de vlinderlijst staat. Tuurlijk ik gun het iedereen maar wel confronterend.

lekker hoor een midweekje weg :) !

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik ook! :D

Cosy, wat lekker dat je een midweekje weg gaat! Irritant he, dat wachtbankje? Over iets meer dan een week zit ik er ook weer op. Zou fijn zijn als dat voorlopig de laatste keer zou zijn;)

7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hopelijk wordt het een "korte" cyclus en mag ik snel bij jullie op het bankje :) hoewel dan zijn jullie er al af omdat jullie natuurlijk zwanger zijn:)

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Heel confronterend om op die vlinderlijst te zijn!
    Vind t veel te leuk om hier te praten en straks zijn we natuurlijk allemaal zwanger :D

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha nou we zullen heus niet allemaal tegelijk gaan ;)
    Ik weet eigenlijk niet eens of ik er al op zit :D

10. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Woooow babylove!! Gefeliciteerd wat fijn!

Hihi ff snel tijdens werktijd!

Hmm ook ik had een zwanger worden clubje lees af en toe nog wel eens mee maar heel kut om jezelf dan steeds bij de vlinders te zien staan.. Hier met 8.2 een echo kloppend hartje en 8.5 hartje gestopt.. 10.5 de miskraam wat ik pas 10.4 wist zo naar.. Wil nu als ik ooit zwanger ben ook pas een echo na 8.5.. ook ik voelde me van begin af aan gereserveerd.. Toen het hartje klopte heel blij want de kans dat het nu fout zou gaan.. maar toch bleef ook ik zeggen Nee bij de volgende goede echo doen we dit of kopen we dat.. en die goede echo kwam niet :( de dag voor de echo een heel naar voorgevoel ik wist toen dat het over was..

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Dikke knuffel!

12. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Lief :)

ons clubje gaat zwanger 2015 in!!!

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    jaaaaaa !! zeker

ik strooi hier massa"s massa's hcg in het rond....
    ........................................................................................
    .................................................................................................................................................................. !!!!!!!!!!!!!!!!
    het is jullie allemaal gegund !!!

14. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    HEEL goed ideee!
    Pik al snel wat van jouw HCG :D:D

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Knuf Wensje.. Lijkt me heel naar :( hebben een hoop meegemaakt hier met zn allen :)

Haha babylove, lief!!! :)

16. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, we gaan allemaal zwanger 2015 in!! kracht van positief denken.

wauw, ik dacht dat ik opgelucht zou zijn na bezoekje aan de ha. Ik ben wel blij dat ik niet naar huis gestuurd werd van wacht maar even af, maar toch nog niet helemaal relaxt. Ik ben eigenlijk een beetje bang voor het bloedprikken. Niet voor het prikken zelf, maar meer voor de uitslag.

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Waar wordt je exact op geprikt dan?

18. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1038 bakegirl, 23 sep 2014
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
    in ieder geval hcg, maar heb eerst nog telefonisch contact met ha voor verwijsbrief. ga het dan ook gelijk vragen. vandaag heb ik daar eigenlijk ook niet aan gedacht om te vragen, zeker omdat ze eerst urinetest willen doen. ik ga er van uit dat urinetest donderdag negatief is, maar wie weet.

19. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid meis! Knuff

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mooie nieuwe banner Mandy! Wanneer ga je eigenlijk trouwen? Zie in je handtekening dat je verloofd bent :)

Hoop dat je snel meer weet bakegirl!!

Deel Deze Pagina