Ik denk mei 2015! Maar we hebben net een huis gekocht, dus daar zit veel geld in haha! Even kjjken hoe alles nu verloopt, ook qua zwanger worden. Hopelijk snel andere baan, ga ik mooi meer geld verdienen en is natuurlijk ook leuker dan huidige werk, ook een belangrijk iets natuurlijk!🎉
ik hoop het ook. eerst donderdag maar afwachten en dan zien we wel verder. maar is het bloedprikken dan zal de uitslag er waarschijnlijk pas volgende week maandag zijn, op z'n vroegst.
Zo hèhè ik ben weer klaar met werken.. Bakegirl ik hoop ook dat het snel duidelijk is voor je! Mandy wat leuk trouwen! Ben je op een romantische manier ten huwelijk gevraagd? veel geld he pfoeh.. Voor mij al eenreden om het niet te doen hihi pas als ik veel geld heb.. ik maak graag verre reizen dus daar gaat het geld nu heen Ik heb even met Vl. Overlegd en deze maand gaan we toch weer met de ovutesten aan de gang.. Ben veel te bang dat ik men ei mis, omdat hij toch best op een andere dag kan zijn door men miskraam natuurlijk Hier een hele drukke week qua werken, alleen zaterdag vrij maar gaat de tijd ook wel lekker snel
Ja was onwijs romantisch! Had graaaag foto's met jullie gedeeld! Vertel wel even in de besloten club over hoe en wat'! Fijn zo'n drukke week! Dan ben je weer eerder bij je ei Ik heb trouwens wel onwijse krampen.. De assistente gaf trouwens al aan dat vanwege m'n positieve testen het met gemak een vroege miskraam zou zijn.. Dat zou die krampen wel kunnen verklaren..
Ahh Mandy hier ook echt omg men buik ik word er helemaal naar van heb er nu ook hoofdpijn bij echt niet fijn..
Die krampen is misschien ook heftig omdat het een aantal mnd heeft stil gelegen? Bij mij waren de eerste rondes ook heftiger dan voor de mk
ik hoor overal dat eerste menstruatie na mk heviger is, daarom twijfel ik ook of mijn menstruatie na mk wel een menstruatie was.
Lekker getraind vanavond. Was pittig, maar dat vind ik juist altijd wel fijn. Er zijn hier best wel een aantal meiden die wel eerst een kloppend hartje gezien hebben. Dat lijkt me nog veel heftiger. Mijn menstruaties zijn juist niet zo heftig. Zou dat te maken hebben met de curettage? Sinds vandaag ben ik helemaal niet meer ongesteld (ook geen bruinverlies), maar ik merk wel dat ik af en toe nog flinke pijnscheuten in mijn baarmoeder voel. Daar maak ik me dan gelijk druk over. Misschien had ik dat voor de curettage ook al wel, merk nu natuurlijk elk pijntje daar ook op.
Ahh nou ik heb ook flinke pijnscheuten en ik heb geen curettage gehad.. denk dat het er gewoon bij hoort
Bakegirl.. wel fijn dan dat je donderdag naar de arts kan ben beniewud wat ze je kunnen vertellen .! Hopelijk weet je snel wat
Dan houden we het er maar op dat het normaal is. Ik heb wel eens iets gelezen over verklevingen na een curettage. Dan denk ik gelijk als ik weer zo'n pijnscheut voel: ojee, straks krijg ik dat ook.
Hoeft niet hoor, ik heb na de eerste mk twee lichte menstruaties en na de tweede mk een lichte menstruatie gehad. Echt heel gek was dat, normaal lig ik soms in bed met een kruik tegen de buik en rugpijn en verlies ik redelijk wat bloed maar nu had ik maar 2 dagen bloedverlies en amper buikpijn. Mijn eerste mk was overigens eigenlijk qua pijn lichter dan sommige menstruaties , bloedverlies en de duur waren wel echt anders. Maar over die lichte menstruatie heb het gevoel alsof mijn lijf nog aan het herstellen was van de miskramen.
Als je je album op prive zet dus niet Ga eens naar mij profiel en vertel mij eens welke fotos je ziet?
Warning! Mega post! Haha. Ik ben blij, ik had een ei! Haha. Ff heeft een kruis gezet en heb nu 4 oktober NOD. Zal mezelf zo ff verplaatsen. Cyclus is de laatste tijd echt super netjes. Ik blijf positief bij volgende maand, maar ben ook bang dat ik gigantisch op m'n bek ga ermee.. Anyhow, afwachten maar. Vandaag lekker vrij, nog een weekje en dan m'n nieuwe werk. Yeah! Jeetje, dat klinkt niet fijn! Gelukkig gaat het nu goed tussen jullie. Hier vrijen we vaak ook puur voor het zwanger worden, maar de laatste tijd proberen we wel dat moeten ff eraf te houden zeg maar.. Goed plan!! Ik ook, maar ik hoop dat het ons geen twee jaar duurt! Niet leuk he? Elke keer als ik die topics voorbij zie of zag komen dacht ik pff . En dan sta je zo leuk onderaan met een sterretje.. Je gevoel klopt toch best vaak he? *Pakt heel veel*. Niet te veel he, je hebt zelf genoeg nodig. Ja 2015 is de Max! Ik hoop het voor ons allemaal. Kan me voorstellen meid, maar probeer in elk geval positief te blijven. Je krijgt hoe dan ook duidelijkheid. Yeeee leuk trouwen!! Lekker sporten! Houd er van. Heb gisteravond ook ff lekker gepumpt. Volgens mij kan je na een miskraam, en ik denk zeker na curretage, een heel andere menstruatie krijgen. Als je een privé album maakt niet. Het is ff puzzelen maar het kan wel.