Dankje LianneE, gevonden Haha herkenbaar van die kluis. Was gisteren bij de Action maar heb de verleiding (nog) kunnen weerstaan, voor zo lang het duurt Klopt Liana, vooral omdat ik vlak voor mijn miskraam twee keer een blaasontsteking had en de huisarts aangef dat een infectie in je lichaam een miskraam kan veroorzaken. Maar goed, dat weet je niet.. er kunnen zoveel oorzaken zijn... Zojuist is m'n vermoeden bevestigd dat ik idd een flinke blaasonsteking heb , kan straks een kuur ophalen. Heb wel aangegeven dat we probren zwanger te worden, zodat er rekening gehouden wordt met het soort antibiotica Mooie testen Daantjuh, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Meiden ga morgen niet naar de gynaecoloog, dus haal me er maar af voor morgen. 13 november wel gewoon! Het is waarschijnlijk toch een vroege miskraam, ook vanwege de stolsels die ik verlies. Rest van t verhaal kennen jullie al.. Het voelt voor mij (gelukkig) niet helemaal zo, want ben voor mijn gevoel niet zwanger geweest. Ik dacht t natuurlijk wel maar kreeg niet een duidelijke bevestiging. Maar goed! M'n lichaam "leegt" zich Nu lekker. Toch weer een dubbel gevoel hoor!
Ja... het is aan de ene kant fijn dat er nu 'iets' gebeurd en je weet dat het weer werkt maar aan de andere kant.. als het dubbeltje de andere kant op gevallen was, was je nu wel zwanger geweest. Hoop dat het ergste snel voorbij is en je dan 'echt' weer kan richten op een nieuwe zwangerschap.. (zo zie ik mijn eerstvolgende ongi maar.. ik ben nu vrij kalm omdat ik echt geen idee heb van de cyclus maar volgende ronde gaat de wachtbankstress weer volle bak toeslaan ). Balen zeg Gerinda. Heb het een periode chronisch gehad en daar word je niet blij van
Gerinda, wat naar dat je toch een blaasontsteking hebt. Heftig dat infecties een mk kunnen veroorzaken. Maar je zult er wel nooit achterkomen of dat wat met de miskraam te maken heeft die je hebt gehad. Mandy, fijn dat je pas in november weer naar de Gyn hoeft. Maar wel heftig dat het ws een vroege miskraam is, kan me voorstellen dat het enorm dubbel voelt.
Het gaat ook heel vaak goed. Ken genoeg die regelmatig een blaasontsteking hadden tijdens een zwangerschap
had het bij de intake bij de VK ook gezegd dat ik die geschiedenis had. ze zeiden toen dat je inderdaad gewoon wat eerder moet laten checken maar dat het geen reden tot grote zorg is. je loopt geloof ik ook meer risico tijdens een zwangerschap.
Dat is fijn om te horen. Denk dat het vooral belangrijk is dat je het op tijd laat behandelen. O dat lijkt me idd erg rot LianneE, als je 't chronisch hebt. Vind dit al vervelend. Maar nu heb je er geen last meer van? Sterkte Mandy!
He balen.. Hopelijk na de kuur snel beter. Super!! Dat stelt al wat gerust he? Ze zijn echt mooi knal!
Nee, was echt een periode.. een tijdje toen elke dag een cranberry pil genomen en de laatste jaar geen last meer. schijnt ook tussen je 25-29 ongeveer vaak voor te komen. Logan hoe quote je meerdere dingen in 1 post?? ik snap niet hoe dat moet..
Jaaa ik wil ook weten hoe dat moet! Mandy wat naar weer Gerindarupsje wat vervelend van je blaasontsteking hopelijk is het snel over... Babylove wat fijn dat je bloeduitslagen ook goed waren..!
Jep... Junior Member 0 Member 100 Senior Member 500 Vip Member 1000 Elite member 2500 Expert member 5000
Gerindarupsje, balen van je blaasontsteking. mandy, want zonde nou, maar ik snap je gevoel dat het niet zo voelt. eerste mk bij mij was ook niet duidelijk bevestigd, alleen maar een licht 2e streepje en toen ik weer wou testen was ik s'nachts gaan bloeden. was toen ook meer een hele hevige ongesteldheid.