Mandy wat een naar bericht! Gerindarupsje balen! Blaasontsteking is iets dat zo vaak terug komen kan als je het een keer hebt gehad..
pfff *testdrang* *testdrang* *testdrang* de testen roepen me thuis in de kast :S ik wil niet want ik weet niet eens zeker of mijn NOD er aan komt :S hopelijk is VL al thuis als ik thuis kom, dan kan ie me tegenhouden..
Ik kom net bij de tandarts vandaan. Geen gaatjes maar wel ontstoken tandvlees als het lang doorzet wordt t ook een ab-kuur
Hahahaha. Nee ik druk quote, typ de reactie en dan kopieer ik alles. Druk vorige, quote volgende bericht, typ reactie, plak de vorige quote en kopieer weer alles. En zo verder..
Aah niet testen hoor! Nog even volhouden tot je NOD, dan zijn ze veel duidelijker (zegt de juffrouw die al een te vroege test heeft gedaan deze week)
Hihi! Ja heel goed, gewoon streng toespreken. Probleem is dat mijn NOD misschien NOD niet is... (1e ronde na curretage...). Of hij komt nog, of hij is al geweest. lastig
Haha! Ik denk 2 weken geleden maar heb geen testen gebruikt en niet getempt... dus sja tis niet echt ergens op gebaseerd..
Neeeeeeeeeee ik stelde het niet voor niets voor Gek toch hoe je al je verstand verliest rondom je NOD
Haha lianne hou je inn Vervelend Linky ontstoken tandvlees.. Hier zitten de aardappeltjes in de oven en ik ga omdat ik nu toch ongesteld ben vanavond genieten van een heerlijk medium biefstukje