Een ontregeling is niet gek maar een cyclus van 131 dagen is wel lang mijn inziens. Ik ben geen gyn natuurlijk maar goed... Je hebt toch primolut? Dat wekt een menstruatie op dacht ik? Mag je dat niet van je huisarts?
Ja vind dat ook zo stom, ook omdat elke arts wat anders zegt. Ze maakte het ook zo alsof ik blij moest zijn dat ik al een keer zwanger was geweest. Alsof ik daar wat mee kan...
Ja het lijkt een soort afspraak: elke gyn/ vk / ha zegt wat anders. Zodat iedereen zoveel mogelijk in de war raakt en op google gaat kijken wat alleen maar verwarrender werkt een vriendin van mij zei dat de meeste problemen zitten in het zwanger worden en dat de meeste na een mk/ma wel uiteindelijk zwanger blijven maar daar heb je op dit moment niet zo veel aan
Ach ja mensen weten vaak ook niet beter en proberen je op te vrolijken met die opmerkingen.. ik ken ook iemand die een jaartje bezig was en dat heel vervelend vond (oke dat kan ik me voorstellen) en toen zwanger was en dat is gewoon goed gegaan. Maar wel heeeel veeeeel zeurde over alle kwaaltjes en dingetjes maar die houdt haar mond wel na mijn MA
Ach ze vond me cyclus ook normaal.. Ik heb niet minder kans op een zwangerschap. Dat ik drie cyclussen mis, kreeg ik als antwoord.: je hebt echt niet meer kans bij een cyclus van 28. ..nee in een cyclus niet, maar op jaarbasis wel... Ach ja we blijven vol goede moed
Nee 1/3 raakt direct zwanger 1/3 heeft weer een regelmatige cyclus 1/3 heeft pech en kan soms 6 mnd uitblijven!
Oja leuk!! Die van mij is 12 september We worden vast een deze dagen verplaatst naar zwanger worden clubs
Zwanger worden na een miskraam NOD September XmoonlightX - 12 september Daantjuh85 - 24 september LianneE - 26 september Oktober Logan - 7 oktober ZWANGER AFSPRAKEN XmoonlightX - gynaecoloog - 16 september Logan - gynaecoloog - begin december Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen.
Haha ja Goed idee van de NOD maar ik heb geen idee heb in mn app maar gewoon 28 ingevuld (m'n cyclus was 24 dagen voor de MA) dus dan zou het zijn 26 september. Hou die wel even aan. Spannend Moonlight, overmorgen al!!