Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Dat lijkt me heel zwaar, vond je dat niet erg moeilijk? Je kunt natuurlijk ook niet zomaar niet gaan..

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer

Ik heb dat ook.. Ik ken indd wat vriendinnen die ook een MK hebben gehad. Die hebben een iets hogere gun factor.

Maar indd die mensen die (zoals het lijkt) in een poep en een scheet zwanger worden.. Grrrrrr:x

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik stond er wel met gemengde gevoelens maar kan goed een masker op doen, had dus een mooi masker uitgezocht ;)
    Toen de opmerking kwam dat het voor ons (vriend en ik) ook wel eens tijd werd deed dat natuurlijk extra pijn maar dat heb ik weg gelachen met 'daar hebben wij toch helemaal nog geen tijd voor'. :)

Dat heb ik ook, of mensen die je wel vaag kent en dan op Facebook ziet dat ze zwanger zijn. Bij mij zijn dat de afgelopen keren alleen maar mensen die elkaar pas kort kennen, te kort naar mij mening. Natuurlijk gun ik het hen ook maar gun het mezelf meer, egoïstisch maar zo voelt het dan.

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hoe is het vandaag Daantjuh? Al een beetje aan het genieten van je nieuwe zwangerschap :)

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

#1205 LianneE, 25 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2014
    Ohh god ja zo herkenbaar... waarom vragen mensen dat toch steeds.. kan zo pijnlijk zijn.

Wat je zegt over die mensen: of als ze gewoon hun zaken niet op orde hebben, ken je dat programma '4 handen op 1 buik' bijvoorbeeld? Dan denk ik: wij zijn er klaar voor, hebben alles op orde dus waarom ging het nou niet. Het haalt soms echt het slechtste in mijn boven :(

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Mensen hebben soms geen idee hoe pijn ze iemand kunnen doen met een opmerking. Sinds de MK wens ik vriendinnen en bekende ook een onbezorgde zwangerschap. Iedereen doet maar alsof het allemaal heel leuk is maar eigenlijk is het ontzettend spannend.

Ja dat programma ken ik, vreselijk wat je daarin voorbij ziet komen!! :$ Meeste meiden denken totaal niet na. Laatste keer dat ik het zag ging dat meisje ook gewoon door met roken :(

Wat je zegt Lianne, wij zijn er klaar voor, hebben alles op orde. We willen zo graag.

7. Gerindarupsje1

Gerindarupsje1 Actief lid

5 jun 2014
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip Lianne! Want om altijd dat sap te blijven drinken staat me nu ook niet echt aan, zo lekker is het niet ;)
    Pff dat lijkt me pijnlijk ButterflyNova, als mensen zulke opmerkingen maken. Wat betreft de echo: ik heb twee hele mooie echofoto’s waarop duidelijk een minimensje te zien is, heb ze meegenomen en staan zelfs in een lijstje op m’n nachtkastje, ben daar zelf echt blij mee dat ik die echo's heb, want het blijft toch ons eerste kindje.
    Wat spannend Linky, ik duim voor een positieve test voor je!!

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nee he, dat is echt vies! Bah ;)

Ja alsof je kinderen 'neemt'.
    Dat rokende meisje heb ik ook gezien.. en dat ging gewoon helemaal goed. Nou zijn het over algemeen wel hele jonge meisjes die volgens mij een laag risico hebben op wat dan ook.

Heb buik- en liespijn.. mss mijn ongi.. die deze ronde op zich van harte welkom is (jeeuj cyclus!) maar nog niks te zien bij broekloeren :D

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ik denk het ook. Was er overigens erg blij mee! Ging helaas mis. Ik was toen pas 18 dus we wilden er nog niet echt gaangaan maar we zijn toen wel gestopt met alle anti conceptie.

10. Logan

Logan Niet meer actief

Ik snap het ook hoor! Ben ook altijd jaloers op degene die meteen 1e ronde zwanger zijn. Terwijl ik het ze gelijkertijd ook gun hoor. Maar mezelf gewoon meer.

11. Logan

Logan Niet meer actief

Jaa dat heb ik ook echt!

12. Logan

Logan Niet meer actief

Ben niet gedegradeerd trouwens hoor :D maar ik zit met mn telefoon en ik weet niet hoe ik moet kopiëren.

13. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Whahaha :D

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hier ook steken in mijn lies, CD 20..

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    hahahaha

ja en nee hahaha... maar ik ben wel iets rustiger dan gister. Voel ook iets meer krampjes in mn buik en ben best een beetje emo.
    Ik ga dr maar gewoon vanuit dat het goed zit. Ik MOET gewoon positief blijven van mezelf..

:D

16. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Hahaha gelukkig'

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Goed zo, ja je moet wel anders word je helemaal gek...

gelukkig maar Logan :D haha!

18. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hahaha broekloeren!
    Nou maar hopen dat de menstruatie niet uitblijft vanwege stress;)

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Daantje lekker tijd voor jezelf nemen. Die emo achtbaan hoort er ook bij :/

Positief blijven is t beste wat je kunt doen (maar niet t makkelijkst).

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mijn menstruatie heeft zich nooit een seconde laten tegen houden door stress of hoop gelukkig. Die komt gewoon wanneer ie zin heeft :D

Deel Deze Pagina