Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wij blijven met jou positief!

2. Logan

Logan Niet meer actief

Ik blijf positief voor jou! Komt goed hoor! Bij ons allemaal :)

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Daantjuh, duim ook met je mee dat het goed blijft gaan. Positief blijven is inderdaad het beste wat je kunt doen.

Ik heb ook geen echo foto's meegekregen en ook niet naar gevraagd. Was veel te verdrietig om daaraan te denken. Was volgens mij ook niet super veel op te zien.

Zal in de club even iets schrijven over mijn afspraken van vandaag. Is niet bestemd voor alle oogjes:p

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik heb in de club gereageerd :)

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Waar kan ik dat vinden?

6. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de positieve testen na een tijdje weggedaan. Elke keer als ik ze zag, schoten de tranen weer in mijn ogen.

Van de eerste echo heb ik wel een foto mee gekregen en deze ook bewaart.

Bij mij staan er 3 dozen op de logeerkamer (lees "toekomstige babykamer") met daarin alle folders, cadeautjes en de kinderwagen met bijpassende autostoeltje. Ja, ik weet het, hartstikke stom dat ik de kinderwagen enz. al besteld had na de eerste echo.

7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Linky weet njet of je bij de besloten club zit?

Ik heb al m'n testen weggegooid.. Ook die van 2 weken terug. Het maakte me alleen maar verdrietiger die mooie testen

8. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook weer zo herkenbaar. Sinds mk hebben een aantal oud klasgenoten op facebook kenbaar gemaakt mama of papa te worden. en dan word ik gewoon een soort van jaloers.
    Maar het ergste vond ik iemand die vertelde dat ze uit elkaar gingen (hebben al 2 jarige ongelukje door de pil heen rondlopen) en 6 weken later vertelde ze me dat ze 6 weken zwanger waren. Die hebben het dus heel erg goed gemaakt. :(

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb alles bewaard. Testen ed. Van de bbz had ik een echo meegekregen waar uiteraard een lege baarmoeder op te zien was.. (Er zat een vaag iets en de vk hoopte dat dat de baby was)
    We hadden veel gekregen al en dat ligt boven onder een gordijn met de testen enzo.
    Gebruik ze wel vaak om nieuwe testen te vergelijken, turen waar het streepje moet :p

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Bovenin je scherm zie je Clubs (naast forum) en je zit in de club, heb alle actieve schrijvers hier toegang gegeven :)

Zo weer even lekker gesport :D

Bakegirl, ik snap het wel hoor, de VK zat ook te drammen dat ik METEEN kraamzorg moest regelen enzo en je verwacht het toch ook niet dat het nog fout gaat na een mooie echo (ok nu wel maar toen niet denk ik). Lijkt me naar als het dan bezorgd wordt :(

Haha Logan, ja ik bewaar er sowieso 1 om me aan te herinneren hoe een echt positieve test er ook alweer uit ziet als je weer dingen ziet die je heeeel graag wil zien maar die er misschien niet zijn.

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Hier staan ook een combi wagen en maxi cosi te wachten, konden deze in een mooie deal krijgen..

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik had nog niet echt spullen gelukkig. Alleen een omslagdoek van MvM. Ben wel blij dat ik terughoudend ben geweest met het kopen van spulletjes, terwijl ik wel ontzettende drang had. Kan niet wachten totdat ik weer zwanger ben en lekker kan shoppen :D

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Pfoe ja ik ook wel. Ik had inderdaad echt nog niks gekocht. M'n schoonouders wilden gelijk al allerlei dingen doen en helpen met de kamer en 2 dagen later was het mis.

Ik heb al 3 dagen het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden maar nog niks te zien.. :(

Is jullie weekend al begonnen :)? Hier nog een dagje werken..

14. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ik had op zaterdag een heLe mooi wikkel doek gekocht met het idee nou nu kan het wel.. en toen zondag de slechte echo :).. maar verder niks gekocht had heel erg zo iets van eerst de 12 weken echo..

Jaa ik moet nog een lange dag werken van 10u tot halverwege de avond dan een dagje vrij :)
    Geniet van jullie dag meiden ik ben er vanavond weer! :D

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lianne, nog steeds aan het broekloeren dus 😝

Ik heb bijna weekend. Nog even oppassen vandaag en dan een lekker druk weekend met allemaal leuke dingen.

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha ja.. en deze keer mag het ook gewoon komen ;)

Ging je nou een feestje geven dit weekend? In ieder geval veel plezier!!

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

zo , alles weer even terug gelezen :D
    @opmerkingen. ik zeg altijd, het is afhankelijk van moeder natuur he of we ooit zwanger mogen worden. ;)
    @ broekloeren we hebben een nieuw werkwoord bedacht hihi. hier ook met regelmaat hoor, vind het echt doodeng.
    @ pilgebruik en zwanger die 0.01% is volgens mij als je hem trouw slikt, geen diarree en overgeven hebt gehad en geen AB gebruikt of andere medicijnen gebruikt. of niet reageert op de stof die in de pil zit.
    ik denk dat er genoeg meiden zijn die bovenstaande hadden ,maar daar niet bij stil gestaan hebben.
    de uitzonderingen hierop vallen onder de 0.01%. tenminste zo beredeneer ik het :D
    @ testen vorige zwangerschap ik heb een dagboekje waar ik alles in heb geplakt, daar is nu hoofdstuk 2 in begonnen en hopelijk nu met een goed eind.
    @spullen het enige wat wij hebben is een box, deze konden we spotgoedkoop krijgen, dus ja en aangezien ik al 10 weken was... maar meer hebben we ook niet hoor. Box vind ik ook niet erg, die staat op zolder achter de schotten

verder begint hier de misselijkheid te komen, die vit pillen zijn om van te kotsen en mijn boobies beginnen me nu al in de weg te zitten hahaha :D

18. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik heb van mijn schoonmoeder een pyjamaatje gekregen. Die ligt nu op de kamer die eens de babykamer gaat worden. Verder geen spullen.

Het broekloeren is hier ook begonnen :D

19. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik dus ook en ik wou deze zo graag, was limited edition

20. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik ben er net achter dat we ook een kletstopic in de club hebben...

Deel Deze Pagina