Precies, soms komen er van die kansen voorbij. Ach, het staat mooi op zolder te wachten tot er een mooi kindje gebruik van mag maken. Hopelijk snel! Bijna weekend dames, nog leuke plannen?
Ja, morgen komen mijn schoonzus en de vriend van mijn schoonmoeder langs. Die man is Egyptisch en kan héél lekker koken. We gaan bij hun eten (bij mij schoonmoeder, die woont en straat verderop). Zondag heeft mijn vriend een optreden met zijn koor.
Leuk Linky! Ik heb morgen een wedstrijd en morgen avond vier ik idd mijn verjaardag. Is voor korfbalvrienden en ik vier t samen met een vriendinnetje die 30 is geworden. Komt meer dan 20 man, dus gaat ontzettend gezellig worden. Thema is a touch of BlingBling. Zondag bij schoonouders eten en maandag is vriendlief vrij en gaan we naar Amsterdam. Genoeg te doen dus, haha.
nee, sta op terugbellijst. werd tegen mij gezegd 's ochtend belt ze. dus net nog even langs geweest en blijkt dat ze belt tussen 12 en 14. Weet ik veel, kom eigenlijk bijna nooit bij huisarts en heb nu 2 jaar een nieuwe omdat ik ben gaan samenwonen in andere woonplaats.
het is nu bijna 3 uur en ik ben nog niet gebeld. ga zo maar eens bellen dan he. echt weer zo balen dit.
Jeetje, lekker dan! Jij zit te wachten.. succes! Dames, hier een kinderverjaardag dit weekend en verder even lekker rustig aan doen. Oktober beloofd weer een drukke maand te worden.
Zo.. weer terug van klanten bezoeken. En nu bijna weekend! Vanavond een etentje en morgen een verjaardag en zondag hockey en tussendoor beetje relaxen. Klinkt gezellig Liana, wat ga jij zelf aan doen als blingbling ? Fijn bakegirl, hoop dat het je duidelijkheid geeft! Ik loer me nog steeds een ongeluk maar nog niks te zien. En een dichte BMM wat ook weer niet echt duidt op een nadere ongi. Bij jou de kust nog veilig linky?
Dichte BMM? Wat zou dat kunnen betekenen? Hier nog niks te zien, maar wel te voelen. Krampen lijken toch echt ongesteldheid te voorspellen. Andere symptomen zijn ook verdwenen. Was jij nou ook volgende week vrijdag jarig?
Als ie dicht is word je niet ongesteld.. vorige keer was ie dicht bij m'n zwangerschap.. ik ga hier niet vanuit hoor maar hij staat bij mij wel altijd open als ik ongesteld word. Maar ok ook dit is geen exacte wetenschap ofzo. Ik wacht het gewoon rustig af (zo rustig mogelijk ) Heb vooral steken in mijn liezen nog steeds. Spannend voor jou, duim nog steeds voor 2 streepjes voor je! Nee, ik ben in april jarig geweest