Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
  2. Logan

Logan Niet meer actief

Balen Anne, dat is naar.. Altijd zo dubbel he.

Thanks Mandy :)

3. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Wat leuk Logan!!

Ja anne altijd erg dubbel.. :(

Hier een avondje alleen thuis.. vl is bij vrienden en ik hang lekker voor de tv, morgen weer werken..

4. Gerindarupsje1

Gerindarupsje1 Actief lid

5 jun 2014
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Linky, super nieuws!
    Klinkt leuk Liana zo’n blingblingparty!
    Beterschap voor je hamster Cosy!
    Wij hebben net vandaag een jong dwergkonijntje opgehaald. We hebben ook al konijnen, katten, kippen en vissen. Hele beestenbende dus :)
    Fijne avond iedereen!

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Werkse alvast :) xx

6. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mooi Logan! Ik ben altijd soort jaloers op mensen met geduld en handigheid voor dat soort dingen want heb beiden niet :D ik durf t bijna niet toe geven maar wij hebben een plastic 2e hands kerstboom die we rond 17 dec uit de berging vissen ;)

Anne, knuffel, herkenbaar gevoel..

Hier nog steeds niks te zien bij t broekloeren. Afwachten dus! Gelukkig veel gezellige dingen te doen dus weinig tijd om erover na te denken ;)

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Zooo dat was een leuke blingbling party. Veel mensen, het was gezellig en leuke cadeautjes gehad 😊

Nu als de bliksem gaan slapen, morgen weer redelijk op tijd eruit...

Jullie liggen vast allemaal al heerlijk in dromeland!

8. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    OOHHH Lianne nou toch, kerst is zo gezellig. Het liefst zet ik mijn kerstboom (hele mooie kunstboom) al voor 5 december op, maar dat mag niet van mijn man (ook al hebben we dan nog geen kindjes, het is nog steeds sinterklaas) en ik haal hem weer weg vlak voor man zijn verjaardag eind januari. Naast de boom heb ik een vensterbank vol met huisjes en overal wel iets van kerst staan.

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb ook een nep boom hoor, scheelt zoveel stofzuigen ;) laat tzt wel weer een foto zien.

10. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wauw! Mooi gemaakt logan!
    @kerst: (nu al??) ik moet juist mijn man ervan weerhouden om de boom niet voor december al in huis te zetten ;)
    Anne, vervelend meid :(
    Gerindarupsje dankje :). Wat een vrolijke beestenboel bij jullie thuis! Woon je in een boerderij?

11. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ahhhhhhhhhhh ik vroeg me al af hoe het kwam dat je om 4 uur in de ochtend postte, of dat je wellicht slapeloosheid had :D
    Maar dit is een veel betere reden!

12. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Haha dat heb ik hier ook, op 6 december de boom willen hebben staan :D ik haal hem wel begin januari weg dus hij staat een volle maand :)
    Linky, grappig dat bij jullie de rollen omgedraaid zijn! Nog getest trouwens?
    Gerinda, dankje, het ging gister gelukkig iets beter. Ze loopt al weer (als een dronkenlap) en eet en drinkt zelfstandig.

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Mooi Logan! Wij zetten de kerstboom ook pas op als de sint weer naar Spanje is. Vaak tot het eerste weekend in januari. Verder versieren we het raam en de tuin deels.

Liana fijn om te lezen dat het leuk was :-

Vanochtend werd ik om 6:00 uur wakker en had ik het gevoel dat ik moest braken. Gelukkig niet het geval. Daarna weer in slaap gevallen en nu lijkt het weer in orde te zijn.. vreemd :(

14. Logan

Logan Niet meer actief

Haha dat is grappig. Hier echt duidelijk andersom. :)

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik vind kerst ook leuk hoor :) heb alleen het geduld om te freubelen niet ;) en dan denk ik meestal week voor kerst ooohhja de boom :D

Klinkt goed Liana!!

Linky al een beetje aan het idee gewend..?

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Haha, ik heb hetzelfde Lianne, heb dat geduld ook niet. Vind het super leuk en gezellig, maar het liefst zwaai ik met mijn toverstafje en voilla, de boom staat😆

Schoonmoeder maakt er altijd ontzettend veel werk van en dat staat echt super gezellig.

Butterfly, oeh hopen dat het een goed teken is😊

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Zo Liana, beetje bijgekomen? ;)
    Spannend butterfly! Zou het een goed teken zijn? Het was volgens mij sowieso wel een vruchtbare maand...
    Ik was vanochtend ook hondsberoerd, maar dat zou ook door de taart van gisteravond kunnen komen. :O

Ja de rollen zijn hier op wel meer gebieden omgedraaid. Mijn vriend werkt maar een paar uur per week en doet het huishouden, koken en is altijd bezig met het keurig bijhouden van de tuin. Ik werk 4 dagen in de week in eigen bedrijf, doe eigen boekhouding en sport in mijn vrije tijd, terwijl mijn vriend in zijn vrije tijd in twee koren zingt.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Haha leuk Linky!:)

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Nice Linky!!
    Heb je zoveel taart gegeten dan? 😝

Ik ben nog niet helemaal bijgekomen, maar ach dat hoort erbij. Straks gezellig naar schoonouders.

Zou mooi zijn als dit een vruchtbare ronde is 👹

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Geef mij zo'n stafje haha!
    Inderdaad Butterfly, erg spannend! hoop ook een vruchtbare ronde. Hier trouwens ook nog niks aan de hand... zou echt zweren dat mijn menstruatie eraan kwam. We wachten rustig verder ;)

Fijne zondag meiden, vertrek zo naar het hockeyveld (en de zon schijnt, hoera!)

Deel Deze Pagina