Haha, ik had geen narcose en moest alleen mijn broek uit doen. Ze lachten me uit omdat ik ook mijn sokken uit deed, vond het er anders zo stom uit zien Mooi hoor al die knaltesten! Ik ken ze ook.. kan niet wachten er ook weer een te hebben! Wij zijn er zo klaar voor!!
Mooi Daantjuh!!!😊 Hihi, ik was gelukkig ook onder Narcose. Moest van die kniekousen aan omdat het koud is op de OK😂
Ja die had ik ook.. Ze waren bij mij ook verwarmd. Ik heb uiteindelijk best een goede ervaring overgehouden aan de curettage. Ze waren echt super lief in het ziekenhuis. Maar toch hoop ik dat ik het nooit meer hoef mee te maken. Veel plezier in Amsterdam Liana. Body works lijkt me heel tof. Amsterdam is sowieso een leuke stad!
Haha ja die sokken... voordeel van ze aanhouden is wel dat je niet van die koude voeten krijgt Nog steeds veel steken in mijn lies hier..
Haha ohja die was ik alweer vergeten maar ik dacht opeens op de afdeling, huh ik heb sokken aan (had ze bijna mee naar huis genomen per ongeluk ). Bij mij zelfde ervaring hoor, ze waren heel lief en alles ging heel netjes. Maar inderdaad, wat mij betreft een eenmalige ervaring.
Ik kan me helemaal niks herinneren van sokken Wel echt een gigantische maandverband. Bij de laatste (rode) zin kan ik me volledig aansluiten
Ja en daar kwam mijn praktische aard zeer van pas! Ze wilden mij ook een mega ding geven maar ik had zelf mee ze zei: 'de kleine zijn op' nou volgens mij kopen ze gewoon stiekem geen kleine maar inderdaad ik werd ook wakker met een soort tent waar je met z'n 3en in kan kamperen tussen mijn benen haha
Hier gelukkig geen curretage gehad. Ook bij de bbz njet geopereerd. Ben echt als de dood voor narcose. Linky mooie test hoor. Action is minder gevoelig! Daantjuh85 woow lekker knal!! Ik heb ff mijn afscheiding verwijderd bij ff en hij heeft mn ei verplaatst. Temp is echt zo stabiel ken dat van mezelf helemaal niet haha.
He Linky ik had volgens mij even je eerste positieve test gemist, gefeliciteerd! Ik lig ziek in bed, echt balen. Vorige week gewoon te druk geweest.
Ik ook niet, de natuur was al bezig haar werk te doen. Maar hoe is dat dan gegaan met je bbz? dat halen ze toch altijd weg met operatie?
Hahaha, ik had ook zo'n dubbel matras😂 Bij mij waren ze ook super aardig en behulpzaam, dat scheelde een heel eind. Itakepictures, wat naar dat je ziek bent! Beterschap! Bodyworlds was gaaf! Zijn nu ff aan 't lunchen en straks nog ff shoppen😊