Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik wilde eerst typen, kv2v5 zeker? Had vorige maand ook zo'n grijze tuurlijn. Van sensitest ken ik dat niet en de streep ziet er roze uit!
    Ik hoef eigenlijk ook niet te turen :d

2. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Lianne!!! Woeeee spannend!! Duim duimduim

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Meiden! Jullie moesten zeggen dat ik me niet aan moest stellen en niks zagen..:p haha nee hoor, lief dat jullie meeduimen en denken! <3

Ik test bewust even door met de sensitest (heb er nog 3 of 4 liggen) dan zie je het verschil.. het zou heel mooi zijn als het gelijk raak was maar *zelfbeschermingsmodus aan*. Tijd kom ik wel door denk ik.. (hoop ik)

Genoeg over mij.. hoe is het met de rest :D

4. Logan

Logan Niet meer actief

Je hebt al wel witte testen gehad toch? Oo meis ik duim voor je!!

Gaat goed, ben doodop en vet maagzuur. Hoop stiekem dat het voor t goede doel is.

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja, 2 heb ik er gehad. Die heb ik alleen gisteren weggegooid dus nu zit er zo'n stemmetje in mijn hoofd "hadden die misschien ook tuurstreepje" (maar volgens mij niet, heb ze een dag later nog in daglicht bekeken, omo-wit).

Ik duim ook voor jou hoor! Spannend allemaal...

6. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is spannend Lianne. Hoop op snel een duidelijke test voor jou en eigenlijk iedereen. ;)

Hier eigenlijk niets nieuws te melden. Heb nog geen uitslag van het bloedonderzoek. :(

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Stom!! Ze zouden je toch vandaag bellen? Of morgen pas :(

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ook het hcg nog niet Bakegirl?

9. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    helemaal niets, dus ga morgen zelf bellen.

10. Logan

Logan Niet meer actief

Raar.. Hcg hebben ze altijd heel snel. De rest zal wel ff duren.
    Prolactine duurt een week,
    Schildklier meende drie weken,
    Hcg kan dezelfde dag nog.
    Wat moest je nog meer?

11. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
  12. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet ook niet of ze wachten tot ze alles hebben of wat bekend is al doorsturen. HA heeft hier ook niets over gezegd. Morgen bellen of er al wat bekend is en anders nog afwachten. Dacht ook vandaag te horen over HCG omdat ik overal ook hoor dat dat heel snel bekend is.

13. Logan

Logan Niet meer actief

Fsh en t3 zijn schildklier toch? Die duren altijd even. Lh weet ik zo niet. Dat zal wel net als hcg vrij snel kunnen.

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ah bakegirl balen! Maar gauw achteraan bellen morgen, dan weet je ten minste waar je aan toe bent.

LianneE!! Spannend!!

15. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik heb mijn omo-testen van vorige week zondag en afgelopen zaterdag gevonden... (toch niet weggegooid). En tja dat vage lichte streepje is echt iets nieuws sinds vandaag. Die andere zijn vanuit alle hoeken en gaten negatief :$

Bakegirl, inderdaad gewoon achteraan bellen.. ze zijn niet altijd even vlot, ik kan me herinneren dat ik ook zat te wachten op een kweek bij blaasontsteking en ze het ook 'vergeten' waren door te bellen!

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Oehhhh spannend!!!

17. Logan

Logan Niet meer actief

Ooooo Lianne!! Ik duim voor je!!

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wie weet, ik baal dat ik bij de eerste zwangerschap totaal geen symptomen heb bijgehouden.. over een paar dagen weten we het. Ik voel me totaal niet zwanger!

Dames, even korte reactie. Ben mobiel online. Zal morgen even uitgebreid reageren.

19. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Zoo hello meiden, eindelijk uitgewerkt pffff
    Lange dagen...

Welkom tessje en hommel, naar voor jullie dat ook jullie in dit clubje thuis horen maar voel je welkom om gezellig mee te kletsen :)

Itakepictures beterschap!!

Lianne, wat spannend ik zie ook wat maar hmm.. Ook ik had deze streepjes afgelopen ronde :) tuurtestjes zijn gewoon irritant :) afwachten weer, ik duim voor je dat het echt iets is!

Bakegirl, vervelend dat je nog niks weet hopelijk heb je snel de uitslag...!

Pff hier ook maagzuur al twee dagen super irritant en dat had ik ook nooit tot men zwangerschap, maar goed zwanger ben ik nu niet haha

Wachten op men ei, duurt wel weer lang.. Heb besloten deze maand toch te gaan ovulatietesten weer.. Misschien is men ei toch veerplaatst door de MA..

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Jeetje jij maakt lange dagen!
    Weet ik inderdaad nog van jou van die vage testen, ach ja ik probeer het hoofd koel te houden en ook al wordt het een menstruatie.. dan gebeurt er in ieder geval weer iets in de cyclus :D zie het maar positief :)

wachten is vervelend en altijd lang...en we blijven bezig wachten op je ei, wachten op de wachtbank, wachten op echo's etc..

zo lekker op tijd naar bed, fijne avond en trusten vast :)

Deel Deze Pagina