Woehhh veel gekletst! Hier hele dag studiedag gehad maar ga zo ff onder dekentje op de bank bij lezen
Zeker geen stomme vraag! Maar heb geen test meer gedaan nee.. Geen meer in huis.. In de veronderstelling..... Misschien een goede tip inderdaad..
Had zoiets de eerste keer. Bleek een vruchtzakje van 7 weken en een vruchtje van 6 weken zonder hartslag te hebben. Twee weken later geen vooruitgang dus toen de miskraam afgewacht. Misschien niet het nieuws waar je op zit te wachten Had je trouwens wel iets in je baarmoeder?
Ledenstop ben ik het helemaal mee eens. Jammer dat we dat niet ergens in de titel kunnen zetten. Achja. Van een aantal die op de lijst staan hebben we al een tijd ook niks gehoord helaas. Bodyworlds ben ik erg benieuwd naar! Die foetussen lijken me erg confronterend maar toch ergens mooi. Zelf zou ik mijn baby nooit aan de wetenschap geven hoor, maar toch is het fijn dat het vroeger wel gebeurde. Zo weten ze nu wel een hoop. Bakegirl wat balen dat je niet zwanger bent maar gelukkig heb je duidelijkheid. Gebeuren er verder nog stappen? Je bent al een flinke tijd aan het wachten op je menstruatie toch? Lianne, wat erg! Ik kreeg steeds telefoontjes van de blije doos, zo ontzettend confronterend. Foutje is menselijk maar dit is niet leuk. Turkssnoepje, welkom! Heerlijk wonen in Turkije! Kun je daar een beetje aarden? Lijkt me best moeilijk om in een ander land te aarden. Mandy3 ik ga zo lezen!! Blijeik, ik heb geen specifieke ervaring.. Ik had een aantal echo's met 5w, 6w en 7w. Steeds niks te zien en dat bleek een bbz. Ik ga de lijst ff erbij pakken, zal ik jullie NOD er op zetten mamayo en turkssnoepje?
♡Zwanger♡ 2014 uit! (na een miskraam) NOD In September (> Marjo38 - 24 september - overtijd) NOD In Oktober > Cosy - 3 oktober > ButterflyNova - 3 oktober > Logan - 6 oktober > Gerindarupsje1 - 7 oktober > Tessje34 - 8 oktober > Hommel82 - 14 oktober > Liana84 - 18 oktober > Wensje88 - 23 oktober > Mandy3 - 28 oktober NOD Onbekend > Bakegirl > LianneE > Anne020 ♡ ZWANGER ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? > Linky - 5 juni 2015 - ♂♀? > Babylove 85 - datum - ♂♀? AFSPRAKEN > LianneE - gynaecoloog (controle na curretage) - 2 oktober > XmoonlightX - echo - 8 oktober > Daantjuh85 - echo - 20 oktober > Linky - intake verloskundige - 24 oktober > Linky - echo - 28 oktober > Mandy3 - 13 november > Logan - gynaecoloog - begin december Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Hi meiden, Zou ik met jullie mee mogen kletsen? 12 september helaas een mk gehad, ff in een dip gezeten en daarna met volle moed verder. Maar........................merk toch dat ik het fijn vind om met anderen de kletsen of ,"het zwanger worden en alles eromheen hihi!! Groetjes Rich
Wensje, deed wel altijd ovulatie testen, maar besloten het deze maand een keer niet te doen. Ei komt er inderdaad wel aan, vind het maar weer rete spannend. Blijeik, (helaas) welkom hier. Bij mij was er op de eerste echo bijna geen vruchtje te zien. Een week later was de situatie nog precies hetzelfde, dus wisten we 100% zeker dat het niet goed is. Ik hoop voor jou dat er toch wat zit. Vreselijk naar dat afwachten. Rich, tuurlijk mag je mee komen kletsen hier. Wat naar dat het bij jou ook mis is gegaan. Het is zeker fijn om het er met anderen over te hebben die hetzelfde mee hebben gemaakt. Lieve dames, ik ga op naar mijn training. Fijne avond!
@lianne, jup had je bericht gelezen en gelijk hier even voorgesteld. Ik woon hier nu een jaar en het bevalt eigenlijk wel prima. Ken al aardig wat mensen en heb altijd wel wat te doen. Heeerlijk ook een eigen huis met alles erop en eraan, alleen het beestje ontbreekt nog Bedankt alle voor de hartelijke verwelkoming en een fijna avond!
Zegt niet altijd alles.. als het een MA is met lege vruchtzak kan je hoog zitten in HCG. Mijn vruchtje was niet groter dan 6 weken geworden (echo was 9 weken) en dag ervoor nog een dikke knaller. Maar voor de zekerheid wel doen ja als ik jou was. Sterkte met afwachten!!
Welkom rich! Voor de actieve kletsers houden we een lijst bij met alle nod's enzo.. Wil je erop? Trainse Liana! Turkssnoepje lekker zeg! Volgens mij is het heerlijk weer daar altijd
♡Zwanger♡ 2014 uit! (na een miskraam) Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In Oktober > Cosy - 3 oktober > ButterflyNova - 3 oktober > Logan - 6 oktober > Gerindarupsje1 - 7 oktober > Tessje34 - 8 oktober > Hommel82 - 14 oktober > Liana84 - 18 oktober > Wensje88 - 23 oktober > Mandy3 - 28 oktober NOD Onbekend > Bakegirl > LianneE > Anne020 > Turkssnoepje > Mamayo (> Marjo38 - 24 september - overtijd) ♡ ZWANGER ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? > Linky - 5 juni 2015 - ♂♀? > Babylove 85 - datum - ♂♀? AFSPRAKEN > LianneE - gynaecoloog (controle na curretage) - 2 oktober > XmoonlightX - echo - 8 oktober > Daantjuh85 - echo - 20 oktober > Linky - intake verloskundige - 24 oktober > Linky - echo - 28 oktober > Mandy3 - 13 november > Logan - gynaecoloog - begin december Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
oke ik kom er nu pas achter dat een roze bloempje achter iemands naam betekent dat je online bent hahahaha *blooond* of moet ik dit niet hardop zeggen? straks word ik gedowngrade naar een junior member weer