Zwanger worden na een miskraam NOD September XmoonlightX - 12 september Wensje88 - 19 september Daantjuh85 - 24 september LianneE - 26 september Mandy3 - onbekend Oktober Logan - 7 oktober ZWANGER AFSPRAKEN XmoonlightX - gynaecoloog - 16 september Mandy3 - 13 november Logan - gynaecoloog - begin december Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen.
Nou meiden ik snap er niks meer van.. Vanmorgen temp gedaald van 36,7 naar 36,4.. Vreemd toch? Ik dacht adhv mijn temp en vruchtbaar slijm en klachten wel 2 DPO te zijn.. Maar nu daalt hij weer enorm.. En lijkt me sterk dat dit al een innestellingsdip zou kunnen zijn..? Ik heb vannacht wel in een ander bed geslapen, met een ander dekbed en het is hier kouder en ik moest twee uurder eerder tempen dan normaal en ik had enorm diep geslapen.. Maar zou dat zon dip kunnen veroorzaken?
Oke meiden wordt nu toch wel zenuwachtig.. Paar dagen al onwijs hoofdpijn en echt onwijs nat van onder .. Sorry! Bekijk bijlage 417162
Mijn temp reageerde altijd sterk op veranderingen.. Dus denk zeker dag dit kan. Ik zou morgen weer gewoon tempen en deze "discarten"
Ik weet niet zoveel van temperaturen dus weet er niks zinnigs over te zeggen. Mandy van welk merk is die test en het is neem ik aan een zwangerschapstest? Bij degene die ik gebruik staan ze dichterbij elkaar de streepjes. Lastig he dat je je NOD niet weet? Iets anders, hoe heeft jullie man/vriend gereageerd op de MK? Die van mij is echt de grootste schat van de wereld en troost me als het nodig is en is meegeweest naar alles en is heel bezorgd/ voorzichtig. Maar ik verbaas me wel hoe rationeel mannen hiermee om gaan oke ze zijn niet zwanger en hebben geen hormonen maar af en toe zou je ze een shotje willen toedienen
Wensje, temperatuur is wel erg beïnvloedbaar. Heb je een kaartje? Kijkt wat makkelijker. Mandy, wat voor test is het? Stond streepje er op tijd? Ik zie hem namelijk wel meteen. Lianne, hier ook super. Hij heeft net zo veel verdriet en frustratie als dat ik heb. Gelukkig maar , mmm kan je ook uitlaat drijven. Wat gaat iedereen vandaag doen?
Ja streepje stond er meteen.. Weet dat ik moet wachten hoor meiden, maar vind dit toch weer spannend.. Het is er 1 van kruidvat
Mijn vriend js trouwens echt nuchter.. Baalt wel onwijs en troost me. Maar lijkt het makkelijker naast zich neer te leggen!
Ik heb de mijne ook nog nooit zo verdrietig gezien als bij de slecht-nieuws-echo. Vind het ook wel fijn soms dat ie nuchter is en me opbeurt maar af en toe zou ik het willen dat ik dat zo makkelijk kon... Al met al is het wel zo dat ik me elke dag iets beter voel met een stapje terug soms. Ah kruidvat heb ik niet zoveel ervaring mee, gebruik de sensitest dipsticks. Had eerst de etos maar dat vind ik echt drama-dingen. Had op vakantie een lichte etos-streep en omdat ik daar NERGENS een test kon vinden heb ik me de rest van de 1,5 week vakantie opgevreten uiteindelijk bleek ik natuurlijk wel zwanger maar toch. Hier moet vandaag gewoon gewerkt worden.. maar niet zo'n zin :S
Mijn kruidvat streepjes stonden wel dichter bij elkaar.. Maar ik zou overmorgen nog een keertje testen.. Spannend zeg!! Mijn vriend is ook super lief, maar indd een stuk nuchterder. Die zet me af en toe ook weer met 2 benen op de wereld. We zijn al 10 jaar gelukkig met zn 2en. Dus we houden het de komende jaren ook wel vol
Beide reageerden we eerst vrij nuchter, waren beide geschrokken en moesten nog van de schrik bekomen. Daarna was ik de eerste waarbij de tranen kwamen, bij mijn vriend wat later. Samen even lekker gehuild en daarna geprobeerd weer verder te gaan. Nu we wat maanden verder zijn merk ik dat we er beide hetzelfde in staan, hij is ook teleurgesteld en af en toe verdrietig. Hij zegt zo lief, als ik iets kan doen laat het me weten! Jij merkt elke maand van alles aan je lichaam, ik niet. Maar als ik iets kan doen.. Echt een super schat!!
Zwanger worden na een miskraam NOD September XmoonlightX - 12 september Wensje88 - 19 september Daantjuh85 - 24 september LianneE - 26 september Oktober ButterflyNova - 3 oktober Logan - 7 oktober Onbekend Mandy3 ♡ZWANGER♡ AFSPRAKEN XmoonlightX - gynaecoloog - 16 september Mandy3 - 13 november Logan - gynaecoloog - begin december Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen.
ButterflyNova trek je trouwens niks aan van dat gezeik in je topic in de lounge. Begrijp je heel goed!
Mijn vriend is ook heel nuchter... Baalt wel maar heeft duidelijk minder last van hormonen dan ik.. Ik heb nu nog sterker dat ik zwanger wilt worden zet het liefst alles op alles, sinds de miskraam. Bij hem is dit gevoel niet veranderd.. Hij heeft zoiets van het komt heus wel goed Dit is mijn tempkaartje: 4e2dfd Ovulation charts on FertilityFriend.com Ik kom net terug van men werk, onregelmatige diensten.. En nu lekker een vrije dag, moet nog van alles in huis doen
Mandy3 wat spannend!! Ik lijk ook wat te zien.. Maar tis wel erg turen inderdaad pfoee, ben benieuwd naar de test over een paar dagen..!