Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dames, weer even vlug een mobiele reactie ;)

Voel me inmiddels weer iets beter, nog wel heel moe.
    Morgen maar eens uitslapen, wie weet helpt het.

Aan alle nieuwelingen, welkom! Het is verdrietig maar ondanks dat wel een gezellig clubje.

Mooi gedichtje over zussen! Herkenbaar :)

Ik ga naar dromenland, morgen hopelijk een betere dag.

2. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou nu heel veel berichtjes kunnen gaan plaatsen om up te graden naar member (als ik het zo zie bij Bakergirl zijn er daar 100 voor nodig), maar zal jullie dat niet aandoen ;)

Was wel weer even flink bijlezen hier, je moet hier echt niet een paar dagen missen geloof ik :D Maar wel heel fijn dat er zo actief gepost wordt en dat er ook gelachen kan worden! Moet wel ff goed opletten dat ik de besloten en deze open club niet door elkaar ga halen met reacties enzo, heb voor de zekerheid maar ff 3 schermpjes openstaat :D:D:D Maar dat is hopelijk een kwestie van er even inkomen en niet leeftijdgerelateerd....

Bakegirl: over die tarwekiemolie heb ik wisselende dingen gelezen, mijn conclusie is dat het niet veel lijkt te helpen, maar da's niet echt wetenschappelijk onderbouwd natuurlijk :p Wel balen van je uitslag zeg, . Die meds waar je het over had ken ik verder niet, maar snap dat je twijfelt. Neem iig je tijd voor je beslissing!

Lianne: spannend!!!!!!! *Duimmodus aan*

Ben net voor een nazorggesprek (zo noem ik het maar even ;)) bij de vk geweest. Wel fijn dat ze dat doen bij deze praktijk hoor! Heb bij mijn vorige zwangerschap bij de vk's in het ziekenhuis gelopen omdat er hier toen geen vrije praktijk was, maar heb toen op 9 afspraken 8 verschillende vk's gezien (echt, heb het vorige week nog nageteld!). Ben wel heel blij met de veel persoonlijkere benadering nu.

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Slaap lekker meiden!

4. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Truste dames! Morgen in de ochtend lekker vrij dus even uitslapen!! :)

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Pff wat een geklets!!!
    Te moe om alles te lezen, zal kijken of ik er morgen even tijd voor hrb :D

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Geniaal die humor hier! :D :cool: :) ;) :p Fijn dat we dat ook kunnen met zijn allen :D

@mooie paarse bloemetjes: Lianne, dat had je inderdaad beter niet kunnen zeggen van dat bloemetje:p Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er ook pas sinds een paar weken achter ben wat dat bloemetje betekent hoor;)
    Je kunt bij privacy instellingen aangeven dat je anderen niet kunnen zien dat je online bent. Ga ik niet doen, vind de kleur van dat bloemetje te mooi achter mijn naam :p
    Enne, ik vind trouwens wel dat Bakegirl een upgrade verdient:cool: ooo, ik lees later dat je die al hebt haha.

Mamayo, als je hier een paar dagen mist, crasht je computer/laptop/telefoon/tablet/whatever keihard;)
    Fijn dat je zo'n nazorggesprek hebt gehad. Mijn verloskundige praktijk heeft me een paar weken na de curettage gebeld om te vragen hoe het ging. Dat vond ik ook ontzettend fijn.

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ben nog veel te hyper om te gaan slapen. Net getraind en dan duurt het altijd even voordat ik de slaap kan vatten. Kon ik mooi al die pagina's over dat fantastische paarse bloemetje ed lezen :D

Anyway, welterusten allemaal!

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Oja en dan nog iets: ik duim voor je Lianne! Zou te gek zijn als je direct weer een positieve test in handen hebt!

9. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Haha ik ben super moe maar kan ook niet slapen :De

Lekker getraind liana?

10. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Late activiteit hier is altijd welkom hoor wat mij betreft, ben nogal een nachtbraker:p
    Nog even een praktisch vraagje hoor aan de zeer ervaren vip, elite en gewone members ;)
    Soms zie ik als ik voor de snelle post optie kies wel de smileys aan de rechterkant staan en soms moet ik daarvoor speciaal naar de meer opties optie. Die vind ik alleen niet zo handig, omdat je dan niet meer de berichtjes ziet waar je op reageert. Is er een manier om die smileys toch te zien in de snel reageren optie?

11. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ik zie ze nooit bij de snel reageren optie.
    Maar weet inmiddels de tekens gewoon uit men hoofd dus gebruik die haha :)

12. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat alleen niet altijd goed bij mij :-D

13. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    kijk dat bedoel ik :D

14. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hahaha ach we snappen wat je bedoelt :D

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Whahaha. Ik zie ze ook nooit bij de snel reageren optie. Dus die gebruik ik dan ook maar niet. Of ik gebruik dan alleen de smiley's die ik uit mijn hoofd ken :p (zoals deze)

Heb op zich wel lekker getraind Wensje. Maar ik ben nogal streng voor mezelf, dus ik doe het nooit goed genoeg.

16. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal ik de dagafsluiting dan maar voor m'n rekening nemen? Mag iemand anders de opening doen ;)

Oogjes dicht en snaveltjes toe. Slaap lekker! :p

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Bij deze dan!!! Moggguhhh....

Stomme dag vandaag. Ik heb straks een crematie. :(

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Sterkte Daantjuh!!

De uitslag van vandaag: sensitest dipstick omo-wit, niks op te zien. Kv 2v5: heeeeeeel licht tuurstreepje (indroger? Niet eens de moeite om foto van te maken). Kortom beschouw ze als negatief. Ook nog geen spoor van menstruatie dus ga morgen zeker om die echo vragen om te zien hoe bm en bms eruit ziet en of ie iets ziet wat op een cyclus duidt.

Ben er verder ok onder hoor, zou tof zijn om gelijk zwanger te zijn maar de kans is niet groot en reken er ook niet op. Zou wel fijn vinden als de ongi kwam dan heb ik weer een 'nulpunt'. Nooit gedacht dat je zo naar ongesteldheid kon uitkijken ;)

19. Logan

Logan Niet meer actief

Fijn zo'n nazorg gesprek Mamayo. Ik loop bij de gyn, dat is echt veel zakelijker.

Sterkte straks Daantjuh85.

Jullie zien bij mij aan dat bloemetje wel dat ik online ben? Ik gebruik die onzichtbaar modus

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nee ik zie het niet :)

Deel Deze Pagina