Hmm dat is dan weer jammer. Vind het soms fijn om topics te lezen en onder in niet weergegeven te worden. Ik ga het weer ongedaan maken.
Maar het is juist goed toch? Je staat altijd offline en bent onderin niet zichtbaar Al let ik zelf nooit op wie er onderin staan en gluur ik zelf ook overal dus vind dat ook niet erg als mensen dat doen
Heb ik nu een roze bloem? Haha. Jaaaa moonlight!! Alleen voel ik verder niks. Geen zere borsten enzo.
O, niet leuk Daantjuh, sterkte! Grrrrr Lianne, da's balen. Ben niet zo thuis in de testen qua betrouwbaarheid, zit daar nou veel verschil in? Zeker met die tuurstreepjes is het wel lastig. Ik zit er zelf wel aan te denken om te testen of mn hcg al aan het zakken is. Ik ben dan zo'n muts die voor de zekerheid maar hele dure testen koopt (lees cb), maar dat kost natuurlijk een kapitaal om regelmatig te testen . Logan, ik zie/zag alleen een grijs bloemetje, maar weet natuurlijk niet of je nu nog online bent Nagesprek is echt fijn, heb ze gezegd dat ik hoop ze heel snel weer te kunnen bellen Vandaag vrije dag, zo na het naar school brengen van dl maar gelijk een uurtje gaan lopen in het kader van het "nog zoveel mogelijk kilo's kwijt zien te raken tot ik hopelijk weer heel snel zwanger ben project".
Zo, een avondje zonder internet en ik heb 10 pagina's gemist haha. Gelukkig ging het bijna alleen maar over bloemetjes en smileys (is ook leuk hoor ) Daantjuh veel sterkte vandaag! Hoe is het met de bijna NOD dames? Begint de spanning al te komen?
Nou er zal vast een klein kwaliteitsverschil in zitten maar als je echt zwanger bent plas je overal 2 strepen op Ik heb ook getest om te zien of mijn HCG weg was en daarvoor die hele goedkope sensitest dipsticks besteld (12 voor 12 euro). Die zijn echt prima en gebruik ik ook 'gewoon' als test. Spannend Logan!! Met jou alles goed Moonlight, nog een weekje tot je 1e echo toch? Gaat het nog met de zenuwen?
Ik test altijd met kruidvat. De action testen herrineren mij aan de miskraam. Die gebruikte ik om het hcg te zien dalen. Heb een cb plus test en ook die had ik toen savonds gekocht bij appie omdat ik nog niet ongesteld was. Achjaaaa Ik ga ff de stad in enzo. tot strakjes. Dan kunnen we verser over bloemetjes en statussen haha.
Daantjuh, sterkte! Logan, veel plezier in de stad Linky, ben benieuwd hoe je vader reageerde ophet nieuws Mamayo succes met je project Hier lekker relaxen, voel me niet helemaal top dus zo maar met een kopje thee op de bank
zoooo weer bijgelezen en even snel een berichtje.. balen Lianne.. ik kan me voorstellen dat je een 0 punt hebt... je wordt er toch onzeker van om niet te weten wat er nu allemaal in je lijfje gebeurd! Voor de rest.. nu weet ik na heel veel jaar ook wat dat bloemetje betekend en ik heb geen idee wat voor member ik ben.. verder ken ik ook geen smileys uit mijn hoofd haha! Hier ben ik zooo zenuwachtig.. dat van die 2 eitjes gaat maar door mijn hoofd.. gisteren maar weer gezellig gemaakt! Wachten is killing!
Oeh, spannend Hommel, hopen dat vl/ml raak schiet Logan stadse en Wensje beterschap! Dan zal ik die sensitest ook maar eens bestellen, dat is nog te betalen 12 voor 12! Ga nu echt lopen......
Bij mij zijn vannacht de bekende klachten begonnen! Natuurlijk een goed teken, maar man! bah! en mijn vriend had nog wel zo lekker gekookt! Nu chagrijnig en moe haha.
Leuk! En je moeder, is die ook al wat enthousiaster? Balen dat de klachten begonnen zijn. Hier last van rommelende darmen en veel lucht (sorry) en veel afscheiding. Bij elk toilet bezoek denk ik, oh nee het zal toch niet.. @nazorggesprek Fijn dat ze dat doen! Mijn VK bleek ook erg betrokken. Kan zoveel uitmaken. Verder naderen er weer een aantal NOD's volgens mij, waaronder die van mij..
Spannend butterfly, nog twee dagen! (toch?) Nee mijn moeder is nog niet enthousiast. Misschien beter om dat in de club te gooien dan openbaar
Goedesmorgens dames! Ff snel een berichtje van mij, moet zo weg en ben weer heerlijk aan het treuzelen Daantjuh, sterkte vandaag! Lianne, Ik had in de eerste cyclus na de curettage ook dat ik heel graag wilde dat ik weer ongesteld werd. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je er echt op zit te wachten. Morgen inderdaad maar even aandringen op een echo, zodat de gyn ff kan kijken. Hommel, spannend zeg! Wachten is niks inderdaad. Ik heb een dezer dagen ook mij ei en daarna kunnen we weer heerlijk het wachtbankje op. Logan, veel plezier in de stad! Wensje, balen dat je niet zo lekker bent. Hopelijk kun je lekker rustig aan doen vandaag. Linky, rot dat de kwaaltjes zijn begonnen. Het is gelukkig voor een goed doel. Fijn dat in elk geval je vader enthousiast reageerde. Butterfly, nog ffies geduld meid en dan heb je meer duidelijkheid! Hoop het zo voor je!
Ik duim voor alle NOD-ers Hier ook veel afscheiding, loop steeds naar de wc zo van oh daar is het dan (en dan niks te zien). Ja inderdaad, trek morgen mijn mooiste sokken aan om aan te houden en kom maar door met die echo Beterschap Wensje! Linky kan me voorstellen dat het dubbel is, iemand omschreef het 1e trimester als een constante kater... maar als je dan in juni je ukkie hebt is het allemaal voor een goed doel geweest
Ja, je had alleen tegelijk wat gepost met mij dus denk ik dat je mijn bericht had gemist zie onderstaand. "De uitslag van vandaag: sensitest dipstick omo-wit, niks op te zien. Kv 2v5: heeeeeeel licht tuurstreepje (indroger? Niet eens de moeite om foto van te maken). Kortom beschouw ze als negatief. Ook nog geen spoor van menstruatie dus ga morgen zeker om die echo vragen om te zien hoe bm en bms eruit ziet en of ie iets ziet wat op een cyclus duidt. Ben er verder ok onder hoor, zou tof zijn om gelijk zwanger te zijn maar de kans is niet groot en reken er ook niet op. Zou wel fijn vinden als de ongi kwam dan heb ik weer een 'nulpunt'. Nooit gedacht dat je zo naar ongesteldheid kon uitkijken "
Ooo ja ik zie het haha. Jammer meid! Had het je gegund. Morgen ga je naar de gyn? zeker even aankaarten hoor.