Nou ja, normaal was het ook niet echt te noemen, maar wel bloedverlies. 3 dagen dat ik 24 uur met inlegkruisje zou kunnen doen en nog 1 dag een paar druppels. Maar goed ongesteld ben ik nu al bijna 4 maanden niet.
Bedoelde t ook echt niet rot hoor meis.. Maar neem mezelf van alles kwalijk.. Wat als ik niet was gaan afvallen, zat m'n kindje er dan nog? Wat als.. Wat als..
Ohh naar zeg sorry was niet rot bedoeld verder ik hoop echt oprecht voor je dat het snel weer op de rit is
Sun, helaas welkom hier. Wat een naar verhaal. Het is echt een fijn clubje hier. We hebben veel steun aan elkaar en kunnen daarnaast ook heel goed lol maken Mamayo, heel goed dat je niet gaat crashen! Kan me voorstellen dat het soms wel verleidelijk lijkt. Je bent op langere termijn alleen maar verder van huis. Goed dat je er zo bewust mee bezig bent. Logan, goed bezig!! Slaap lekker en werkze morgen!!
Zo dames wat een geklets! Ik stond net in de keuken en voelde ineens iets lopen, dacht oh nee geen menstruatie. Dus gelijk naar het toilet en bleek flink wat afscheiding? Verder wat steekjes in m'n onderbuik.. zou mijn menstruatie zich aandienen? Ik word gek van al die kwaaltjes.. Verder nog steeds rommelende darmen. Pff, kan een vrouw geen cyclus van 14 dagen krijgen? Wordt hier gek van..
WW is inderdaad ook zo iets, ben je er mee bezig gaat het super. Tot je stopt. Met als Sonja bakker, dokter Frank... Gewoon een gezonde levensstijl, en dan 80-20 aanhouden. 80% gezond en 20% wat je lekker vind. Dan zul je zien dat je gewicht verliest en blijvend. Je hebt gelijk hoor, hoef geen kilo's kwijt maar wil alles wat strakker. Doe zelf veel krachttraining maar heel soms heb ik echt totaal geen zin in.. Zou wel vanzelf zo'n strakke body willen.
Hello ladies.. pff ik ben morgen eindelijk 1 dagje vrij! Ben er zo aan toe, ben echt helemaal niet lekker en moe en pffff.. Welkom sun, vervelend dat je je ook hier moet melden en wat een naar verhaal.. Hopelijk ben je snel weer zwanger..!! Spannend Butterfly..! Truste Logan en heel veel succes!! Over cyclus hier geen curetage maar 36 dagen na de MA werd ik weer ongesteld.. en Afgelopen cyclus 33 dagen normaal zon 31 dagen.. ei rond dag 20.. Iedereen een relaxte avond? Ik net weer terug van werk.. nu ff relaxen voor de buis en morgen lekker uitslapen en helemaal niks doen haha
Vatte het ook niet als rot op hoor Ben het er helemaal mee eens. Niet doen hoor, jezelf van alles kwalijk nemen! De kans dat het daardoor mis is gegaan is volgens mij echt heel klein, normaal gezien pakt die kleine gewoon echt wel wat ie nodig heeft! En zelfs als het zo zou zijn, wat dus hoogstwaarschijnlijk niet zo is, dan verandert jezelf hiermee pijnigen er ook helemaal niks meer aan! De eerste kilo's eraf zijn meestal het probleem niet. Gewoon gezond eten, inderdaad braaf mn water drinken en dagelijks beweging (gewoon al de benenwagen of fiets pakken ipv de auto) zijn daar eigenlijk al genoeg voor. [sarcasme aan]Ben ik toch mooi die compleet nutteloze zwangerschapskilo's dan mee kwijt [sarcasme uit]. Enne Logan: succes morgen!
Ik lees iets over afvallen. Wat kan helpen om het ietsje sneller te laten gaan is koolhydraten laten staan. Dus minder brood (evt wel volkoren, max 4 st. per dag), geen pasta of rijst, m.u.v. Zilvervlies (40 gram max), geen tussendoortjes behalve 2x fruit en 1a2x melk/zuivel. Geen light producten. 1,5-2 liter water. En een goede avondmaaltijd met iig 200 gram groenten en 100 gram vlees/vis/vleesvervanger. Dan gaat het als het goed is met 2-4 kg per maand. Ipv brood kun je 's ochtends yoghurt met muesli of (als je er van houdt) havermout nemen, en smiddags soep, een omelet met groenten of een goed gevulde salade. Eerste week is lastig, daarna is je lichaam gewend aan minder koolhydraten en wordt het makkelijker. Is een.algemene tip hoor, zijn echt héél veel boeken en websites over te vinden
Spannend Butterfly. Altijd zo irritant dat die kwaaltjes zowel een zwangerschap als naderende menstruatie kunnen betekenen. Ik hoop natuurlijk op het eerste! Enne, ik ben helemaal voor een cyclus van 14 dagen uiteraard Wensje, lekker dat je morgen vrij bent, even wat tijd voor jezelf. Hoop ook dat je lekker uit kunt slapen. Mijn probleem is vaak dat uitslapen niet lukt als het eens een keer kan.
liana, dat is eigenlijk ook mijn probleem, maar het idee dat je gewoon kan blijven liggen en niks moet is eigenlijk al relaxed genoeg Linky thanks voor de tips.. ik moet ook wel een paar kg kwijt.. Ik ben heel slecht in ontbijten.. en dan te druk voor de lunch en eer ik dan wat eet is het al laat en heb ik 'savonds snacktrek.. en blijf ik snoepen of ik eet echt heel wienig waardoor men lichaam compleet op de spaarstand functioneert..
Nou als we t over afvallen gaan hebben... Ik heb lange periode ondergewicht gehad dus ik ben een lopende calorietabel . Ik zou eigenlijk iets moeten aan komen (althans volgens de ene gyn wel en de andere niet en volgens mij ook niet ) Misschien paar kilootjes uitwisselen?? Ik kan ook 'gewoon' zwanger raken, kom ik kilo's aan, iedereen blij
Koolhydraatarm heb ik een tijdje terug geprobeerd Linky. Mijn probleem is alleen dat ik altijd een beetje doorsla met dat soort dingen Met als gevolg dat ik er dan van de ene op de andere dag ineens helemaal klaar mee ben . Maar het werkte wel, daar heb je gelijk in. Wil nu vooral evenwichtig eten, om risico op tekorten van het een of ander zoveel mogelijk uit te sluiten. Het stomme is gewoon dat ik het allemaal wel weet, maar het gewoon niet doe. En als er dan eens iets is waar ik heel veel van mag hebben (water), neem ik dat juist niet genoeg Hoezo dwars? Ik wil best uitverkoop houden hoor Sun Hoeveel had je gehad willen hebben?
Goedemorgen dames! Man, al een tijd wakker. En dat terwijl ik er helemaal niet op tijd uit hoef😅 Lianne, succes bij de gyn straks! Vergeet niet flitsende sokken aan te trekken.😝