Zwanger worden na missed abortion/miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SanneS1987, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha! Heb je wel kunnen uitslapen :)?

Thanks voor je opbeurende woorden.. ik hoop het maar :D bij mij kwam de mk niet overigens toen ik het eenmaal wist dus ik vrees dat mijn baarmoeder toch wat eigenwijzer is ;)

Ik broekloer andersom dan de dames die hun NOD verwachten haha iig ;)

2. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jaa wel redelijk uit kunnen slapen gelukkig, nog steeds snotverkouden maar voel me al wat minder een slappe vaatdoek haha

Ojee een eigenwijze baarmoeder.. :) misschien moeten wel hem gewoon een beetje aanmoedigen *go baarmoeder go menstruatie* *het liefst een baby natuurlijk..*

Ahhh ik heb een kitten en ze ligt zo lekker bij me te kroelen heb ik weer een reden om niks te doen haha :)

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha! Ja inderdaad baarmoeder kies wat.. of baby of menstruatie, niet beiden niet!

Ja je wil die arme kitten ook niet alleen laten.. hm ik help niet he?

4. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Nope.. ik hang nog steeds op de bank met haar boven op me :D

Ze spint zo lief 💜

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

:)

ik haat schoonmaken ook heel erg... dus ik zou het zelfde te doen. maar oke voor de vorm:

schoonmaken jij! hop hop :p

6. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Whahaha okeeee maar eerst even wachten tot ze weer wakker is :D

Anders is het zielig een baby te storen in der middagdutje

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik heb net de hele toko schoongemaakt hier. Heb daar ook altijd zo de schurft aan, haha.

Lianne, wat balen dat je nu nog niet meer duidelijkheid hebt. Moet ook zeggen dat ik die gyn een beetje makkelijk vind. Kan me goed voorstellen dat je 'andersom' aan het broekloeren bent;) Hoop op snel wat meer duidelijkheid voor je. Hetzij in een menstruatie, hetzij nieuwe zwangerschap.

Trisha, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Hoop op een plakbeeb voor je!

Wensje, ben je wat opgeknapt? Als je zoveel werkt, kan ik me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om ook thuis nog eens een keer aan de bak te gaan. Moest trouwens wel lachen, je schreef dat je het ook als eerst aan je botsten merkte dat je zwanger was:p

Butterfly, blijft spannend! Ik ga dat over ongeveer anderhalve week ook weer krijgen. Dat bankje moet echt korter;)

Sun, ik hoop dat je wat hebt aan die lotgenoten avond!

Heb lekker door elkaar gereageerd merk ik:)

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Smoesje nummero 678345? :p

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik schreef idd over ei pijn. Ik had het eerst maandag en gisteren avond een knal posi ovu test en vlak daarvoor had ik weer ei pijn.
    Ik heb geen idee hoe groot die dingen kunnen worden.
    En ja, dat stomme wachten. 2 woorden 9 letters: DUURT LANG

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Dank je. ik denk de hele tijd daaarrr komt het.. *loopt naar wc met tampon* oh.. afscheiding :S

Het schijnt trouwens dat je wel opgeruimder wordt van kinderen maar weet niet of dat voor iedereen geldt.. maar goed wie weet :) mijn vriend houdt ook totaal niet van poetsen dus schiet lekker op.

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Irritant he! Heb dat ook wel eens gehad. Was ik er heilig van overtuigd dat ik ongesteld werd, was het afscheiding... Vervelend, juist nu je weer verder wilt en hoopt dat het toch de duiveltjes zijn.

Ik ben zelf wel heel opgeruimd. Het is altijd netjes in mijn huis. Ben alleen niet zo'n fan van de boel schoonmaken.

12. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Wij hebben een schoonmaakster :)

maar is idd ook omdat ik heel veel werk en ik zelf niet altijd alles kan met mijn rug .. Maar huisje is weer opgeruimd en gestofzuigd dus ik ben weer tevreden :) Ik hou ook van een opgeruimd huis, vl ook maar die spaart altijd alles op tot het een enorme klerezooi is en dan gaat hij ineens als een wervelwind door het huis..

Whaha liana ik zie het idd ;) misschien toch eens vaker men berichtjes nalezen voor ik ze plaats hahaha

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dames, tot nu toe nog niets.. blijft zo spannend.
    Heb wel een vaag gevoel ter hoogte van mijn eierstokken? Borsten lijken iets pijnlijker? Ik leunde toevallig tegen iets aan met een borst en dat voelde ik wel.. maar ja voel je dat niet altijd? Je gaat je van alles in je hoofd halen..

@schoonmaken, ik ben er ook geen fan van maar zorg er wel voor dat het altijd opgeruimd is bij ons thuis! Heb een hekel aan rommel.

En of je opgeruimder raakt van kinderen? Ik zie juist dat het door de kids rommeliger wordt omdat hun speelgoed etc. de ruimte in neemt.

Ik ga zo lekker even shoppen, kan een vrouw zo vrolijk van worden. Lang leve de koopavond!

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

#1754 LianneE, 2 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2014
    Dat wervelwinden doet de mijne ook. En dan MOET opeens alles uitgezocht (lees: keukenkastjes, troepkastjes..) en nu moet ik dit weekend allemaal administratie uitzoeken die nu op de eettafel ligt.

Voel me nu wel een sloddervos in vergelijking tot jullie :D

Goed bezig dat je hebt opgeruimd!!

Butterfly, bij jou nog de kust veilig?

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Butterfly: ik wil geen valse hoop wekken, maar toen ik zwanger was had ik bergen afscheiding, dus misschien goed teken??

16. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL

Helaas had ons kindje een chromosoom afwijking. Het zou sowieso mis gaan tijdens de zwangerschap, maar dit kon ook pas in week 24 zijn. Dat trok ik emotioneel niet om daar op te wachten, dus daarom hebben we besloten de zwangerschap te beëindigen. Vreselijk naar om mee te maken, maar daardoor hebben we wel goed afscheid kunnen nemen van ons dochtertje (blijft onwerkelijk om dat zo te zeggen). Alles zat er op en aan, incl 10 mini vingertjes, teentjes, een neusje en oortjes. En trots dat ik was, heel bizar hoe sterk die moederband al is. Hopelijk mogen we dat allemaal snel op een positieve manier ervaren..

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Butterfly, veel plezier met shoppen vanavond! Kan bijna nooit op koopavond, aangezien ik dan altijd moet trainen.

Sun, krijg helemaal kippenvel van je verhaal! Kan me heel goed voorstellen dat je het niet trekt zo lang te moeten wachten als je al weet dat het mis is.

18. Gerindarupsje1

Gerindarupsje1 Actief lid

5 jun 2014
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heerlijk he Butterfly Nova, dus bij jullie ook donderdags koopavond?
    Denk dat ik er zo ook nog even ga want ML is een mooi plateau aan het maken voor onze katten.
    Haha leuk wensje88. Ken dat wel van toen die van ons nog klein waren… hoewel ze nu ook nog altijd graag bij ons op de bank hangen hoor:). Wat heb je voor soort kitten?
    Wat fijn dat je weer zwanger bent Trisha, hopelijk mag het deze keer goed gaan!
    Wat spannend Logan, dat je morgen kunt gaan testen! Duim voor je!
    Fijn dat het tot nu toe goed gaat Moonlight! Hoe was de echo?
    Fijne avond iedereen!

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ze doen altijd zo moeilijk over die echo he?! Ik heb echt zo achterlijk vaak moeten bellen voor een echo. Nee was niet nodig blabla.. Ik was echt na 7 weken nog niet ongesteld, had knaltesten enzo. Maar nee is niet nodig.
    Gewoon lekker hier blijven hoor, net zo gezellig!

Hahaha ik doe dat ook altijd. Als ik mijn borsten niet strak genoeg vind zegt het voor mij al genoeg :p hoop voor dat het niet doorzet.

Dankje maar ik kan officieel pas maandag testen haha. Ga denk ik zondag testen.

Zo.. Mijn werkdag zit erop. Was erg leuk! Veel informatie maar komt goed. :)

20. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Nou.. De follikels kunnen ruim 2 cm worden.. Ik voel dat ook vaak n dag en n nacht 😄

Deel Deze Pagina