geen testdrang butterfly? en om nog even op de bloemetjes discussie in te haken, wat zien jullie bij mij?
En Logan, Lianne en Nova ik hoop zo dat jullie heel snel goed nieuws kunnen melden!!!! We moeten tenslotte een beetje op schema blijven als we allemaal zwanger 2014 uit willen
Ok nog even een kort berichtje (zo echt weg). Grijs bloemetje ja En inderdaad, heeeeeel voorzichtig een beetje blij.. wat het ook is, mijn lichaam doet het nog. Spannend hoor Butterfly, neem je een test mee op je weekendje? Of doe je het bij thuiskomst? Ik sta inderdaad ook bekend als iemand die van een drankje houdt.. maar mijn truc is: gewoon fris bestellen en niks zeggen mensen letten vaak niet op. het valt mij juist op als mensen opeens gaan roepen dat ze een kater hebben, blaasonsteking etc. dan valt het me op. Anders denk ik ohh ze zijn de BOB of ik let er niet eens op.
Butterfly, wat fijn dat het niet doorgezet heeft! Hoop dat je de tampons niet nodig hebt! Veel plezier in elk geval dit weekend! Whahaha, ik sta bij onze vereniging ook bekend als de zuipschuit. Ben bijna altijd dronken met feestjes. In juni tijdens de seizoensafsluiting niks gedronken omdat ik zwanger was. Viel toen een aantal mensen wel op😳 Morgen hebben we Oktoberfest party op de vereniging en laat dat nou net een zuipfeest zij. Gaat ws ook weer opvallen dat ik (bijna) niets drink😷
hmm, een maltbiertje? of het gewoon aanpakken en wegzetten. Ik heb trouwens gewoon gedronken tot een posi-test vorige keer. Is ieders eigen keus maar ik dacht tja straks ben je jaren bezig. En vorig weekend heb ik ook flink de bloemetjes buiten gezet nou ja ze zeggen dat de eerste 9 weken er nog geen bloedband is..
Ik had de vorige keer idd ook wel wat gedronken. Niet heel veel, maar toch. Na positieve test drink ik sws geen druppel meer. Wil morgen wel wat drinken, maar ben ook wel bang dat t de bevruchting in de weg staat. Weet niet hoe reeel dat is? Heb ws gisteren (of mss vandaag) mijn ei gehad.
Ik heb het er over gehad met Gyn + VK na de MA en die zeiden beiden HEEL stellig: dit is een aanlegfout, niet dat glas wijn of bier. Tja of het bevruchting in de weg staat.. ik denk niet dat het reeel is, je leest er zoveel over. Het is denk aan jezelf wat je daarmee wil. Als ik nu zwanger blijk is dit kind verwerkt na een avondje stappen de vorige na een genant avondje stappen waarbij VL me moest afvoeren naar huis
Woow lianne je houdt het wel super spannend!! Butterfly ook voor jou draaien de duimen nog in ieder geval een heel fijn weekendje! Vlinder welkom! Jeetje ook weer een naar verhaal hopelijk mag je snel weer zwanger zijn.. Hihi ik drink sowieso niet vaak en niet veel.. Dus voor mij is het makkelijk ik ga morgen weer beginnen met ovulatietesten en begonnen met netjes om de dag klussen Ik zal het weekend denk ik niet heel veel kunnen reageren want ben het hele weekend aan het werk..😬 Oja en ik heb een Samsung en ik zie de Smilies ook allemaal
Aha Lianne, jij bent dus het meest vruchtbaar na alcohol genuttigd te hebben?😂 Spannend weer Wensje! Hopelijk deze ronde raak!
Whaha lianne dat klinkt echt heel grappig en ik zie het helemaal voor me Hoe je vriend je Door de stad aan het sjouwen is 😂😂
Heb gelukkig dat probleem niet echt. a al geen vrijmibo (werk voornamelijk alleen) en b drink (bijna) nooit want ik ben altijd de bob. ML heeft nog geen rijbewijs.
Dames, naast het woord 'broekloeren' kunnen we ook 'tussen de benen loeren' invoeren Niets in de broek te vinden dus toch even gekeken terwijl er een kleine boodschap op het toilet gedaan werd. Druppelde afscheiding met een beetje roze (geen helderrood) bloed. Twee drupjes, meer was het niet.. Daarna heel minimaal lichtroze met afvegen. Trage start hoor..
Jemig Butterfly, het blijft maar spannund. Wat heb jij trouwens een zelfbeheersing wat testen betreft...
Ja, dat is een gevoel. Wil pas testen als ik echt over tijd ben en er geen spoortje bloed te bekennen is.
ik heb 2 dagen voor de positieve test vorige week nog laveloos op een festival gestaan.. Ontzettend staan kotsen halverwege omdat de wijn niet smaakte Toen wist ik genoeg... Ergens wel een beetje een schuldgevoel, maar ach.. We gaan er maar van uit dat we nog geen bloedband hebben..
@butterfly: spaannnend, en idd wat een zelfbeheersing wb testen! Pfff...hoop dat het een ontspannen weekendje wordt! Ik drink sowieso al vrijwel niet, dus dat is voor mij geen probleem... Ik ben overigens wel bevrucht met kater-zaad @iedereen: jullie zijn TE gezellig, ik kom helemaal niet aan mijn werk toe, wordt telkens afgeleid