Dames, mobiel online dus wederom een korte reactie. Allereerst een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, een aantal in het bijzonder. Hier nog steeds geen helder rood bloed te bekennen, zelfs al 24 uur niet meer ook maar iets dat er op lijkt.. Wat ik je afvraag, kan innestelingsbloed precies komen op het moment dat je menstruatie zou moeten komen? Ik dacht namelijk dat het altijd voor NOD was?
Het kan rond nod, ik ken iemand die dat had en het resultaat is vorige week geboren schijnt dat er een range van een week is ofzo waarin tr kan voorkomen.. Hopelijk heeft er iemand goed nieuws dit weekend! @wensje, ook een knuf voor jou. Ik kan ook van die jaloerse buien hebben. Echt stom je hebt er niks aan! @mamayo, herkenbaar.. Het is niet eerlijk. Sun succes vandaag!! We denken aan je en vanavond mag je lekker hier schelden Logan, inderdaad stom en eerlijk!! Mijn menstruatie slaat nergens op.. Vannacht letterlijk 1 drupje bruin. Nou ja wel lekker met sporten zo
♡Zwanger♡ 2014 uit! (na een miskraam) Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In Oktober > ButterflyNova - 3 oktober - overtijd! > Gerindarupsje1 - 7 oktober > Hommel82 - 14 oktober > Liana84 - 18 oktober > Wensje88 - 23 oktober > Mandy3 - 28 oktober NOD In November > LianneE - 1 november > Logan - 2 november > Cosy - 4 november NOD Onbekend > Bakegirl > Anne020 > Turkssnoepje > Mamayo (> Marjo38 - 24 september - overtijd) ♡ ZWANGER ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? > Linky - 5 juni 2015 - ♂♀? > Babylove 85 - datum - ♂♀? AFSPRAKEN > XmoonlightX - echo - 8 oktober > Daantjuh85 - echo - 20 oktober > Linky - intake verloskundige - 24 oktober > Linky - echo - 28 oktober > Mandy3 - 13 november > Mamayo - gynaecoloog (controle na curettage) - 17 november > Logan - gynaecoloog - begin december Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden
Ah, geen leuke berichten hier! Lieve Logan, wat ontzettend kl*te dat je weer een ronde verder bent Ik had ook hele goede hoop voor je. Ik gun het je zo, bah! Dikke knuffel! Butterfly, blijft bij jou dus nog even spannend! Hopen dat het dubbeltje de goede kant op valt! Sun, heel veel sterkte vandaag. Lijkt me heel moeilijk! Wensje en Mamayo, ik herken jullie gevoelens ook heel erg. Ik probeer het als ik dat voel het maar toe te laten in plaats van het weg te drukken. Hommel, spannend zeg. Het nare is dat het inderdaad twee kanten uit kan gaan en je kunt niks anders doen dan afwachten. Ik zit nu ook weer fijn op het wachtbankje, bah. Probeer mezelf deze ronde maar niet gek te gaan maken met wat ik mogelijk allemaal kan voelen wat op een zwangerschap duidt. Juist omdat het niks hoeft te betekenen allemaal. Mandy, hoop dat je een lekkere strandwandeling hebt (gehad)! Hoe gaat het met onze zwangere dames? Knuffel voor jullie allemaal!
Dag meiden, Even een klaagzang van mij na een rotdag... Begon al met mijn temp, die was weeeer gezakt, snap er niks van. Hij is nu weer zoals ie was tijdens mijn periode waarin ik helemaal geen cyclus had. (Hij was iets hoger toen mn cyclus eenmaal wat op gang kwam). Maakt me hopeloos... Weet iemand trouwens hoe je de chart v fertility friend toevoegt, dan kunnen jullie je mening ook eens geven op die rare curve van mij) Toen telefoontje nav een offerte voor onverwacht stucwerk in ons nieuwe huis. Viel duurder uit dan verwacht en nu moeten we op andere dingen bezuinigen..bleehh.. Toen die schoonfamiliedag...schoonmoeder weten te omzeilen, maar twee neven vroegen wel plompverloren waar meerdere mensen bij waren wanneer we ons eens gingen voortplanten...zucht.... En mijn schoonzus negeerde me compleet maar liep wel de hele middag met haar hand op haar zwangere buik rond te paraderen. Ik hoorde haar tegen mn vriend praten over dat t een zoontje werd enzo. Ik in tranen, maar tegen mij zei ze niks. Blijkbaar ben ik veranderd in een gemeen bijtend monster of zo... Eten was ook al beroerd, want t was een buffet 'voor ieders wensen'. Maar ik ben vegetarier (en t is niet dat mijn schoonvader dat niet weet) en ik kon alleen maar brood met kaas eten (en een blaadje sla).:x Mijn vriend was gelukkig wel lief en straks lekker samen ontspannen in bed serietje kijken ofzo. Eigenlijk moet ik nog literatuur lezen voor mijn opleiding, maar ik ga heel rebels een keertje overslaan (voor t eerst in 1,5 jaar, je kunt je voorstellen hoe zielig ik mezelf vandaag vind ) T is stil hier, hoop dat jullie betere dag hebben gehad... Morgen zal ik weer sociaal op jullie reageren, maar ben nu in een sjagge-ego-bui, sorry!!
Ah lieve Sun, wat een tegenslagen zeg! Ik heb niet echt verstand van temperatuurkaartjes, maar gelukkig een aantal anderen wel. Wat naar ook dat die schoonfamiliedag zo is gelopen. Lekker handig opmerking van die neven ook! Je schoonzus weet denk ik niet zo goed hoe ze moet reageren. Maar dan nog vind ik het heel raar dat ze niks tegen je gezegd heeft. Iets zeggen is nog altijd beter dan stilzwijgen. Maar zo denkt blijkbaar niet iedereen. Fijn dat je vriend zo lief is! Dat kun je ook echt wel gebruiken. Ik hoop dat je verder een rustig avondje hebt!
Lieve sun, Hele hele dikke knuffel! Balen van de tegenvallende offerte. Begrijp helemaal hoe dat is.. Wij kregen na onze verbouwing nog een verrekening van de offerte. Als t nu on 100 gaat, oké.. Maar ging om 3000😭 Allereerst wat vervelend de situatie rond je familie. Lijkt alsof ze totaal geen rekening met je houden Scheld hier maar lekker raak, hier kun je je ei kwijt en wij luisteren met liefde naar je! En je temp, ben benieuwd.. Snap dat dat je depri maakt. Bij FF --> more, share email/shart And data, create/preview home page. Daar staat een link en via die link kunnen wij jouw kaartje zien. Geniet lekker een avondje samen met je vriend! Morgen weer een dag, en dan ga je er weer voor ❤️
Zo ladies hèhè werkdag er weer op, morgen nog een dagje tot 15u en dan 1 dag vrij joepieeeeee Sun, klinkt echt als een rotdag snap dat je je dan echt even heel ongelukkig voelt hele dikke knuffel! Hopelijk voel je je morgen weer een beetje beter Liana fijn dat het een leuk feestje was! Hier vanmorgen de 1e knipperende smilie op de ovulatietest (voor een keer gekozen voor de dure clearblue wil gewoon even zeker zijn van mijn zaak ) deze is met dubbele hormoonindicator.. Leeg rondje betekend geen kans of lage kans.. Knipperende smilie verhoogde kans en vaste smilie ei binnen 48 uur dus ben heel benieuwd inprincipe vind hij je 4 meest vruchtbare dagen maar dat zou voor mij inhouden (vandaag dag 14) dag 14/15 knipperend 16 vast en binnen 48u men ei terwijl ik vanuit ging dat men ei op dag 20 was.. Dus ik ben heel benieuwd (ik lees ook wel mensen die veel meer dagen een knipperende smilie hebben voor ze een vaste hebben ) heel verhaal haha
Getver sun wat een k.u.t. dag. Tuurlijk hoeft je schoonzus haar blijheid niet te verbergen maar jou negeren is weer heel wat anders! Ach je neefjes weten niet beter joh!! Balen dat je niet meer kon eten , wordt je vaak nog meer sjaggie van!! Lekker naar bed en gelukkig snapt vriendlief je helemaal!! Knuf!
Oeh Wensje, spannund!! Ik ga pitten, val om. Ben sinds een paar dagen ook nog eens verkouden, das al heel lang geleden. Truste meiden!
Zoo ik mag de dagopening doen jeeeeej Goedemorgen allemaal! Iedereen lekker geslapen, ik aardig ondanks dat ik op mijn werk was.. Ben nu inmiddels alweer een uur aan de slag..! En weer een knipperende smilie.. Temp wel ontzettenddddd laag 36,14, maar goed 2 uur eerder getempt als normaal en een ander bed (al is men temp hier vaak hoger..) Fijne dag iedereen!
Goedemorgen allemaal! Pfff Sun, had zo gehoopt voor je dat het een beetje mee zou vallen. Wat betreft die neefjes: Ik heb wel eens tegen vrienden die daar ook maar over bezig bleven lekker bot gezegd: " misschien lukt het wel niet he?". Waren ze heel snel stil en ze zijn er nooit meer over begonnen !!!! Het verschil is wel dat wij er toen helemaal nog niet mee bezig waren en jullie natuurlijk wel, dus dat maakt voor jezelf emotioneel wel uit natuurlijk .
Sun, als je bij ff op share klikt kom je op een pagina met meerdere codes. De bbcode plak je in je handtekening of in je bericht. wat klinkt die schoonfamilie gezellig zeg! Jeetje ik zou de hele dag met een rot gevoel gelopen hebben, net als jij. Flauw dat je schoonzus je ook zo negeert. Wensje, dat klinkt als duidelijke taal die testen! Succes met de jacht Zo ik ben vandaag lekker vrij. Heerlijk van mn menstruatie genieten. :x temp is weer gestegen.. snap je toch niks van he
Goedemorgen! Ahh Sun ik snap dat je er goed klaar mee bent! Echt een rotdag. Ik ken je schoonzus niet, maar misschien weet ze niet zo goed of durft ze niet hoe ze jou moet 'benaderen' nu zij wel zwanger is. Dat ontwijken dan nog erger is snapt ze dan blijkbaar niet... En als mensen die opmerking maken, ik zou gewoon zeggen dat het niet zo makkelijk gaat en dat je net een zwangerschap bent verloren. Dan weet iedereen hoe het zit en geloof me die mensen bedenken zich wel 2 keer voordat ze zo'n lompe vraag stellen...
Ah Sun wat rot zeg!! Ze weet zich waarschijnlijk geen raad en negeert je dan maar. Beetje jammer.. dikke knuffel, heb je nog een fijne avond gehad met je vriend? Ik heb gisteren heerlijk in het zonnetje gehockeyed en 's avonds gaan eten met een vriendin. Mijn 'menstruatie' heeft zich overigens beperkt tot 2 dagen heel licht bruinverlies en nu is het weer voorbij. Als dit het is vanaf nu teken ik ervoor maar toch wel een beetje raar (daar ga ik me dan ook weer druk overmaken, zucht ). Fijne dag meiden, ik mag weer aan het werk!
Hey wat grappig dat had ik een paar dagen geleden ook.. afgelopen vrijdag voelde ik me brak.. maar zaterdag al niet meer.. wie weet Hopelijk voel je je al weer wat beter meid! Vreselijk he het wacht bankje Nee, ik denk niet dat het raak is hoor.. het kan natuurlijk nog wel .. maar ik krijg toch echt altijd zere borsten.. dus.. wanneer dat uitblijft.. weet ik genoeg.. (knijpt regelmatig in haar borsten )