Hoi, Ik heb op 10 januari mijn Mirena laten verwijderen. Ging prima, pijnloos en zonder enig bloedverlies. Op 15 januari heb ik heel duidelijk mijn ei gevoeld, gemene, felle steken links onderin mijn buik. Weer een paar dagen later had ik bij het afvegen bruin slijm, maar verder helemaal niets. Ik heb er al een testje tegenaan gegooid, maar die was uiteraard negatief. Mijn vraag: kan je wel een eisprong hebben en vervolgens geen menstruatie, zonder dat je zwanger blijkt te zijn uiteraard? Ik word een beetje gek van mijn eigen lijf Alvast bedankt voor jullie reacties!
Mijn zus is na het verwijderen van het spiraaltje niet ongesteld geworden en direct zwanger geraakt. Dus het zou kunnen
Dank voor je reactie! Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik zwanger ben, dan zou ik inmiddels toch al wel positief getest moeten hebben. Maar ik zou het natuurlijk helemaal niet erg vinden!
Hoi, Hoewel je gevoel het misschien sterk zegt, toch kun je niet zeker weten dat die steken je eisprong zijn geweest.. Het is sowieso niet gangbaar om het te voelen, maar misschien had je dat voorheen wel altijd. Hoe lang heb je de Mirena in gehad? Groetjes Patricia
Ik voelde mijn ei voorheen ook altijd, dus ik ben er wel 90% zeker van dat het mijn eisprong was. Ik heb de Mirena 5 jaar gehad en daarna nog bijna 2 jaar een verse, zeg maar. Maar we wacbten rustig af, nou ja rustig...
Okee, da's best een tijdje. Ik weet in ieder geval dat je na een eisprong altijd moet gaan menstrueren, maar het hoeft niet altijd 14 dagen na de eisprong te zijn. Dat kan langer duren.. De wonderen zijn de wereld overigens nog niet uit
Kan zijn dat je cyclus nog op gang moet komen, weet niet of je gewoon ongesteld was tijdens je spiraal?
Ik had zoals ik gemerkt heb 22januari mijn ei en 29januari met afvegen een klein beetje bloed voelde me toen ook echt niet lekker.heb ook al een test gedaan is ook negatief.heb al meer als een week gevoel of ik ongesteld moet worden maar niet te zien normaal als ik dat voel ben i k de volgende dag ongesteld.hoop dat we snel duidelijkheid hebben
Nee, dat niet en wat was dat heerlijk zeg! Al hoop ik dat het nu wel snel doorzet, dan kunnen we verder!
Ja heerlijk he! Ik heb de spiraal zelf net geen 4 jaar gehad en heb bij het zette gebloed en 2 maanden erna, daarna nooit meer tot 11jan en 13 jan ging de spiraal eruit dus ben benieuwd na mijn cyclus, volgens mijn 28dagen cyclus die ik voor de spiraal had is morgen mn nod dag, dus morgenvroeg gaan wij hier testen. Ik denk wel dat het zou kunnen dat je zwanger bent, zonder menstruatie. Wanneer ga je weer testen?
Ik denk dat ik pas eind van deze maand weer ga testen (als ik dat volhoud natuurlijk ). Het is lastig, want ik heb wel kwaaltjes die bij een zwangerschap zouden passen, maar voor hetzelfde geld hoort dit bij het ontspiralen (als dat een woord is ). Erg moe, zware borsten, opgezette buik en bij vlagen misselijk. Ik heb vorige week zaterdag voor het laatst getest en die test was negatief. Heb nu ook geen testen meer in huis, voor mijn eigen gemoedsrust, anders zou ik waarschijnlijk veel eerder gaan testen...
Ja te vroeg testen heeft toch geen zin he, Ik denk ook dat ik allemaal klachten heb, rugpijn, gisteren opeens gespannen borsten maar ging ook weer weg, met vlage misselijk, krampjes, darmen die niet willen, moeeeee en veel plassen. Maar ben bang dat ik mezelf voor de gek hou. Ik heb namelijk 4 jaar geleden een miskraam gehad en toen had ik geen test nodig om me te vertellen dat ik zwanger was, mja toen was ik er niet mee bezig dus geduldig tot morgenvroeg afwachten! Het zou trouwens wel super zijn want de vorige keer ben ik ook op de 8ste zwanger geworden, de verjaardag van mn paps daarom herinner ik het me zo goed haha!