zwanger worden na nuvaring

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door minnie1979, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

    minnie1979 Fanatiek lid

    20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ben nu ongeveer 3 weken gestopt met de nuvaring.
    Mijn laatste ongesteldheid is nu 2 weken geleden.
    Nu heb ik sinds 2 dagen last van krampen in mn onderbuik, net of je ongesteld moet worden maar dan net iets andere pijn.
    Ook had ik last van ietswat bruine afscheiding.
    Verder last van veel dorst en een ruwe keel.

    Zijn dit symptomen van een zwangerschap of omdat ik gestopt ben met de ring?

    Het lijkt me zo vroeg om nu al zwanger te zijn! ( ik hoop het wel ).

    Hoop dat iemand hier ook ervaring mee heeft.
     
  2. vita

    vita Bekend lid

    18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    hoi, ik heb een beetje hetzelfde(zie nuvaring wel of niet zwanger? ), ik weet t dus ook niet. Ik kan je moeilijk antwoord geven,omdat ik zelf rond 9 juni voor t laatst ongesteld ben geweest, en nog altijd is er niets. testen gedaan,maar die zijn dus ook negatief. Ik hoor wel steeds meer klachten over d enuvaring, dus ik zou nog een beetj voorzichtig zijn met hopen, want je leest veel dat je wat langer moet wachten voordat je cyclus op orde is. Maar je kan altijd testen toch? En wie weet, ik duim iniedergeval voor je. groetjes vita
     
  3. Ddp

    Ddp Niet meer actief

    Hai!

    Ik denk dat de kans vrij klein is dat je nu al kunt zeggen of je zwanger bent ja of nee.....2 weken na je laatste menstruatie komt ongeveer je eisprong. Dus als je zwanger bent, ben je het nog maar net. Dan heb je nog niet echt last van symptonen...

    Het kunnen namelijk ook heel goed ontpillings verschijnselen zijn! Daar zou ik eerder aan denken....

    Heb zelf ook de Nuva-ring gehad voordat ik zwanger werd, en mijn cyclus was meteen weer op regel!

    Lastig he dat wachten? :D
     
  4. vita

    vita Bekend lid

    18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    hai, ja zeker lastig dat wachten! word er gek van! maar ja niets aan te doen. Tja ik weet t niet, misschien heb je gelijk, en dat ia dan prima, maar ik wil graag duidelijkheid, en dat heb ik nu niet en daar word ik inderdaad gek van. Maar ik ga er ook van uit dat ik niet zwanger ben, maar ook dat ik niet obgesteld word, en dat voelt ook raar. Volgens de dokter moet ik woensdag nog een test doen, en als dienegatief is meteen weer beginnen met de ring. Ik zie t wel. dank je wel, jij gefeliciteerd met je zwangerschap, en succes nog. groetjes
     
  5. Ddp

    Ddp Niet meer actief

    Tja, dr zit helaas niets anders op dan afwachten....meer kun je niet doen!
     
  6. minnie1979

    minnie1979 Fanatiek lid

    20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Sinds vandaag is mijn buikpijn verdwenen.
    Heb dus ook van de week mijn huisarts gebeld want was wel n beetje ongerust.
    Hij zei dat het bijna niet kon dat ik nu al zwanger zou zijn maar dat het vast n eisprong was.
    Dat zou dus betekenen dat mijn cyclus al op gang is gekomen gelijk na het stoppen met de nuvaring.
    Ben benieuwd waneer ik ongesteld wordt!

    En Vita weet jij al iets meer?

    Groetjes allemaal.
     
  7. Elsendem

    Elsendem Lid

    30 jun 2007
    48
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben vorige maand gestopt met de nuvaring.
    Ik voelde me ook zo raar.. rare buikpijn, zere borsten en moe.
    Ik twijfelde ook zo.. ben ik nou zwanger of niet.. ik werd ook pas een weer later dan normaal weer ongesteld.
    Helaas was het voor mij dus puur "ont-ringen".
    Ik ben bang dat het echt een beetje hoort bij het stoppen met de nuvaring. Je lichaam is natuurlijk even onwennig.
    Al hoop ik voor jullie dat het wel komt van een zwangerschap!
    Suc6 meiden!
     
  8. vita

    vita Bekend lid

    18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    hai nee ik weet nog steeds niets. Ik blijf de zelfde symtomen hebben, maar ga er van uit dat ik ongesteld ga worden, maar ja wanneer...... Want eind mei ben ik voor t laats "echt"ongesteld geweest, vervolgens rond 10 juni een doorbrbloeding, en de arts is vanaf toen gaan rekenen, maar ook dan zit ik nu op 43 dagen. Maar ja, ook dat kan... dus woensdag weer een test en dan zie ik t wel, maar ik begin pas weer met de ring als ik echt ongi ben geworden, ik ga t niet alweer gebruiken, terwijl er nog niets is,dat voelt niet goed. Jammer voor jou joh, maar inderdaad positieve kant is, dat t snel op gang komt! Succes ermee! groetjes
     
  9. minnie1979

    minnie1979 Fanatiek lid

    20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    We zullen zien of mijn cyclus goed op gang is gekomen, moet normaal gesproken 7 augustus ongi worden maar of dat gaat gebeuren....
     
  10. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik haalde middenin een cyclus de ring eruit, dit was rond 21 augustus 2006. 26 augustus werd ik ongesteld.
    Daarna werd ik keurig op 28 september ongesteld. Had die maand rond de vruchtbare dagen ook geen sex gehad dus zwanger zijn zat er bij mij niet in.
    En de maand daarna... werd ik niet ongesteld. Ik was gewoon hartstikke zwanger. En daar is 2 weken geleden een vreselijk mooi meisje door geboren.

    Ik ken juist heel veel positieve verhalen over de nuvaring. Mensen die heel snel hun cyclus terug hadden en heel snel zwanger raakten. Het heeft juist minder lang nodig om uit je lichaam te gaan dan de hormonen van de pil.
     
  11. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik was ook gelijk zwanger had ook gelijk mijn cyclus terug.
     
  12. nessie79

    nessie79 Lid

    2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Hallo allemaal,

    Ook ik ben net gestopt met de nuvaring. Laatste menstruatie was op 6 augustus.
    Nu heb ik vanaf de tweede week ontzettende pijnlijke tepels. Dat is wel een beetje weg getrokken maar nu lijkt het net alsof ik "blauwe, beurse" borsten heb, voel het vooral met traplopen ed ook zitten er witte puntje op m'n tepel. Ook al lang last van buikpijn net alsof je ongesteld moet worden. Erg moe allemaal kan hele dagen slapen als ik zou willen. En heel veel dromen die ik me als ik wakker wordt zo kan navertellen. Dit heb ik anders nooit........
    Gisteren had ik ook ineens diaree.
    Ik heb nu 1,5 jaar de nuvaring gebruikt en daarvoor vanaf m'n 16e de pil.
    Eigenlijk had ik dus begin deze week ongesteld moeten worden.......
    Ik denk dat ik als ik donderdag nog niet ongesteld ben maar een testje ga doen. Wie weet......maar ik reken eigenlijk nergens op. Waarschijnlijk is het dus het ontringen :( . Hoop iig niet dat dat elke maand zo blijft.
    Ik weet nog dat ik voor m'n pil gebruik heel erg regelmatig was.
    Eigenlijk hoop ik dat als de test negatief is ik maar zosnel mogelijk ongi ga worden dan weet ik tenminste dat m'n cyclus weer op gang is!

    Groetjes Vanessa
     
  13. nessie79

    nessie79 Lid

    2 sep 2007
    97
    0
    0
    Heusden
    Heb vanorgen een test gedaan en we zijn zwanger! :D
    Kan het nog steeds niet helemaal bevatten.....
    We hebben gewoon heel erg geluk gehad dat het de eerste ronde meteen raak was.

    Liefs
     
  14. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    WOW gefeliciteerd wat fijn! en ook zo snel al!
    Ik wens je een fijne en voorspoedige zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina