Zwanger worden na onbehandelde chlamiydia infectie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaenMini, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb even een hart onder de riem nodig, ik kan het met niemand bespreken wegens schaamte.

    Ik ben bij de huisarts geweest omdat ik bang was voor chlamydia uit een oude relatie. Het begon opeens te dagen en de symptomen kwamen angstaanjagend overeen. Dus ik werd gisteren opgebeld dat ik dus idd chlamydia had en dus nu een antibiotica kuur moet gebruiken van eenmalig 2 pillen en m'n man dus ook. En na 2 weken weer eens testen of het weg is.

    De huisarts maakte zich geen zorgen over verklevingen omdat ik een dochter heb gekregen in die periode en zwanger ben geweest 5 maanden geleden. Maar goed ik voel me nu zwaar ziek door die pillen en baal ervan dat ik dus een oude infectie heb van 5/6 jaar geleden en tot tegenstelling van de dokter ben ik dus wel bang!

    Dus ik zoek eigenlijk ervarings verhalen, want kan alleen maar doemdenken. 😞
     
  2. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik er ook achter gekomen chlamydia te hebben.
    Nooit klachten van gehad, dus geen idee hoe lang ik het al had.
    Ik verloor tijdens de zs steeds bloed, pas met 30 weken zijn ze erachter gekomen.
    Dl heeft er geen schade van opgelopen gelukkig.

    Heb wel een onregelmatige cyclus wat zwanger worden lastig maakte. Geen idee of het een gevolg van de soa geweest is.
    Ben na een half jaar proberen nu bijna uitgerekend van ons tweede kindje
     
  3. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.647
    75
    48
    Vrouw
    Utrecht