Iemand ervaring met de ovulatietest van de action? Ik ben 22 februari ongi geworden en meestal 26 dagen cyclus wanneer zou ik dan moeten beginnen met testen? Alvast bedankt
Ik heb ze ook wel is gebruikt. Ik gebruikte ze vanaf dag 9 van me cyclus zodat ik zeker weet dat ik het niet mis loop. Ze zijn toch erg goedkoop. Bij mij zag je het altijd oplopen.. en anders het streepje dan even donker was of donkerder gingen we vrijen met elkaar.
De action zwangerschapstesten werken bij mij prima. De ovulatie niet getest.. maar toen ik zwanger was van mn eerste en de maanden testen voor haar deden ze het goed.. voor ons brusje nog niet kunnen testen dus weet niet hoe ze nu zijn.. Ze zijn in ieder geval leuker voor mn portomenee dan clearblue
Edit op de vraag wanneer testen: ik zou nu beginnen.. volgens een app die ik heb gedownload is mijn eisprong woensdag.. (bij gemiddelde cyclus van 28dagen) en ik was 18 febr begonnen met ongesteldheid
Hier zeer goede ervaringen. Wordt duidelijk positief, met een mooie oploop. Ik heb hiervoor ovulatietesten vd kruidvat gebruikt en daarbij had ik nooit een positieve test in handen
Ik heb deze ronde ook de action ovu testen gebruikt. Ik heb wel een piek kunnen vinden (heb ook een regelmatige cyclus) maar de test streep werd niet donkerder dan de controle streep. Ik vond Ze wel duidelijk genoeg om ze positief te beschouwen. Dus naar mijn mening goeie testen.
Prima ervaring met action ovulatie testen behalve mijn LF die tussen 12 a 18 dagen had geduurd (1ste maand was anderhalfjaar geleden getest was mijn LF 12 dagen en andere maand was 17 a 18 dagen).
Hoi Ladies, Ik ben pas 2 maanden bezig en heb die testen in januari gebruikt en in februari, en ze werken super goed ! De dagen rond de eisprong zie je de strepen oplopen en als ze even donker zijn dan weet je dat je heel vruchtbaar bent Ik zal zeggen begin na je menstruatie met die testen om te leren aflezen xx succes
Bij mij werkten ze heel goed. Ik had zelfs nooit een licht streepje, enkel een dag voor mijn eisprong een heel donker streepje en dag van de eisprong zelf 2 donkere streepjes. Na 15 maanden ben ik met behulp van deze testen zwanger geworden succes