Wow das echt snel. Ik was in februari gestopt en pas in november weer ongesteld. Laatste ronde was 28 dagen dus niks te klagen. Nu nog zwanger raken he haha
Hoi, ik ben ongeveer 8 jaar aan de prikpil geweest, ,mijn arts had mij er nadrukkelijk voor gewaarschuwd er ongeveer 2 jaar voor uit te trekken voordat ik weer vruchtbaar zou zijn. zo is het ook gegaan ik ben op 8 dec 2010 gestopt (geen nieuwe gehaald) een jaar later op 3 dec 2012 ben ik voor het eerst ongesteld geworden en op 10-01-2013 ben ik zwanger geraakt. Nu ben ik wel nog tussendoor naar een gynaecoloog geweest om mijn waardes te bepalen om te kijken hoe lang het ongeveer zou duren. dit gaf mij veel rust omdat je ergens naar uit kan kijken ook al duurt wachten lang. 1 ding wel ik ga NOOIT meer terug aan de pil, welke dan ook!!
@ Laurazoey...ik weet niet of je het berichtje naar bedoelde? maar ik heb 1 jaar lang gesukkeld met mijn menstruatie maar nadat ik de 2 jaar grens voorbij was was het in de eerste ronde dat we het echt gingen proberen raak! haha ik zag mijn fout in het eerdere verhaal had 2011 staan ipv 2010
hoi Laurazoey, ik was gisteren blijkbaar te enthousiast met schrijven dat ik een woord vergat te tikken, het had moeten zijn: naar mij bedoeld (sorry als ik je een rot gevoel heb gegeven) maar wat ik je aanraad is ga naar de dokter om een verwijzing naar de gynaecoloog, die kan door bloed af te nemen naar jou waarden bekijken en zo zien hoe lang het nog ongeveer zal duren. als je al ongesteld bent dan moet je jezelf nog wel even een paar maanden gunnen om eerst een normaal cyclus te krijgen en regelmatig. veel succes en hoop voor je dat het niet zo lang zal duren. groetjes
Ahh hahaha ja was aan jou bedoeld Nee hoor ik ben niet snel gekwetst want via schrijven kan het altijd anders overkomen dan bedoeld was Ja ik ben in november ongesteld geworden voor het eerst weer. We zijn er net 3 rondes mee bezig en gaan deze keer pre seed gebruiken omdat ik sinds de prikpil weinig vocht heb dus dan is het doms pijnlijk. Kijken of dat zorgt voor een positieve test en anders gaan we gewoon advies inwinnen om te weten hoe het er bij ons voor dtaat. Puur om erachter te komen of alles werkt