Goedenavond dames Het is inmiddels een jaar geleden dat ik hier geweest ben. Ik ben gestopt met de pil en had afgelopen 29.04 laatste pil bloeding. Dus we gaan er weer voor. Alleen dankzij vorige bevalling, spoed kz zot erg in tweestrijd, ik wil zo graag maar toch bang dat deze zwangerschap weer een hel zal worden en de bevalling. Ook doet sex erg veel pijn waardoor ik bij een sexuoloog loop. Hoe dan ook wil ik dat deze zwangerschap op de natuurlijk manier ontstaat. Dusja pijn dan maar :/ dus ben benieuwd wat deze maand mij te wachten staat. Xxx jeszjuh
Welkom terug en heel veel succes! Wel naar van die pijn tijdens de seks... ik hoop dat de pijn uiteindelijk zal verminderen!
Heb je je wel is laten onderzoeken door een bekkenbodem therapeut? En dan bedoel ik geen fysio.. Zij kunnen de spierspanning van je bekkenbodem meten met een of ander ding wat ze inbrengen. Ik herken n helse bevalling. Sindsdien ook bekkenbodem problemen. Zkh wist t niet meer..en sinds ik bij n manueel therapeut ben is me veel duidelijk. Deze stuurde me tevens door naar zijn collega..de behandeling is even wennen geweest..beetje intiem..maar die therapeut is een vrouw dus dan is t minder genant hihi
Klopt dat zei mn sexuoloog ook. Maar dat vind ik zo ja niet met liefde gemaakt zeg maar. Dus deze ronde eerst kijken wat er gebeurd. En als t echt niet wil ja dan zullen we wel moeten denk ik.