Hallo iedereen Na de geboorte van mijn dochter heb ik een mirena spiraal laten steken (op aanraden van gynae mirena en geen koper) Ik heb hier de laatste tijd denk ik last van, vaak hoofdpijn, moe en buikpijn. Bloedverlies had ik eigenlijk om de zoveel tijd een dag maar dat heb ik plots niet meer. Nu willen wij heel graag voor een tweede gaan, dus laat ik dinsdag mijn spiraal verwijderen in de hoop dat de lastige bijwerkingen ook ophouden. (om dan naar de volgende kwaaltjes te gaan als ik zwanger ben haha) Ik ben twee weken geleden gestopt met borstvoeding en heb geen idee of mijn cyclus tijdens de mirena ook weer opgang is gekomen aangezien ik nooit een echte menstruatie heb gehad. Nu vroeg ik mezelf af of ik na het verwijderen van de spiraal mijn cyclus meteen weer op gang komt, of het nog van mijn lichaam zal afhangen. Ik ga dit uiteraard ook aan de huisarts vragen als ze die gaat verwijderen maar wou het ook al eens op het forum gooien Groetjes Tine ____________
Hallo TineBx, Leuk dat je voor een 2e wil gaan! Ik had begrepen dat je cyclus door gaat tijdens je mirena. De mijne is 7 augustus verwijderd en 9 augustus werd ik denk ik ongesteld, het kan ook nog spotting zijn. Ik ben ook erg benieuwd naar andere verhalen.
Ja dat hoorde ik ook, maar ik gaf heel de tijd borstvoeding, dus ik weet niet of ik mijn cyclus al wel terug heb .....
Spannend! Hier is de mirena 6 aug. Verwijderd maar tot op heden geen enkel idee hoe het met mijn cyclus zit... De eerste week wel een paar x bloed verlies gehad maar in mijn ogen niet genoeg om het een ongesteldheid te noemen. Vanaf vorige week begonnen met ovu testen maar daar is helaas niks op te zien Dus ik heb mijn ei misschien al gemist of hij moet nog komen. Voor zover ik weet schijnt je cyclus vrijwel direct op gang te komen. Van mijn 3de was ik in ronde 3 na verwijderen zwanger. Maar toen was ik wel meteen een volle week ongi na het verwijderen. Heel veel succes! En het verwijderen stelt niet veel voor
Ik heb 6 aug mijn mirena laten verwijderen! 9aug ongi geworden en nu nog niks😓 Had twee weken terug ongi moeten worden maja😓 ff afwachten! Zwangerschapstesten zijn negatief dus hoop erop dat ik nu snel ongi ga worden!! Jullie veel succes!
Ik werd twee dagen na verwijderen ongesteld. En toen was mijn cyclus gelijk 28 dagen. Dat was vorige maand. Nu zijn we bezig voor een tweede. Heb net m'n eisprong gehad. Dus ben benieuwd. Liefs
Ja zo kan het ook tigermom! Haha ideaal lijkt me dat! Hier nog altijd geen duidelijkheid na 11 dagen. Geen ongi en geen eisprong... We wachten het maar af. Ik heb altijd een strakke cyclus gehad dus hoop wel dat deze gewoon weer terug komt
Zal denk ik komen doordat je zo lang borstvoeding hebt gegeven. Dan moet je cyclus weer even op gang komen, want de mirena zou je cyclus niet in de war moeten brengen volgens mij.
Oke, klinkt allemaal wel veelbeloven. Ik had ook altijd een normale goeie cyclus en twee keer snel zwanger geraakt. geen keer is dezelfde maarja .... ben benieuwd na morgen !!!!