Veel witte afscheideing een teken van zwangerschap ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kleinebaas, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinebaas

25 jul 2012
    7
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit nu al 2 weken in spanning (zoals vele hier ) of dat ik nu wel of niet zwanger ben. Inmiddels ben ik ruim een week over tijd terwijl mijn menstruatie normaal stipt op tijd is. ik heb last lichte zwangerschaps kwaaltjes zoals pijnlijke borsten bij het trap lopen en ben soms wat moe en ik heb last veel puistjes, misselijk ben ik af en toe maar niet erg. Wat mij ook opviel is dat ik de laatste 2 dagen in eens ook veel witte afscheiden heb.

Nu lees ik verschillende fora dat veel witte afscheiding een teken kan zijn van een zwangerschap.

Kan iemand mij vertellen uit eigen ervaring of dat dit waar is ?:(

ik heb al verschillende testen gedaan van vroege test tot normale test maar die waren allemaal negatief :(:(:( Dus ik overweeg om bij 1,5 week overtijd de huisarts te bellen voor een afspraak.

Ik hoop snel van jullie te horen.

Groetjes Kleinebaas

2. Kensho

Kensho Niet meer actief

Zoals vele kwaaltjes kan het een teken zijn van een zwangerschap, maar ook van een aankomende menstruatie... ;)

Maar heel veel witte afscheiding (creamy) komt wel veel voor bij zwangeren. Ik had het tijdens mijn zwangerschappen ook, maar heb het ook voor mijn NOD als ik niet zwanger ben. Bij mij werd de afscheiding pas na NOD steeds meer, voor NOD ook wel, maar niet heel opvallend dus.

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik had bij beide zwangerschappen inderdaad ook erg veel last van witte afscheiding :)

duim voor je!

4. Kleinebaas

25 jul 2012
    7
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties het blijft nog steeds spannend tot dat ik weer ongi wordt of eindelijk een positive test hebt.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmm ja het is ook als je ongi wordt dat je meer afscheiding kan hebben dus wat dat betreft kan het alle kanten op.

Maar hoelang ben je nu bezig om zwanger te worden?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben je al lang gestopt met de pil/anticonceptie?

7. Kleinebaas

25 jul 2012
    7
    0
    0
    Ja al bijna 3 jaar en normaalgesproken altijd keurig optijd ongesteld.

Deel Deze Pagina