Kan ik heel goed geloven! Sowieso word je vast goed opgevolgd, dus meer dan alles nemen zoals het komt, kan je niet doen! Ik duim voor een tussenvlies, dat is toch weer een iets 'veiligere' situatie dan zonder!
•••• NOD •••• SD90 - +- 20 mei - 3e kindje KellD - +/- 30 Mei - 3e kindje Loveischocola - 4 juni- 2e kindje Mamasinds2006 +/- 16 mei -6de kindje Lindavvv - +/- 7 juni - 3e kindje •••• Uitgerekende datum •••• Inu - 25/12 - tweeling •••• Afspraken •••• Loveischocola 10 juli bloedprikken titterbepaling rode hond Inu - wekelijks echo •••• Vlindertjes •••• Loveischocola - 20/01/2020 R.P ❤️ KellD - L 02/07/17 ❤️ SD90 - 07/10/19 A&R ❤️ Mamasinds2006 25/02/2020 Lindavvv - 23/03/2020 T. ❤️ Inu - 10/12/2018 en 02/05/2019 •••• Regenboogkindjes •••• KellD - Een gezonde zoon J 13/11/18 ❤️
Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik hoop dat het ons allemaal gegund is om een levend en gezond kindje te krijgen.
@Inu allereerst Welkom! En wat hebben jullie al veel mee moeten maken! Wat klink je ontzettend sterk ook. En wat spannend weer een zwangerschap , maar tegelijk ook weer prachtig dat het er twee zijn. Maar ook zal het je misschien niet makkelijk worden , zal ik voor je blijven duimen. En dat deze twee mooie wondertjes bij je mogen blijven. Nogmaals welkom , wat fijn dat je mee komt praten. En hopelijk hou je ons gedurende je zwangerschap op de hoogte.
Oh, wat mooi! Ik heb een halskettingetje laten ontwerpen met wat as van de jongens in, koester ik ook enorm...
Ik heb haar armbandje laten verlengen tot een ketting. En ik heb haar voetafdruk letterlijk over getatoeëerd. Echt precies zoals haar voetafdrukje was. ♥️ P.s ik kom net uit m'n slippers , dus m'n voet ziet er een beetje afgelopen uit.
Na twee goede bloedafnames durf ik inmiddels heel voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben. 2 juni staat de eerste echo gepland, ik ben dan precies 6 weken. Hopelijk zien we dan al een hartje...
•••• NOD •••• KellD - +/- 30 Mei - 3e kindje Loveischocola - 4 juni- 2e kindje Mamasinds2006 +/- 16 mei -6de kindje Lindavvv - +/- 7 juni - 3e kindje •••• Uitgerekende datum •••• Inu - 25/12 - tweeling SD90 - 26/01 •••• Afspraken •••• SD90 - 2 juni - 1e echo Loveischocola 10 juli bloedprikken titterbepaling rode hond Inu - wekelijks echo •••• Vlindertjes •••• Loveischocola - 20/01/2020 R.P ❤️ KellD - L 02/07/17 ❤️ SD90 - 07/10/19 A&R ❤️ Mamasinds2006 25/02/2020 Lindavvv - 23/03/2020 T. ❤️ Inu - 10/12/2018 en 02/05/2019 •••• Regenboogkindjes •••• KellD - Een gezonde zoon J 13/11/18 ❤️
@KellD Ook heel mooi ❤️ @SD90 Gefeliciteerd ❤️ En als er nog geen kloppend hartje is is met dat termijn ook nog niet erg! Maar zou wel fijn zijn! Spannend
Hier is alles sinds de bmr vaccinatie in de war, eerst roze slijmverlies en bruin/rood verlies vandaag helder rood bloedverlies.. normaal zou ik nu ongeveer me eisprong hebben dus geen idee wat het allemaal gaat doen..
Wat vervelend , vooral voor je zelf. Denk dat heel je huishouding even op z'n kop ligt. Wellicht een idee om met ovulatie testen te beginnen?
Vandaag 1 gedaan naah licht streepje haha... na 10 juli gaan we er voor dan is 8 weken na de prik als we dan de uitslag hebben, opzich mag 4 weken erna ook wel maar dan weten we niet hoeverre ik anti stoffen heb opgebouwd dus lastig... en duurt allemaaaaal zoooooo laaaaaaaaang
Vervelend dat je cyclus zo in de war is @Loveischocola. Hopelijk weer helemaal normaal tegen het moment dat je officieel weer 'van start' mag. Maar dat komt vast wel goed! Ik vind het ook enorm spannend... bij de tweeling met 6.1 eerste echo en dan al een kloppend hartje. Maar nummer twee hebben ze pas tijdens de echo daarna gezien, oeps Ben wel wat teleurgesteld dat m'n vriend niet meemag. Echo zelf stelt niet veel voor, maar ben gewoon bang voor slecht nieuws en dat alleen moeten 'incasseren'. Begin vorig jaar een missed abortion gehad waarbij kindje al gestopt was met groeien voor de eerste echo aan 7 weken, en stiekem toch wat bang dat er weer zoiets gaat gebeuren.
Ik vind het al knap van je meid! Je houd het al lang vol. Je doet het goed , en hopelijk is het je snel gegund. Je hebt zoveel liefde in je moederhart om dat te mogen delen! Ik zit zelf nu op het wachtbankje , ik heb tegen mezelf gezegd dat ik Maandag tweede pinksterdag mag testen. Hopelijk hou ik het vol
@SD90 Hier mogen partners wel mee moet je in zhuis? Zou gewoon eventjes bellen en uitleggen dat je fijner vind samen te gaan vanwege je verleden
Nee, in een privépraktijk, maar momenteel mogen de partners nog niet mee. Heb even een mailtje gestuurd hoe de situatie tegen dan zal zijn, en ook gezegd dat ik er wat moeite mee heb. Ik heb echt een heel begripvolle gyn, dus als het enigzins kan, zal hij het vast wel toelaten. @KellD Ik ben zelf een verschrikkelijke vroegtester, ik hou het nooit langer uit dan tot 10dpo dus ik wens je veel succes met wachten, haha. Hopelijk twee mooie streepjes op je test op pinkstermaandag!
@SD90 wat vervelend dat je partner nog niet mee mag. Hopelijk kunnen ze voor bepaalde situaties en mensen uitzonderingen maken! Hahahaha! Erg hè. Ik heb dat dus ook , maar ik heb het gezegd en hopelijk kan ik me er aan houden. Wish me luck en anders zien of lezen jullie het vanzelf.