Ik heb nu nog 4 zwangerschapstesten liggen. Over morgen weer testen 12 DPO en dan 14 DPO nog. Dus dat moet genoeg zijn. ik doe altijd een clearblue week indicator als bevestiging. Geen idee waarom , maar vanaf de eerste zwangerschap gedaan.
Ik heb met de eerste zwangerschap wel gedaan... man wat duurder lang voordat de weken er op stond vreselijk haha.. Vorige met action zwangerschaps testen gedaan, ging ook prima. Ik teste ook altijd nog voordat ik een afspraak maakte bij verloskundige, altijd een week na nod belde ik, en de laatste keer op dag van eerste echo ook een test alsof dat wat uitmaakt haha.... gekken dingen doen we soms
Haha! Zolang het maar vertrouwd voelt toch?! Gelukkig doen we er niemand kwaad mee. Voor mij is die CB test altijd een soort van 'bevestiging" voor me geweest. Ik duim dat we allemaal weer een gezonde zwangerschap mogen krijgen. En als einde van de rit ons gezonde en levende kindje in onze armen mogen hebben. ♥️
Ja, ben ook benieuwd hoe ik op een huilend kindje dan zal reageren. Nu wist ik dat stil zou zijn dus ook helemaal niet bij nagedacht. Ik hoop als ik via natuurlijke weg beval dat het wel soepel gaat en niet onderbewust angst ga hebben van wat als weer stil is enzo.. terwijl de bevalling juist heel goed en snel ging, en volgende keer heb ik een inleid datum dat scheelt miss wel meer?
Zeker! Dat deed mij erg goed om ingeleid te worden! Ik durfde destijds de zwangerschap niet te voldragen en mijn man vond dat ook niks. Ik heb er heel veel aan gehad dat ik ingeleid werd. Totaal 0% spijt gehad van de inleiding. En ja, je hard word eindelijk met het fysieke moeder liefde bevestigd. ♥️
Ik mag me zwangerschap niet eens voldragen. Omdat ze niet weten wat de kans op herhaling is.. vind wel spannend er straks voor gaan.. en wat als miskraam krijg of misgaat maar kans dat goed gaat is groter! En als hun het aandurven dan moet ik het ook aan durven toch haha... pffff
Het gaat goed komen , zorg dat je alles voor je zelf doet waar jij je goed bij voelt. En dat je vooral je rust neemt. Ik weet zeker dat je het kan! En hopelijk krijg je zelf het vertrouwen ook. En nu sta je ook onder extra toezicht , dat geeft ook extra rust.
Denk ook omdat nu moeten wachten zoveel nadenk plus corona haha... waardoor je minder kan en nog meer gaat nadenken hahaha we willen zoooo graag
Hoi dames. Even weggeweest maar wat een positief nieuws hier! @KellD ik zeg alvast gefeliciteerd. Hoop echt dat je maandag een vette roze streep aan ons mag showen. Ikzelf zit nu op 5 dpo. Voel me niet anders dan anders maar heb dat nooit zo bijgehouden. Grappig dat ik er nu achter kom dat ik mijn eisprong dus voel. Naast een zeurderig ovolatiepijn ook echt een soort steek met weeig nagevoel. 2de keer dat ik dit gevoelt heb dus kan haast geen toeval zijn. Nod is 9 juni dus heel spannend. Ik was eigenlijk ook wel benieuwd hoe oud iedereen is. Ikzelf ben 36. Af en toe vraag ik me af of ik niet te oud ben om dit proces nog eens te doorlopen. Misschien omdat ik al vrij jong moeder werd, op mijn 22ste. En ik vond mijn laatste op 35 krijgen eigenlijk wel perfect. Helaas mocht hij dus niet bij ons blijven.
Wat lief! @Mamasinds2006 hopelijk mag deze ronde bij jou ook positief zijn. Ikzelf ben nu 28 en we gaan voor ons 3e.
@Loveischocola ik herken je gevoel wel van dat je kindje ‘moet’ huilen bij de geboorte. Onze dochter is ook stil geboren na een inleiding. Bij onze oudste zoon werd ik ingeleid en werd uiteindelijk een keizersnede. Vooraf vertelden ze gelukkig dat kindjes niet gelijk huilen als ze geboren worden. R. kwam al gillend en plassend de buik uit. Maar F was stil toen hij geboren werd. Het enige wat ik kon schreeuwen door de OK was: hij is dood hè?! Hij leeft niet!!! Terwijl hij wel leefde, maar ik hoorde geen gehuil en zag hem niet bewegen toen ze hem even omhoog hielden. Op het moment dat hij naar de kinderarts werd gebracht zette hij een keel op. En toen kwam bij mij de opluchting. Alle spanning viel van me af... Ik herken je gevoel heel erg, maar wilde je ook even vertellen dat kindjes soms stil zijn als ze net geboren zijn.. ik was achteraf blij dat ik dat wist, maar toch was ik bang.
@mimi1988 Ja, ik weet dat ze ook na de navelstreng kijken als eerste als daar hartslag in te zien is.. . Maar ik hoop echt dat de volgende hele ziekenhuis bij elkaar schreeuwt haha.. Sowieso is dan kijken of het gewoon of keizersnee word.. Waarom werd uiteindelijk een keizersnee en vond je dat niet extra spannend?
Bij zoon 1 bleef de ontsluiting hangen op 8cm en was ik al 3 dagen bezig. Bij zoon 2 begon de bevalling spontaan, maar hij lag over dwars. Draai poging gehad tijdens de weeën, maar hij besloot terug te draaien. Dus toen is ook besloten om een keizersnede te doen. De navelstreng lag ook voor de ‘uitgang’.
12 DPO vandaag , ik denk dat ik er langzaam aan mag in gaan geloven. En natuurlijk is het Zaterdag vandaag. Denk maar niet dat ik ongemerkt kan gaan testen. Mijn man zit nu boven te wachten ( met spanning )
@mimi1988 Van je tweede zoon wist ik het, en andere komt ook natuurlijk bekend voor haha.. @KellD Woow mooie oploop! Wat zei je man?
Mijn man vind het natuurlijk spannend. Maar is heel erg afwachtend. " Eerst zien dan geloven " na een stilgeboorte en een BBZ weten we ook dat het allemaal niet vanzelf sprekend is. Hopelijk als het goed mag gaan, mogen we er vertrouwen in hebben. ♥️
Klopt het is ook niet vanzelf sprekend helaas. Het zou sowieso weer een spannende zwangerschap worden maar we slepen je en elkaar erdoor heen. Je kan en mag altijd hier alles kwijt en ook in prive bericht!