Zwanger worden na still geboren baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loveischocola, 19 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Op tijd aan de bel trekken hé. Slecht slapen en constant nachtmerries kan erg slopend zijn...
    Ik had het ook (vrij extreem zelfs, heb maanden amper geslapen), uiteindelijk met een antidepressivum begonnen dat ook op slaap werkt. Sindsdien is het véél beter, al droom ik wel nog steeds erg levendig.

    Het is niet abnormaal dat je cyclus nu wat langer is, na een bevalling duurt het altijd even eer je lichaam zich herpakt. Mijn eerste menstruatie kwam na 5 weken, en volgens de gyn was dat erg snel. Ik duim dat je lichaam snel weer op z'n plooi is, zo kan je het lichamelijk toch een beetje afsluiten...

    Hier wat raars vandaag... Ik bleef sinds de curettage bruinverlies houden dus had wat schrik dat er nog restweefsel zat. Sinds deze morgen ineens superveel buikpijn en deze middag plots weer veel bloedverlies, echt met stolsels etc erbij. Vind het maar raar, heb dit na de vorige curettages nooit gehad...
     
  2. Mamasinds2006

    Mamasinds2006 Actief lid

    10 jun 2018
    235
    61
    28
    Vrouw
    Hoi dames. Tis weer een poosje geleden maar dacht even weer wat schrijven. Morgen is mijn nod maar net helaas bloed gespot bij het afvegen. Baal der echt ontzettend van omdat ik dit keer toch echt nauwkeurig mijn eisprong bijgehouden heb. Ben ook ontzettend emotioneel en chaggo. Ik had zo gehoopt dat het deze maand raak zou zijn. Maar helaas.
    De dames die een telefonische nacontrole hebben gehad ivm corona, hebben jullie nog contact gezocht met het ziekenhuis? Ik zit dus te denken om me te laten doorverwijzen voor een soort verlate nacontrole. Ik weet ook niet of ze bijv dan mijn eitjes willen nakijken(ik roep maar wat) ik wil gewoon zeker weten dat hierbinnen alles nog goed werkt want begin daar dus soms aan te twijfelen.
    Voel me nu wel lullig naar de dames die al langere periode proberen een eerste kindje te krijgen. Het is ook zeker niet dat ik ondankbaar ben en ben heel blij met mijn gezonde kids. Alleen kan ik die kinderwens momenteel niet loslaten. Ik ben er zo mee bezig dat ik denk dat het daardoor juist misschien niet lukt.
    Hoe dan ook heb een baaldag en kruip maar gauw mijn bed in. Hopelijk morgen een betere dag.
     
  3. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
  4. Mamasinds2006

    Mamasinds2006 Actief lid

    10 jun 2018
    235
    61
    28
    Vrouw
    5de. Ik werd 4 weken na mijn bevalling weer voor het eerst ongesteld.
     
  5. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Heb je ovulatie testen gebruikt? En het kan natuurlijk eventjes duren voor dat je weer zwanger bent dat is ook logisch.. hoeveel maanden proberen jullie het nu actief?
     
  6. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Hier weer een berg ovulatie testjes besteld, zodat ik weer wat inzicht in mijn cyclus ga krijgen. Ik had eerst gezegd dat ik dat niet zou doen, maar ik wil toch iets van een richting hebben zeg maar. Ik ben nog niet ongesteld geworden en heb een hekel aan niet (ongeveer) weten wanneer dat komt.
     
  7. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    @Elletje mooi onderschrift! En snap dat je graag beetje wil weten waar je aan toe bent!

    Hier dag 20 nog geen ei wel veel heel veel slijmverlies tmi maar loopt eruit! Testen gewoon door hij word wel nu weer wat duidelijker
     
    Elletje vindt dit leuk.
  8. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Thnx,

    ugh moet zo naar de tandarts en die hebben nog in het systeem staan dat ik zwanger ben. Niet aan gedacht om die te bellen om het uit het systeem te laten halen. :confused:
     
  9. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Owh bah dat zijn vreselijke confererende dingen dan weer. Sterkte zo voor tandarts en de opmerking die komt. Maar miss als ze geen buik zien dat ze niks zeggen? Of gelijk bij balie eruit laten halen?
     
  10. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Eindelijk dag 21 een positieve ovulatie test.
     
  11. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Poh. Dat duurde even dan.

    Hier net een ovulatietest met een heel licht streepje. Twee weken geleden was hij nog volledig wit. Dus mijn lijf is iig weer iets aan doen. Geen idee of het nu op gaat lopen of dat dit al de afloop is. Komende dagen even in de gaten hebben.
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  12. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    ja en had al laaang slijm verlies.

    Fijn dat weer wat doet nu doortesten dan maar. Deed jij trouwens gisteren mee aan de webinar van Hiske?
     
  13. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Hi meiden!

    Sorry dat ik even "off" was. Net terug van een midweekje weg. Heerlijk naar de Belgische Ardennen geweest , en onze dochter haar 3e verjaardag gevierd! Wij gaan dan altijd naar een kapelletje langs de weg in Duitsland. Prachtig daar! En dan steken we een kaarsje aan voor haar. We hebben genoten!

    Nu weer in het dagelijks regime. Ook lekker! Want de stress naar haar geboorte datum is nu volledig verdwenen. We kunnen er weer een jaar tegen aan , met haar aan onze zeide. ♥️
     
    mimi1988 en Loveischocola vinden dit leuk.
  14. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Zoo ik zit op wachtbankje. Dag 22 was hij nog duidelijker. Sowieso een cyclus van 35 dagen ongeveer dan. Ben benieuwd denk dat nod dan rond de 20ste is. Zou ik dan 6 maanden na R is overleden de 17e of dag dat hij geboren is de 20ste een positieve zwangerschapstest hebben? Ik hoop het ❤️ Zou zo fijn zijn omdat de vrijdag 17 en maandag 20 precies gelijk lopen als jan. En ik ben beetje cijfergek wat dat betreft haha!
     
  15. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Nee, deed ik niet aan mee.

    Hier gisteren ongesteld geworden.
     
  16. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Toevallig ook een halfjaar na geboorte dochter een positieve zwangerschaps test van m'n zoontje. ♥️ Ik ga voor je duimen!
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  17. Mamasinds2006

    Mamasinds2006 Actief lid

    10 jun 2018
    235
    61
    28
    Vrouw
    Hey dames.
    Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en het zh gebeld. Ik heb ivm corona nooit een medische nacontrole gehad dus vroeg of ik mocht komen daarvoor. Ik heb mijn verhaal gedaan en uitgelegd dat ik nu toch wel al zeker 3/4 keer actief aan het proberen ben en 2 keer zeer actief met ovu-testen. Gelukkig reageerden ze heel lief en heb ik volgende week een afspraak staan. Ik vind het heel fijn dat de afspraak rondom mijn eisprong zal zijn dus hopelijk kan ze ook zien hoe mijn eitjes ervoor staan.
    Ik vind het heel spannend en maak me nu eigenlijk al druk om weer naar het zh te gaan. Dit zal de eerste keer zijn na de bevalling. Mijn hart huilt al als ik denk aan hoe ik daar in hemelsnaam naar binnen zal moeten. Gelukkig mag mijn partner mee. Het is iets waar ik doorheen zal moeten en wellicht helpt het ook bij het verwerkingsproces.
     
  18. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113

    Wat goed dat je dat hebt gedaan! Een zeer grote en goede stap in de juiste richting. Kom voor je zelf op! En stel vooral je vragen! Alleen jij kan dat doen, iemand anders kan het niet voor je doen. Wat fijn dat je partner mee mag. Knap van je meid! Wat een fijne toeval dat je precies rond je eisprong zit , vraag gerust om een echo! Zorg krijg je , heb je recht op!
     
  19. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @Inu hoe is het met jou en de kleine wondertjes in je buik? ♥️
     
  20. Inu

    Inu Actief lid

    20 feb 2019
    180
    197
    43
    Vrouw
    Wat spannend @Loveischocola! Ik duim voor je!

    Goed dat je het zkh hebt gebeld @Mamasinds2006. Hopelijk kunnen ze je op weg helpen.

    En @Elletje “gelukkig” ben je weer ongesteld geworden, dan kun je in ieder geval weer kijken hoe je cyclus loopt.

    @KellD wanneer mag je voor de nipt?

    ego: hier gaat het goed. We hebben vandaag gehoord dat we twee meisjes verwachten. Ik vond het heel emotioneel omdat we ook twee meisjes moeten missen. Nu ruim 16 weken en (bijna) op de helft. Wrs word het met 32-33 weken een keizersnede.
     
    Loveischocola vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina