Zwanger worden na still geboren baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loveischocola, 19 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Mits de versie nodig is , en ze willen de bevalling inleiden. Zal de inleiding plaats vinden op precies 37 weken. Anders zal het na die afspraak binnen een week plaats vinden.
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  2. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.400
    113
    Vrouw
    Wel heerlijk idee dat je kleine man bijna in je armen hebt!
     
    KellD vindt dit leuk.
  3. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Kan ook stiekem niet meer wachten. Vooral met het idee ' was hij hier maar alvast , dan wist ik dat het goed gegaan was '. Maar al met al er wel vertrouwen in. En hoop natuurlijk nog altijd op een vaginale bevalling. En hopelijk , heel stiekem. Hopen we binnen 24u weer het ziekenhuis uit te zijn na bevalling. Echter vorige keer na geboorte zoontje een week in het ziekenhuis moeten spenderen i.v.m overloop blaas. Waardoor ik mezelf de eerste 4 maanden heb moeten kateteriseren. En dus niet zelf kon plassen.


    Dit dus wel als puntje doorgegeven voor deze aankomende bevalling. Of ze mij wat vaker willen kateteriseren mits nodig.
     
  4. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    wat gezellig dat er zoveel gekletst wordt!

    als je van de 'alternatieve dingetjus' bent dan kan je even googlen op stuitligging en peppermunt olie. Schijnt dat als je dat rond het hoofdje aanbrengt van de baby, dat ze dat een vervelende sensatie vinden en dan gaan draaien.... Mocht iemand er wat aan hebben ;)

    Hier inmiddels 23 weken! Ik moet zeggen dat ik erg uitkijk naar die 24 weken grens volgende week... gek he.
    Ik moet zeggen dat het op dit moment goed gaat, onze kleine dame is zo bewegelijk!! Voor het eerst ook een zwangerschap met de placenta aan de achterkant en wat een verschil maakt dat zeg! Van amper baby's voelen schoppen tot een voetballertje die meerdere keren per dag van haar laat horen. Echt je kan me niet gelukkiger maken.

    Vandaag start ik wel bij de psycholoog. Hoewel het nu goed gaat lijkt het me goed om een paar keer wat gesprekken te hebben over ons zoontje, de beslissing, de angst die bij deze zwangerschap en bevalling komt ect. Dus ben heel benieuwd naar vanmiddag, ik ken de psychologe dus laat het maar over me heenkomen.

    Nog een gelukkig nieuwjaar meiden!!
     
    KellD en Loveischocola vinden dit leuk.
  5. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.400
    113
    Vrouw
    @KellD Dat snap ik maar al te goed. Kijk ook naar het moment dat kleine H in mijn armen veilig ligt en 100 kusjes mag geven ❤️

    @Lindavvv Wat fijn dat je haar zo goed voelt, heerlijk zijn die bewegingen en bevestiging dan he! Geniet ervan.
    Verstandig dat je gaat praten.. denk na bevalling er ook aan ga geloven. Nu gaat het iedere keer nog wel. Maar 2 jaar geleden in jan teste ik voor eerst positief... en nu 3e zwangerschap waarbij ik hoop met volle armen het ziekenhuis uit te mogen gaan ❤️
     
    Lindavvv en KellD vinden dit leuk.
  6. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Oh meiden. Heb ontzettend last van menstruatie achtige pijnen ... Met vlagen , en last van m'n onderrug en benen. Volgens mij is de kleine man toch echt ingedaald. Ik geloof en dat hoop ik dan ook , met z'n hoofdje naar beneden. Als ik ervan mag uitgaan waar z'n voetjes zitten en waar ik de hik voel van hem. Kan het haast niet anders.

    De afgelopen drie dagen ligt meneer al goed. Echt last van indalingsweeen gehad. Het zal me benieuwen of hij dan toch besluit om dan weer anders te liggen.

    Ik verlies ook telkens wat meer afscheiding? Het zal me niks verbazen als hij toch wat eerder wilt komen. Dat dacht ik m'n hele zwangerschap al. Dus wie weet ...
     
  7. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.400
    113
    Vrouw
    @KellD Spannend, zal wel fijn zijn als hij uit zichzelf zou komen. Hopelijk is hij idd met zijn hoofdje in gedaald.
    Waar voel je nu de hik dan?
     
    KellD vindt dit leuk.
  8. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113

    Links of rechts onderin. Wanneer ik z'n ( denk ik billen ) erboven voel. Dus dan zou ik z'n hik via z'n rug voelen. En dat zou moeten kunnen kloppen. Ben benieuwd. Meneer ligt nog steeds ingedaald.
     
    Loveischocola en Lindavvv vinden dit leuk.
  9. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Vannacht amper geslapen. Hele erge rug / been pijnen gehad. Was me echt aan het verknijpen. Zo danig dat ik ze wel weg moest 'puffen' , wellicht is meneer nog dieper gaan indalen? Hopelijk is dit geen vooruitzicht op rug/been weeën tijdens de bevalling..
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  10. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.400
    113
    Vrouw
    Oewh ik hoop het ook niet voor je dat is echt vreselijk. Ik had bij R in been/rug/buik weeën.
    Ben benieuwd of je eerder gaat bevallen.
    Had je al inleid datum?
     
  11. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    wauw @KellD wat een activiteiten al. Spannend
     
    KellD vindt dit leuk.
  12. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113

    Ik hoop het ook niet.. nee , nog niet. Aankomende Donderdag word alles besproken. Als meneer goed is ingedaald denk ik dat ze me het weekend overhevelen. En dan het de Maandag word voor inleiden. Ben benieuwd, mocht het al niet eerder gebeuren. Of wellicht voelen ze evt verweking van de baarmoedermond al Donderdag ( Dat zal mooi zijn ) want dan kunnen ze me gewoon laten blijven. Mits plek.
     
  13. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.400
    113
    Vrouw
    @KellD Zoo spannend! Ben benieuwd ik hoop voor je dat hij goed ligt, en vast ligt zodat je gewoon mag bevallen zal wel fijn zijn!
     
    KellD vindt dit leuk.
  14. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113

    Dankjewel , ik hoop het ook zo!
     
  15. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
  16. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.400
    113
    Vrouw
    Gisteren in de supermarkt door dommigheid mijn karretje tegen/in buik gehad. Thuis gelijk gebeld met zhuis en mochten langs komen. Toen kwam de paniek bang om weer een kindje te verliezen. Laatste keer dat ik voor een ctg ging was de dag dat R was overleden.
    Eenmaal in het ziekenhuis, kwamen we eerst inkamertje terecht waar we toen het slechte nieuws kregen, gelukkig mochten we na andere kamer toe, die werd snel schoongemaakt voor ons.
    Aan ctg mooie hartslag, echo was ook goed genoeg vruchtwater, intacte placenta. Had wel veel harde buiken maar die werden later ook beter. Bloed geprikt om te kijken of het bloed van H en mij niet gemengd zijn met elkaar die uitslag komt als goed is vandaag. Alvast mijn anti D gehad.
    Al met al 4 uren aan de ctg gelegen. Toen mochten we na huis. Ze zagen hele tijd blije baby op ctg gelukkig.
    Morgen weer gewone controle.
    Afgelopen nacht niet geslapen natuurlijk... pfff alles kwam gister in ziekenhuis weer boven
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  17. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    @Loveischocola he bah meid wat heftig!!
    Wat fijn dat je meteen helemaal onderzocht bent. En dat je gewoon naar een kamer kon zonder negatieve herinneringen.
    Hopelijk vandaag ook nog een hele goede controle en dan lekker even weer je bed in duiken meid.
     
  18. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @Loveischocola dat is even schrikken! En gelukkig is het zorgpersoneel een steunend en meedenkend factor geweest. Want je hebt al wat moeten doorstaan. Dus je gevoel is volledig terecht! Wat ontzettend fijn dat de kleine het zo goed heeft in je buik! Nog steeds heerlijk fijn bij mama! Wat een schrik , hopelijk vind je vandaag je rust!

    Hier nog geen verandering. Alleen in de nachten wanneer ik dus beter mn rust kan vinden , is het juist aan het rommelen. Morgen afspraak staan om 10:45 en hopelijk ligt meneer dan gewoon goed. Dan zullen we wel over het weekend heen getrokken worden. En dan hoop ik toch echt Maandag ingeleid te worden. Aangezien het nu ook psychisch wat zwaarder begint te worden.

    Ik vroeg aan m'n zoontje " En wanneer denk je dat baby broertje komt?! " En hij zegt " Maandag , mama! " Hahaha. Dus wie weet! Zal fijn zijn , want dan zal betekenen dat ik binnen 24 u bevallen mag zijn.
     
  19. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.400
    113
    Vrouw
    @KellD Ja was enorm spannend vandaag gelukkig een goeie controle en doormetingen.

    Hopelijk word je dan idd maandag ingeleid snap het helemaal dat je spannend gaat vinden qua termijn. Anders vragen voor extra controle in weekend aan ctg ofzo?
     
  20. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113

    Ik hoop dat niet nodig te hebben. Tenminste , als ik weet dat meneer goed is ingedaald.. anders zijn we bang dat z'n navelstreng nog alle ruimte heeft om ergens omheen te draaien of te knopen. Als hij nog veel bewegingsruimte heeft. Maar ik heb er vertrouwen in , en hoop toch echt dat dit kindje wel goed ingedaald mag zijn. En als dat zo is zijn we binnen een klein uurtje het WKZ weer uit. En dan hopen we natuurlijk op Maandag. Hij is nog lekker druk en aanwezig en daar haal ik ook het vertrouwen uit. Dus fingers crossed.
     
    Loveischocola vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina