Zwanger worden na still geboren baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loveischocola, 19 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    @KellD We zijn pas tevreden als onze kindjes in onze armen liggen..ik hoop voor je dat hij goed ingedaald is!
     
    Lindavvv en KellD vinden dit leuk.
  2. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Yes! Meneer ligt met z'n hoofdje naar beneden. Helaas niet volledig ingedaald. Maar na aanleiding van de ruimte zal hij zich vast niet meer omdraaien. Ook worden we Maandag ingeleid! Dus we kijken heel erg naar aankomende Maandag uit. Zal m'n zoontje dan toch gelijk hebben? :oops::roflmao:

    Dit weekend belanden we echt een beetje in onze eigen 'bubbel'. En houden we expres afstand van mensen , om toch zo het risico niet te verhogen op evt covid uiteraard. Wel is er een kans dat als hij niet ingedaald is de navelstreng eruit kan komen tijdens het breken van de vliezen. Dan zou het uiteindelijk een spoed keizersnede worden. Maar de gynaecoloog vertelde me ook dat afwachten geen optie meer is voor ons i.v.m onze geschiedenis. En dat we het zelfde gaan doen wat betreft m'n vorige zoontje met inleiden. Die was overigens ook niet volledig ingedaald , maar na het breken van de vliezen wel.
    Spannend.

    Meiden , ik hou jullie op de hoogte! ❤️
     
    Lindavvv en Loveischocola vinden dit leuk.
  3. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    @KellD Owhhh wat onwijs fijn zeg! En wat enorm spannend allemaal. Maar maandag of hoogstens dinsdag is jullie mannetje er gewoon ❤️ En je bent maandag dan 37,4 snap dat ze dan ook niet langer willen wachten, en jullie ook niet. Word toch steeds spannender na de 37 week..
    Lekker bubbelen en groot gelijk voorzichtig zijn. Doen wij nu ook al en straks in February nog strenger.
    Heel veel succes! Ik hoop voor je dat een fijne vlotte bevalling is!
     
    KellD vindt dit leuk.
  4. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
  5. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Oooh meid wat spannend, wat een heerlijk vooruitzicht dat je zo je kindje hebt. Ben benieuwd hoe het gaat en hoop op een spoedige bevalling
     
  6. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    @Lindavvv Hoe gaat het met jou?

    Hier vandaag een jaar geleden dat R overleed in mijn buik :cry:
     
  7. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    och meid @Loveischocola veel sterkte vandaag en de komende dagen.

    @KellD Veel succes vandaag!!!
     
  8. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    @Loveischocola Hier gaat het goed. Begin last te krijgen van mn bekken en als ik hoest last van incontinentie haha. Super kak, maar goed. Moet maar eens gaan onderzoeken wat ik daar aan kan doen.
    Vandaag 25 weken zwanger, ben er stiekem wel een beetje klaar mee. Maar we moeten nog zoveel doen dat het goed is dat het allemaal nog even duurt.
    Kijk wel alsmaar meer uit naar dit kleintje. Dat is wel bijzonder :)
     
  9. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Hoi meiden, ik lees al een aantal weken stiekem mee met jullie. Ik weet niet zo goed of je met mijn termijn wel spreekt van een stilgeboren baby. Ik was tenslotte "maar" 15 weken zwanger toen hij overleed. Maar toch voelt het ook niet alsof het een miskraam is. We vallen overal een beetje buiten met deze termijn.

    Onze zoon is een paar dagen na een goede GUO overleden in mijn buik. De onderzoeken die ze hebben gedaan op de navelstreng hebben geen chromosomale afwijkingen laten zien. Ze vermoeden nu dat hij te weinig doorbloeding/voedingsstoffen via de navelstreng heeft gekregen. Ik heb helaas ervaring met pre-eclampsie/hellp en diverse vaatproblemen die voorkomen in de familie. Dus dan schijn je een hoger risico te hebben op het overlijden van een kindje.
    Bij een eventuele volgende zwangerschap zal ik bloedverdunners krijgen en groeiecho's.

    Ik ben vrijdag voor het eerst na de bevalling ongesteld geworden, best emotioneel. Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven :)
     
  10. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    @bozoe Welkom, natuurlijk mag je meeschrijven. Wat vreselijk na een goeie guo dat jullie zoontje overleden is. Ik zag laatst idd dat je “gelukkig” ongesteld bent geworden hopelijk is nu je baarmoeder helemaal schoon.

    @Lindavvv Loop je al bij een bekkenfysio? Die kan je helpen met urineverlies en bekkenpijn.
    Wat moeten jullie nog allemaal doen?

    @KellD Denk aan jullie vandaag! Succes
     
    KellD en bozoe vinden dit leuk.
  11. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Nog geen info van @KellD ? Ik ben zo benieuwd
     
    KellD vindt dit leuk.
  12. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Tuuurlijk gewoon meekletsen!
    Wat heftig dat je eerst een goede guo hebt gehad en toen je kindje toch verloor. Vreselijk.
    Hoe is het nu met je?
     
  13. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    ik hoop dat ze al heerlijk aan het knuffelen is
     
    KellD en Lindavvv vinden dit leuk.
  14. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Nou zeker

    Had ik vannacht toch gedroomd dat ze een tweeling gekregen heeft!! :roflmao::roflmao:
     
    KellD vindt dit leuk.
  15. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    Wow zou toch wat zijn al die maanden al die echo’s en dan opeens dat er een tweede uitkomt haha
     
    KellD en Lindavvv vinden dit leuk.
  16. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Hi Meiden!


    Even een update vanaf mijn kant. Het zijn drukke kraamdagen, dus had helaas niet de tijd om jullie op de hoogte te brengen.

    Maar in ieder geval is onze zoon gezond en wel te wereld gekomen! Geboren op 19-01-2021 we zijn vol op aan het genieten!

    Een klein schema wat ons te wachten stond in het ziekenhuis.

    15:00 ingeleid , en CTG zag er goed uit.
    Toch nog even een check up hoe meneer in mijn buik zou liggen. STUIT?! Hoe kan dat nou? We zagen helaas onze inleiding aan ons voorbij gaan. Echter was er een buiten versie (draaipoging) besproken. En dit wilde ik graag toch proberen. Ze hebben meneer binnen 2 minuten weten te draaien!
    Ze hebben daarna gelijk de vliezen gebroken, zodat de kans op terug draaien nihil zou zijn.

    Eenmaal aan de weeën opwekkers. Meneer was natuurlijk niet ingedaald , dus moest nog een weg afleggen. De ontsluiting wilde helaas niet snel genoeg vorderen. Dus de weeën opwekkers werden aardig bijgepompt. Ben ook destijds in een waarlijke weeën storm beland.

    Even een check up hoe meneer nu ligt. Meneer was gaan draaien in een sterrenkijker ligging. En lag 180 graden om z'n as. Dus helaas geen fijne positie om een bevalling in te gaan. Maar uiteindelijk moest meneer er toch echt uit! Wel om een ruggenprik gevraagd. Wat helaas eerst 3 keer geprikt moest worden.

    Eenmaal rust van de ruggenprik ben ik wat gaan slapen. Ontsluiting vorderen alsnog niks. Moest op m'n linkerzij gaan draaien om hem als sterrenkijker te kantelen. En toen ging het snel. Eenmaal op m'n linkerzij kreeg ik gelijk last van persdrang. Helaas niet gelijk mee mogen persen. Toch uiteindelijk na 30 min mocht ik lichtelijk mee persen. Uiteindelijk moest meneer natuurlijk dus nog door het geboortekanaal heen. Maar de persweeën waren zo intens! Dat meneer aardig snel door het geboortekanaal heen kwam , en plotseling 180 graden gedraaid was in het geboortekanaal. En dat meneer dus letterlijk als sterrenkijker naar een normale ligging is gaan draaien. Eenmaal bezig ging het snel , en mochten we dan uiteindelijk onze prachtige zoon bewonderen. Vast houden , knuffelen en koesteren.

    Wel behoorlijk wat hechtingen. Maar dat was niet te voorkomen.

    Onze zoon doet het erg goed. En is een erg tevreden baby. Borstvoeding gaat wat dat betreft ook goed. Wel koorts gekregen van de stuwingen. Dus beetje bij beetje probeert hij het weg te drinken. En last van extreme vocht benen en ontstoken spataders. Dit is wel een puntje waar we op moeten letten , dus hopelijk neemt dat ook af de komende paar dagen.

    Heerlijk genieten zo , de kraamweek verloopt druk maar ook erg ontspannend. Vind het wel gek om in deze epidemie een kraamweek te hebben. Dat raambezoek vind ik maar niks.

    En onze andere zoon is maar wat trots op z'n broertje! Knuffelen , kusjes , aaien. Alles komt aan te pas. Heerlijk!

    Sorry voor de lap tekst. Maar wilde jullie toch op de hoogte brengen. En er niet met een simpel bericht vanaf te komen. :roflmao:
     
    tulp123, mimi1988, Lindavvv en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    @KellD Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ❤️ Wat een boefje is het geweest tijdens de intense bevalling gelukkig is alles goed gegaan. Nu lekker genieten samen
     
    KellD vindt dit leuk.
  18. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    @KellD gefeliciteerd met jullie heerlijke mannetje :D klink best als een pittige bevalling, hopelijk kan je er goed op terug kijken. Fijn dat je nu gewoon lekker van je gezin kan genieten.
     
    KellD vindt dit leuk.
  19. Joycebjorn

    Joycebjorn Actief lid

    9 dec 2020
    143
    108
    43
    Vrouw
    Ik zal mij hier even voorstellen. Ik ben Joyce en bevallen afgelopen 23 december van een prachtig meisje Loïs met 22 weken. Helaas hebben wij de zwangerschap moeten afbreken ivm een ernstige hydrocefalie. Ik wil zo graag weer zwanger worden en merk dat het wat obsessief wordt. Ik ben nog niet ongesteld geweest erna maar ik weet dat meestal rond 6 weken is. Ik baal ervan dat ik momenteel absoluut geen geduld heb in alles. Ook dat ik niet kan weten wanneer mijn 1e eisprong weer is. Kan niet wachten tot mn ongesteldheid want dan kan het traject beginnen. Wordt doodmoe van mezelf.
     
  20. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.928
    12.399
    113
    Vrouw
    @Joycebjorn Welkom, wat is dat moeilijk geweest om zo beslissing te nemen.
    Hopelijk heb je snel weer een cyclus. En heel begrijpelijk dat je niet kan wachten meer. Je hebt iets te kort in handen gehad en daardoor word de wens alleen maar groter!
     

Deel Deze Pagina