Ja, t is geen makkelijk meisje. Ook niet voor zichzelf hoor. Dankjewel, ik hoop dat alles gauw een beetje normaal wordt voor ons.
Wat een heftige dingen lees ik hier! Maar ook goed nieuws. @Heidezicht sterkte met alles! @Loveischocola voor jou komt de datum steeds dichterbij ❤️ @Iemand1991 ik heb denk ik even gemist hoe het komt dat je zo vroeg bent bevallen. Sterkte en ik hoop op een wondertje!
Tijdens de 20-weken echo bleek heel plots dat ze de meest ernstige vorm van holoprosencefalie had. Dag later naar het AMC. Daar werd het bevestigd en hebben we meteen de bevalling ingepland.
Ik heb vandaag op 12 DPO nalegatief getest. Hoe naïef ook om te denken dat het nu wel in 1x spontaan zou lukken . Ik ben er wel een beetje aangeslagen van. Het feit dat we weer traject in moeten en weer over rekening mee moeten houden. En dan nog niet eens zeker weten dat het lukt... ppfff...
Vandaag het eerste bloed gespot, dus we gaan de eerste officiële ronde weer in straks. Stiekem had ik hoop dat er nu al weer wat zou zitten, maar eigenlijk is dit wel beter. Mijn moeder is gisteren overleden en alle stress van de laatste tijd was ook niet echt goed geweest voor het vruchtje.
Het is wel eens meer ontspannen geweest inderdaad. Maar dit komen we ook wel weer te boven. Nu vooral concentreren op het regelen van de uitvaart en daarna het afhandelen van de erfenis etc. Hopelijk komt er daarna gauw wat rust en goed nieuws...
Hi allemaal, ik wil graag met jullie mee komen kletsen. Op 10 februari ben ik bevallen van mijn zoontje Lex, ik was toen 20.5 weken zwanger. Sindsdien schreeuwt iedere vezel in m’n lichaam, ik wil weer zwanger zijn. Zodra het kan en mag wil ik dan ook weer verder gaan met deze wens. Ik ben een alleenstaande moeder en ben aangewezen op ICSI behandelingen. Momenteel heb ik nog 4 embryo’s in de vriezer. Als ik hiervan zwanger mag worden is dat dus eigenlijk een tweeling broer of zus van Lex. Vind ik een hele fijne gedachte. Helaas is het wel zo dat ik bij mijn oudste en bij Lex pas de 6e poging zwanger was. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch? Dinsdag heb ik een gesprek met de klinisch geneticus en ik hoop dat ik dan de uitslagen van het WES onderzoek krijg. Daarna wil ik me weer melden bij de kliniek.
Herkenbaar gevoel @Palmpje, dat je zsm weer zwanger wil zijn. Mag ik vragen wat er met Lex was? Duimen dat je gauw weer terecht kunt bij de kliniek en het snel lukken mag.
Lex had veel lichamelijke afwijkingen waardoor hij geen kans op leven had. Het was ook duidelijk te zien toen hij geboren was. Ik hoop het ook!
Wat vreselijk @Palmpje... Uit je verhaal haal ik dat jij ook zelf een keuze hebt moeten maken. Ik vond dat met Mason echt de meest verschrikkelijke keuze/beslissing die ik ooit gemaakt heb. Mn gevoel wilde mn kind houden, maar mn verstand zei dat dat geen eerlijk leven was. Bij Mason was het aan de buitenkant niet te zien, dat was enerzijds heel mooi, anderzijds heel moeilijk.
@Palmpje Spannend benieuwd of er nog wat uit de onderzoeken komt. Snap heel goed dat de wens alleen maar groter is geworden!
Klopt, ik heb zelf de keuze gemaakt.. Heel moeilijk maar het enige juiste wat ik voor hem heb kunnen doen. Het duurde bij mij ook wel even tot mijn verstand en gevoel op 1 lijn zaten.. logisch ook. Het is wel heel dubbel als je het niet aan de buitenkant kunt zien. Voor mij was het een extra bevestiging. Wil je vertellen wat er met Mason aan de hand was?