Zwanger worden na still geboren baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loveischocola, 19 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.938
    12.413
    113
    Vrouw
    @Mamasinds2006 Veroudering is dat de placenta ook minder gaat werken.
     
    Diedy vindt dit leuk.
  2. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik moet vrijdag terug gaan.. Hij lag wel al wat beter en ze heeft me getoucheerd. Ze had Alsinds wel al een bed gereserveerd in het zh want ze vermoed dat vrijdag het wel zou lukken :D
     
  3. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.938
    12.413
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik hoop het zooo voor je!
     
  4. Marknes

    Marknes Actief lid

    1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Zou ik met jullie mee mogen praten? Ik ben eind december 2019 bevallen van een stil geboren meisje door een knoop in de navelstreng. Heel veel dingen zijn voor mij erg herkenbaar! En vanmorgen vroeg hadden wij al een positieve test, met volle angst vooruit
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  5. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.938
    12.413
    113
    Vrouw
    @Marknes Natuurlijk mag dat! Welkom wat onwijs spannend een positieve test nu te hebben maar ook zo welkom natuurlijk
     
    Mybrand2018 vindt dit leuk.
  6. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Welkom! En nog veel sterkt. Zo kort geleden :(
    Proficiat met je nieuwe zwangerschap ❤️
     
  7. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.938
    12.413
    113
    Vrouw
    @Diedy Hoe is het gegaan?
     
  8. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ben nu aan het bevallen. Al 7 cm :thumup::thumup:
     
    geneeke, Lindavvv, Loveischocola en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    @Diedy jaaa! Wat ontzettend fijn om te lezen. Spannend! Ik duim voor je! Zet 'm op! Dalijk een prachtig levend en gezond zoontje en broertje in armen.

    @Marknes welkom! En wat er al gezegd was , natuurlijk ben je welkom! Wat vreselijk om je dochter kwijt te raken , mijn dochter is helaas ook met een voldragen zwangerschap overleden. Ik wil je heel erg feliciteren met je nieuwe zwangerschap , ook voor jou zal ik duimen op een gezond en levend kindje aan het einde van de rit. Vind je het spannend? Ik kan dat best inzien , had het zelf ook bij mijn zoontje. En hopelijk mag je een gezonde en "makkelijke" zwangerschap hebben.
     
  10. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    FERRE
    4/4/2020 - 00U50 - 55 cm - 5kg200
    We stellen het allebei goed ❤️❤️
     
    geneeke, Kon 87 en Lindavvv vinden dit leuk.
  11. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.938
    12.413
    113
    Vrouw
    @Diedy Gefeliciteerd! Nu lekker genieten samen ❤️
     
    Diedy vindt dit leuk.
  12. Mamasinds2006

    Mamasinds2006 Actief lid

    10 jun 2018
    235
    61
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd ❤
     
    Diedy vindt dit leuk.
  13. Marknes

    Marknes Actief lid

    1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met Ferre! Is de bevalling goed verlopen?
     
    Diedy vindt dit leuk.
  14. Marknes

    Marknes Actief lid

    1 aug 2012
    240
    75
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @KellD het is inderdaad nog erg onwerkelijk om in verwachting te zijn, ik ben uiteraard erg blij maar ook erg op mn hoede, hopelijk omdat het nog zo pril is en wordt het later beter.
     
  15. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Ja gefeliciteerd! En wat een prachtige naam! Gelukkig gaat alles goed. Wat fijn om van je te horen! ♥️
     
    Diedy vindt dit leuk.
  16. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Snap ik , bij mij was de alertheid en stressvolle periode rond het end. Ik kon hem ook niet uitdragen , ik ben ook ingeleid .. maar vanaf dag één dat ik hem kon voelen vond ik dat weer prachtig , maar tevens ook heel erg stressvol.. want als ik hem een dag niet voelde?! Dan was ik gelijk weer even in de stress ..
     
  17. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Even laten weten dat de bevalling zeer vlot is gegaan.
    Rond 13h kreeg ik het gevoel weeën te hebben.. Nog niet echt pijnlijk maar wel het ritmische op en af gevoel. Ik dacht eerder dat ik oververmoeid was. De nacht ervoor had ik amper geslapen. Mijn man vond dan maar dat mijn dochter een weekje elders kon logeren... De baby zou toch binnen de week komen en het was maar handig dat ze al bij de oppas was indien de bevalling snachts zou starten. Zo gezegd, zo gedaan... Rond 14h kwam de oppas haar ophalen. Dikke knuffel en kus en weg was ze. Heel enthousiast want ze gaat graag ;)
    Ondertussen had ik voornamelijk zeer aan mijn rug. Dus een badje laten lopen en even genieten van de rust. In bad ebte alles weg. Rond 16u uit bad en gelijk begon het opnieuw o_O mijn man belde naar onze gyn. Die stelde voor eens langs te komen in het ziekenhuis... Het was nl dikke 30mkn rijden voor ons en mocht het toch voor echt zijn, waren we er al.
    Rond 17h kwam ik toe.. Weeën elke 4min maar ik vond ze niet echt pijnlijk. Oké de gyn wou even aankijken.. Rond 20h had ik 6/7cm en werden de weeën pijnlijk. Toen vroeg ik of ik nog naar huis moest :roflmao: heel serieus want ik wou graag een épi maar dan moest ik wel weten of ik kon bevallen :D (oké nu klinkt dit superraar, vandaar mijn man zijn reactie  maar ik was van overtuigd dat ik niet ging bevallen). Dus epi dan maar. Weeën waren krachtig maar mijn vliezen braken maar niet... Dus moest de gyn komen om dat te begeleiden. Doordat ik zoveel vruchtwater had, was dit risicovol. Dus heeft dit even geduurd. Ze heeft een klein gat gemaakt in de vliezen en zo geleidelijk aan het vruchtwater laten lopen... Zo kon ze alles begeleiden... Ging prima. :thumup:. Kort daarna duwde zijn hoofd zooo hard aan dat ik alles door de epi heen voelde . :|:|
    30min later mocht ik starten met persen en na 4 persweeën was hij er al. :D
    Direct werd duidelijk dat hij echt een pak groter was dan geschat :eek:

    In het ziekenhuis waren ze wel onder de indruk van onze kleine reus. Zeker aangezien hij zeer vlot is geboren.
    Vandaag zijn we thuis gekomen en gaan we lekker cocoonen. Grote zus komt pas woensdag naar huis ❤️ ze is enorm enthousiast maar ik wou even thuis de tijd hebben om aan te passen ;)

    Ik vond de zwangerschap enorm zwaar. Zowel psychisch als mentaal. Tot het einde heb ik stress gehad dat hij het niet zou halen. Bij de bevalling is er continu een monitor voor het hartje geweest. Dat hielp gelukkig. Maar nu hij er is... Het is het zo waard!! Echt waar dames. Hoe hard alles was... Dat regenboogje maakt alles goed ❤️ we missen E maar wat kan ik genieten van Ferre. Even alles vergeten en genieten van wat er is ❤️
     
    geneeke vindt dit leuk.
  18. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113

    Wat een bikkel ben je! En toch nog een vlotte en mooie bevalling gehad. Leuk dat je ons even update! En vooral het laatste stuk is voor mij zo herkenbaar wat je schrijft. Lekker nu heerlijk van elkaar genieten! Veel plezier! Hopelijk hou je ons nog een beetje op de hoogte.

    Dikke knuffel!
     
  19. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.938
    12.413
    113
    Vrouw
    @Diedy Wat fijn dat je ons een update geeft. En klinkt als een mooie bevalling. Nu heeerlijk genieten samen. ❤️
     
  20. Mamasinds2006

    Mamasinds2006 Actief lid

    10 jun 2018
    235
    61
    28
    Vrouw
    Lijkt me zo mooi en extra dankbaar om te mogen bevallen van een gezond kindje na alles wat wij hebben meegemaakt. Hoop voor mezelf en voor alle andere dames dat wij gauw mogen volgen❤
     

Deel Deze Pagina