@Heidezicht Ja, voel je dat heel sterk? Dat Mason zijn eigen dag moet hebben? Dan geloof ik erin dat zijn broertje/zusje dat voelt & respecteert @Loveischocola Ik zie dat jij al een regenboogkindje hebt. Hoe was dat voor je, de zwangerschap, de bevalling? liefs
Was een mooie, emotionele spannende zwangerschap maar heb ook enooorm genoten! Had een keizersnee vanwege stuitligging, maar was blij dat hij er was ❤️ Vanwege voorgeschiedenis met 37,2 week gehaald al.
@capo, ja dat wil ik echt heel graag. Die datum is van Mason. Zou het ook lastig vinden als mn schoonzusje (eind januari uitgerekend) op die datum bevalt. Je kunt t niet voorkomen allemaal, maar toch.
Hoe gaat het met iedereen? gisteren had ik de eerste echo. Mooi op termijn, twee kloppende hartjes. Twee! helemaal beduusd, we krijgen weer een tweeling. Maar de angst is meteen ook aanwezig: hoe klein was de kans dat we weer een tweeling zouden krijgen? Klein. Maar het is gebeurd. Hoe klein is de kans dat we een kindje krijgen met een afwijking? Klein. Maar ja…. Ga maar vertrouwn zoeken nu… wat een rollercoaster…
Wow weer een tweeling wat bijzonder! Snap dat het extra spannend is. Kunnen ze in vroeg stadium bekijken of er een afwijking is?
Ja hopelijk wel, hoewel ik niet weet in hoeverre hetcfeit dat een tweeling is het ingewikkelder maakt, voor een vlokkentest bijv.
Ik heb vandaag een vroege guo in Maastricht gehad. Alles helemaal in orde! De nipt is ook goed. Wat een opluchting! Vanaf nu kan ik eindelijk een beetje beginnen met genieten ❤️
@Palmpje wat een fijn bericht! @Mamavandrie34 Ik kan me voorstellen dat jullie beduusd zijn. Wat een rollercoaster… laat je maar goed voorlichten en we duimen allemaal mee dat alles dit keer gewoon goed gaat! Ik ben in ronde 3 aanbeland na mijn zoontje. Nu op het wachtbankje, 4DPO. Vervelende wachtdagen
Jeetje @Mamavandrie34, wat een bizar toeval! Wat fijn @Palmpje dat alles er goed uitziet! Hier ook alles goed. Wij krijgen weer een jongetje en de 20 weken echo zag er helemaal goed uit gelukkig!
Wat een positieve berichten allemaal dames ❤️ @Mamavandrie34 Geloof dat sommige dingen lastiger is bv nipt maar verder durf ik t zo niet te zeggen